Beantwoord

ACE verzekering opzeggen

• 22 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 1764 Bekeken

Hallo,
Ben nu al zes weken bezig om een door verkoper per abuis afgesloten verzekering via T-Mobile en afgesloten bij Ace voor een aangeschafte I-Pad te annuleren maar word door T-Mobile van het kastje naar de muur gestuurd, heb tot op heden nog steeds geen antwoord en vind het wel erg lang duren voordat een zaak die snel opgelost kan worden zo lang moet duren. Als dan veel bedrijven voor trainingsdoeleinden het op band opnemen denk ik dat hier nog heel veel van geleerd kan worden. Denk ook dat een gerenomeerd bedrijf als T-Mobile wel wat serieuser om moet gaan met klachten van deze aard, Heb tot op heden 6x telefonisch kontakt gehad en ben al 2x in de shop geweest. Maar oplossen en service ho maar, terwijl we het hier hebben over 1 mailtje om de zaak op te lossen. Vind als je al klant bent vanaf 2001, dat je ook bij T-mobile als een nummer behandeld word.
icon

Beste antwoord door Issam 23 oktober 2015, 14:31

Hi J.kock,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier zo snel mogelijk een oplossing voor wilt hebben. Onze excuses voor het ongemak.

We helpen je hier graag bij verder, maar wij hebben helaas geen toegang tot de systemen van ACE Insurance. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met ACE zelf. Zij kunnen je contract stopzetten. Mijn excuses dat wij dit niet voor je in orde kunnen maken. Neem ook een kijkje op deze pagina voor meer informatie over het opzeggen van je verzekering.

Mocht je nog vragen hebben met betrekking tot je abonnement of toestel dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi J.kock,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier zo snel mogelijk een oplossing voor wilt hebben. Onze excuses voor het ongemak.

We helpen je hier graag bij verder, maar wij hebben helaas geen toegang tot de systemen van ACE Insurance. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met ACE zelf. Zij kunnen je contract stopzetten. Mijn excuses dat wij dit niet voor je in orde kunnen maken. Neem ook een kijkje op deze pagina voor meer informatie over het opzeggen van je verzekering.

Mocht je nog vragen hebben met betrekking tot je abonnement of toestel dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord!
Hallo Issam,
Bedankt voor U reactie. Denk dat ik onderhand het hele bedrijf aan de lijn heb gehad om een zeer eenvoudig probleem snel op te lossen. Maar helaas ook dit vind ik een antwoord van: los het maar ff lekker zelf op via ACE. Dit gaat helaas niet gebeuren, denk ook dat je wettelijk ernstig in gebreken blijft door een product aan een klant te verkopen wat niet gewenst is en vervolgens de klant het probleem zelf op laat lossen. Heb toch niks bij Ace gekocht? U: lees T-Mobile heeft mij zonder medeweten een verzekering verkocht die ik niet wenste voor me I-pad. Daarna zoals eerder beschreven heel vaak contact gehad met U collega`s en ja uiteraard ook met Ace. Moet nageven dat deze firma keurig netjes volgens afspraak reageerde, moet zeggen dat U bij T-Mobile dit in veel gevallen nalaat en dat U zich als bedrijf niet aan de afspraken houd die U medewerkers met mij maken. Graag zou ik de verzekering die de afgelopen maanden is betaald teruggestort zien worden op het bij U bekende rekeningnummer, en zal er nog een mailtje van de Firma Ace bijdoen waarin aangegeven word dat U met een enkel mailtje van al deze telefoontjes en mailtjes af was geweest. Hoor graag met spoed van U.

Vriendelijke groet,J.Kock

p.s. Wat betreft geen toegang tot ACE vind ik erg om te zeggen tegen een klant, ik weet uit zeer betrouwbare bron dat jullie absoluut via een directe lijn met hun kunnen contacten.
Geachte heer Kock,
U geeft aan dat de polis SPLNE0001430646 niet afgesloten had moeten zijn. Graag ontvangen wij een bewijs van T-mobile zodat we de polis per ingangsdatum kunnen beeindigen. Teveel betaalde premies krijgt u uiteraard teruggestort.
Anders dient de polis met een maand opzegtermijn te worden beeindigd.

Met vriendelijke groet | Kind regards,
Inoka

Online een claim indienen? klik hier

Heeft u een vraag? klik hier

P: Postbus 22193 - 6360 AD Nuth
NL: Algemene vraag | Incasso vraag | Claim | Klacht | Meer info over ACE verzekering

EN: General question | Payment question | Claim | Complaint | Information about ACE insurance

This e-mail is intended for the addressee’s eyes only. If you are not the intended recipient, you are hereby kindly requested to inform the sender of this. In view of the electronic nature of this communication, Dynasure b.v. is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay in its receipt. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynasure B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

 Please consider the environment before printing this email.

Sent: maandag 5 oktober 2015 10:45:32
To: "vraag.ace"
Subject: RE: Dynasure - Contactaanvraag
Goedendag,
Bedankt voor u snelle reactie.
De polis voor de galaxy tab hadden wij aangegeven dat die niet moest. Deze hebben ze mijns inziens toch erbij gedaan, en dit was absoluut niet de bedoeling. Hopende dat u dit voor mijn oplost verblijf ik met vriendelijke groet,

J.Kock.
Verzonden: 5-10-2015 10:02
Aan: j.kock4@chello.nl
Onderwerp: Re: Dynasure - Contactaanvraag
Geachte heer/mevrouw Kock,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
In onze administratie zien wij inderdaad dat u twee polissen heeft, het betreft de volgende polissen;
- SPLNE0001430646 - ingangsdatum 06-06-2015 - toestel Galaxy Tab 4 10.1
- SPLNE0000041734 - ingangsdatum 07-06-2015 - toestel Galaxy S6
Graag horen wij van u of en welke polis geannuleerd dient te worden.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet | kind regards,

Marlou
Claims Liaison - ACE

Online een claim indienen? klik hier

Heeft u een vraag? klik hier

P: Postbus 22193 - 6360 AD Nuth
NL: Algemene vraag | Incasso vraag | Claim | Klacht | Meer info over ACE verzekering

EN: General question | Payment question | Claim | Complaint | Information about ACE insurance

This e-mail is intended for the addressee’s eyes only. If you are not the intended recipient, you are hereby kindly requested to inform the sender of this. In view of the electronic nature of this communication, Dynasure b.v. is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any
[Het originele bericht is niet volledig opgenomen.]
Reputatie 7
Badge +20
Hi J.kock,

Ik snap dat je het vervelend vindt dat het niet direct opgelost kan worden door ons. Het is niet zo dat we jou niet willen helpen, maar Ace verzekering is een onafhankelijk bedrijf en dus dient een opzegging ook via hun te gaan.

Bij ieder contract dat wordt afgesloten sturen wij de klant een contractbevestiging zodat er geen misverstanden ontstaan. Ik heb even in het systeem gekeken voor jou en zie dat je in juni een contractbevestiging hebt ontvangen waarop de afgesloten verzekering ook op staat.

Bij iedere afgesloten verzekering wordt er per post ook een verzerkeringspolis door Ace opgestuurd. Hierin kun je alle informatie vinden over de verzekering die je hebt afgesloten. Tevens krijg je twee weken bedenktijd.

Aangezien jij in juni niet had aangegeven dat jij je verzekering wilde opzeggen, kunnen wij nu 4 maanden later daar niks aan veranderen. Daarom geven wij aan dat je via Ace je verzekering moet opzeggen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Goedemiddag Hajar,
Al weer een nieuw aanspreekpunt voor mij.
Allereerst moet ik zeggen dat ik er zo langzaamaan wel klaar mee ben met dit hele verhaal en dat T-Mobile mij als klant door deze situatie snel kwijt zal raken als hier niet snel tot een oplossing word gekomen. Een paar punten die jij aanhaalt in deze mail, helaas heb ik van ACE nooit schriftelijk een bevestiging gehad en heb dit terug getraceerd in me mailbox, wel per mail. Verder is het wel heel opvallend dat er 2 verzekeringen afgesloten zijn daags na elkaar en wel op 06-06 en op 07-06, dit lijkt me al heel vreemd. Daarnaast heeft ACE verzocht dat T-Mobile, lees jullie hun een bevestigingsmailtje moeten sturen dat de verzekering van de I-pad in dit geval per abuis is afgesloten, dus iedere keer van jullie uit je moet het met ACE oplossen klopt echt niet. Ik vind dat wanneer er na mijn idee een fout is gemaakt bij T-Mobile jullie dit ook netjes voor de klant moeten oplossen. Verwacht nu een mail terug van jullie met de oplossing en niet met doorverwijzing naar ACE. En graag zie ik de 4x €13,95 te veel betaalde premie teruggestort worden op de door u bekende rekeningnummer.
Groet, J.Kock
Reputatie 7
Badge +20
Hoi J. Kock,

Wederom een nieuw aanspreekpunt, alles om zo snel mogelijk te kunnen reageren. :)

Ik heb het contract van het abonnement met tablet erbij gepakt en hier staat de verzekering inderdaad op, zoals eerder aangegeven. Het is dan ook aan ACE om te bepalen of deze verzekering nog opgezegd kan worden. Ik heb het contract ook aan hen doorgestuurd, want uit je eerdere berichtgeving kreeg ik niet het idee dat dit al was gebeurd. Zoals mijn collega's hadden aangegeven kunnen wij hier verder niets in betekenen en moet ACE nu beslissen hoe zij dit verder afhandelen.

Mocht je nog verdere vragen aan ons hebben, dan horen we dat graag van je.
Hallo David,

Hierbij de mail die ik ontvangen heb van Ace.
Zij vragen om een bevestiging van de kant van T-Mobile , dat de verzekering voor de IPad per abuis is afgesloten zodat deze met de ingangsdatum kan worden beëindigd en de teveel betaalde premie kan worden teruggestort.
Nagenoeg is dit de zoveelste reactie en ik vind dat er nu alles aan gedaan moet worden om het te regelen.
Dit is niet de juiste manier ,wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Van: vraag.ace [mailto:vraag.ace@dynasure.eu]
Verzonden: maandag 5 oktober 2015 12:56
Aan: j.kock4@chello.nl
Onderwerp: RE: Dynasure - Contactaanvraag

Geachte heer Kock,
U geeft aan dat de polis SPLNE0001430646 niet afgesloten had moeten zijn. Graag ontvangen wij een bewijs van T-mobile zodat we de polis per ingangsdatum kunnen beeindigen. Teveel betaalde premies krijgt u uiteraard teruggestort.
Anders dient de polis met een maand opzegtermijn te worden beeindigd.

Met vriendelijke groet | Kind regards,
Inoka
Ik herken de service en het van het kastje naar de muur gestuurd worden al meerdere keren meegemaakt, je word hier zowat nog sneller geholpen als in de shop of via telefoon. Echt t mobile doe wat aan deze slechte service aub.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi J.Kock,

Dit had ik inderdaad begrepen, vandaar dat ik ook had aangegeven dat ik je contract naar ACE heb opgestuurd. Zij moeten nu dus kijken wat ze hiermee doen en op welke manier ze je verder kunnen helpen. Ik vertrouw erop dat dit spoedig wordt opgepakt en dat er dan contact met je wordt opgenomen, maar als je wilt weten wat de status van dit vraagstuk is, kun je natuurlijk ook even contact met ze opnemen. Dit bedoel ik niet om je probleem te verschuiven, maar ik heb hier verder zelf geen inzicht in.

Als wij echter in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! :)

@Glenn

Ik heb zojuist op jouw topic gereageerd en zie je reactie dan ook graag tegemoet.
Goedendag,
Na een vervelende periode toch via de shop een oplossing gevonden voor het probleem wat was ontstaan door mijn idee een verkeerde beoordeling van een medewerker in het desbetreffende filiaal, na een goed gesprek in dit filiaal toch tot een goed oplossing gekomen en daarvoor mijn dank. Kan nu pas zeggen, er zijn toch ook nog medewerkers die directer tot een GOEDE oplossing komen voor de klant dan het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd.
p.s. misschien een goed idee om bij T-Mobile een probleem door een persoon te laten oplossen zodat je als klant niet iedere keer hetzelfde probleem moet vertellen.
Reputatie 1
Tja, als het een persoonlijke fout van een medewerker van een winkel was zou ik de oplossing ook daar gezocht hebben...
Misschien ook een leermoment voor u, om niet te proberen op 3 verschillende plekken tegelijk het probleem opgelost te krijgen, maar gewoon naar de plek toe te gaan waar de fout gemaakt is.
Reputatie 7
Badge +15
Hey J.Kock,

Bedankt dat je nog een update hebt geplaatst!

Ik snap dat het vervelend is dat je van het kastje naar de muur bent gestuurd maar ik ben blij dat er uiteindelijk een oplossing is gekomen in de shop! We doen verder intern ons uiterste best om elkaar op de hoogte te houden door middel van een log-systeem. Helaas is dit soms onvolledig doordat persoonlijke gesprekken vaak nogal uitgebreid kunnen zijn.

Wil je het laten weten als je in de toekomst nog vragen hebt?

Reageer