Beantwoord

Ace verzekeringen


Reputatie 1
T-Mobile,


Word het misschien niet eens tijd dat jullie, of het vertrouwen opzeggen in DynaSure (ACE) en DynaFix of eens een hartig gesprekje met hun gaan houden.
Na het debacle pro-assist lijkt het me dat t-mobile op dit gebied weinig negatieve publicieteit meer kan gebruiken.
Ik hoor en lees steeds meer klachten over DynaSure en DynaFix. Keep your customers happy.


Met vriedelijke groet,

Jeff
icon

Beste antwoord door WillemE 31 juli 2013, 14:20

@ Jeff_Surreal

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ Faarr

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!
Bekijk origineel

104 reacties

Beste T-mobile,
Zoals al bekend is bij jullie, heb ook ik problemen met Ace verzekeringen.
De klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken bij Dynasure, in tegenstelling tot Tmobile zelf.
Mijn claim is afgewezen zonder dat men het toestel heeft gezien. Ik ben het helemaal eens met Jeff, mijn debakel loopt nu al meer dan een maand.
Het woord service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Ace/Dynasure.

Faar
@ Jeff_Surreal

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ Faarr

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!
De klacht is al ingedient en afgewezen, de brief ook doorgestuurd naar de klantenservice. Ze hebben nog steeds geen reactie van Ace, erg vreemd daar jullie nauw samenwerken met hen. Tip voor iedereen, vertel dat het altijd komt door val/stoot schade anders keuren ze je claim bij voorbaat af!


Dynasure heeft uitgebreid onderzoek gedaan en ziet dat het komt door val/stoot schade, de pin is daardoor afgebroken en niet direct na de val. Daarom kon ik niet aangeven hoe heti s gebeurd, heb wel aangegeven dat hij wel eens gevallen is, dat is ook te zien aan stoot schade op het toestel zelf. Zie hieronder de reactie van Ace / Dynasure:

Wij hebben namens ACE European Group Limited uw klacht in behandeling genomen. Wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij hebben de volgende klacht van u ontvangen:

U heeft ons verzocht uw claim opnieuw te beoordelen, omdat u zich niet kunt vinden in onze claim beslissing. Tijdens de reparatie bij T-mobile is er val-, stoot- of drukschade geconstateerd. U wenst dat uw schade claim wordt herzien.

Onderstaand kunt u het antwoord op uw klacht terugvinden:

U heeft op 29-06-2013 een schade melding gemaakt bij uw ACE Toestelverzekering. DynaSure B.V.  heeft namens ACE European Group Limited uw claim beoordeel. Op basis van de door u verstrekte informatie over uw claim hebben wij geen schade-incident danwel schade veroorzakende gebeurtenis kunnen vaststellen die direct verband houdt met de door u geclaimde schade aan uw toestel. Bij het indienen van de schadeclaim heeft onze DynaSure customer care center medewerker u gevraagd of er mogelijk sprake kan zijn van val- of drukschade. Hierop heeft u geantwoord dat het u niet bekend is hoe de schade is ontstaan. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk vast te stellen of de schade aan uw toestel is veroorzaakt door, of een direct gevolg is van, een gedekte gebeurtenis op de ACE Toestelverzekering.

Het is technisch gezien onmogelijk dat de pinnetjes in de connector van het toestel afbreken bij normaal gebruik van het toestel en de oplader. Dit kan ontstaan door het niet correct opvolgen van de gebruikershandleiding.

In overeenstemming met de polisuitsluitingen van de ACE Verzekeringsvoorwaarden, paragraaf 6.2 'Uw mededelingsplicht', 7.1 'Uw verplichtingen in geval van een claim’ en paragraaf 5.1.7 'Polisuitsluitingen'  kunnen wij daarom uw claim helaas niet toekennen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 20:00 via +31 (0) 348 46 28 13.
Hallo' ook hier een probleem met ace verzekering.. mijn broer die ook een abbonement heeft bij t mobile en ook een telefoonverzekering heeft van ruim 10euro in de maand heeft zonder enig val of stoot problemen 2/3 scheurtjes onder het scherm links boven in zijn telefoon zitten.. heb dus een claim ingedient en kreeg vervolgens een brief dat de claim afgekeurd is, heb gebelt en moest een mail sturen met het verhaal naar de klachtenservice van ace.. dat heb ik dus gedaan, de klacht/claim werd nog eens bekeken en dus weer afgekeurd.. hoe is dit mogelijk?! Dan ben je eerlijk en liegt geen verhaal bij elkaar, en dan word je claim gewoon even afgekeurd zonder dat ze de telefoon gezien hebben of wat dergelijks.. sorry hoor maar je sluit een verzekering af omdat de telefoon zoizo al duur is en als er iets mee gebeurt dat het opgelost kan worden.. nee hoor, word gewoon niks aan gedaan.. dus eigenlijk moet je een verhaal aan elkaar liegen als je wilt dat iets vergped word?! Wie kan mij hier antwoord op geven!?
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jeff_surreal-303283/"

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/faarr-303524/"

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!



Beste Willem,
Kun jij er voor mij achteraan gaan. als je in het systeem bij mijn geschiedenis kijkt, worden er steeds valse beloftes gedaan door tmobile klantenserice medewerkers. Gister heb ik een dame gesproken, die mij BELOOFD heeft gister terug te  bellen om een updat te geven. ze heeft haar excuses aangeboden voor al haar collega's die hun woord niet is nagekomen en vervolgens komt zij haar woord ook niet na. Kan dit eindelijk opgelost worden? Ik zie opp een ander forum dat iemand anders vanuit Tmobile een nieuw toestel heeft gekregen. Mij debakel speelt al vanaf 29 juni.... dit begint erg vervelend te worden. Kun jij me verder helpen?
Hallo' ook hier een probleem met ace verzekering.. mijn broer die ook een abbonement heeft bij t mobile en ook een telefoonverzekering heeft van ruim 10euro in de maand heeft zonder enig val of stoot problemen 2/3 scheurtjes onder het scherm links boven in zijn telefoon zitten.. heb dus een claim ingedient en kreeg vervolgens een brief dat de claim afgekeurd is, heb gebelt en moest een mail sturen met het verhaal naar de klachtenservice van ace.. dat heb ik dus gedaan, de klacht/claim werd nog eens bekeken en dus weer afgekeurd.. hoe is dit mogelijk?! Dan ben je eerlijk en liegt geen verhaal bij elkaar, en dan word je claim gewoon even afgekeurd zonder dat ze de telefoon gezien hebben of wat dergelijks.. sorry hoor maar je sluit een verzekering af omdat de telefoon zoizo al duur is en als er iets mee gebeurt dat het opgelost kan worden.. nee hoor, word gewoon niks aan gedaan.. dus eigenlijk moet je een verhaal aan elkaar liegen als je wilt dat iets vergped word?! Wie kan mij hier antwoord op geven!?


Bizar he en bij het afsluiten van de verzekering bij Tmobile wordt er door elke tmobile medeweker aangegeven dat Ace verzekeringen een fijne verzekering is en alle schade die niet onder fabrieksgarantie valt vergoedt wordt...Ik ben al vanaf 29 juni bezig met Ace en ook met Tmobile. T-mobile heeft contact met Ace opgenomen, en na 2 weken heeft T-mobiel nog steeds geen antworod van Ace. Ik hoop dat het voor jou snel opgelost kan worden
Hallo ! Nieuw slachtoffer hier.:o
Ik wist niet goed of ik een nieuw draadje moet beginnen maar ik doe het hier omdat ik precies dezelfde brief heb gekregen als Faar:
...Op basis van de door u verstrekte informatie over uw claim hebben wij geen schade-incident danwel schade veroorzakende gebeurtenis kunnen vaststellen die direct verband houdt met de door u geclaimde schade aan uw toestel....

Mijn probleem is ook wat gecompliceerd misschien, mijn toestel heeft waarschijnlijk druk- en waterschade.

Het lullige is; het apparaat is ook niet zichtbaar stuk.
Op zich werkt alles prima, allen het scherm is ondersteboven en in spiegelbeeld !
Je moet het misschien zien om het te geloven, alles staat ondersteboven en van links naar rechts, vanaf het eerste bootlogo !
Als het niet zo verdrietig was zou ik me bescheuren van het lachen.

Het apparaat heeft in een rugzak gezeten die een duikje heeft gemaakt, dat heb ik ook eerlijk aangegeven (stom) bij ACE.

Mijn vraag, heeft er al eens iemand succesvol een bezwaar ingediend, ik probeer iets op papier te zetten maar bak er niet zoveel van.
Ik wil niet onnodig het risico lopen dat ze helemaal de deur dicht gooien, heeft er iemand een voorbeeldje ?
Is er heeel misschien iemand van t-Mobile die op mijn 'case' wil springen ?

TLDR; wat te doen ?
http://segunda.synology.me/photo/convert.php?dir=736f6e792065787065726961207370696567656c6265656c64&name=32303133303832375f3230313034342e6a7067&type=5&v=1
http://192.168.2.1/photo/convert.php?dir=736f6e792065787065726961207370696567656c6265656c64&name=32303133303832375f3230313235372e6a7067&type=5&v=1

Fraai of niet ?
Het is schandalig dat T Mobile er niets aandoet.
Ik heb ook problemen met ACE wacht al dagen zonder vooruitzicht op een Xperia Z want die van mij is kapot maar echter niet op voorraad.
Ze wisten ook niet wanneer dit toestel weer op voorraad zou komen.

Ze wouden me een gelijkwaardig toestel van 7 MAANDEN ouder aanbieden
Ja zo kan ik het ook wel verdienen.
ik stuurde mn samsung s3 4g op omdat mn beeldscherm kapot was kreeg ik een nieuwe had hem nog geen 3 uur in hus loopt hij helemaal vast krijg hem 
niet eens meer aan bekeek ik de telefoon nog is wat beter blijkt dat ik helemaal geen 3s 4g weer had gekregen maar een oud model stelletje oplichters 
@ Faar

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat er is gezorgd voor een passende oplossing! :)

@ tmmnk

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de late reactie! Ik wil je vragen om je broer even contact met ons te laten opnemen. We kunnen dan zijn gegevens inzien, de claim beoordelen en vervolgens bekijken wat we mogelijk voor hem kunnen doen. Laat je even weten of het is gelukt?

@ Segunda

Wat een vreemd defect zeg.. Heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Wanneer dit geen effect heeft wil ik je vragen om eerst een bezwaar in te dienen. Ik vind het lastig om je hier inhoudelijke tips voor te geven. Ik raad je aan om te refereren naar de polisvoorwaarden van de verzekeraar die volgens jou van toepassing zijn op jouw defecte toestel. Laat je even weten of het is gelukt?
@ Bassbounce

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is beantwoord. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum.

@ kieluh

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier not-amused over bent! 😞 Heb je inmiddels al contact gehad met de verzekeraar? Wij horen graag wat voor een oplossing jou is aangeboden!
[quote]@ Faar

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat er is gezorgd voor een passende oplossing! :)

Beste willem,
Ik heb middels een nieuwe telefoon. Met een collega van je heb ik contact gehad over de coulance, hij heeft me verschillende opties geboden, verschillende mailwisselingen geweest. Het contact liep erg goed. Echter, nadat ik mijn toestel heb ontvangen is er verder niets afgehandeld of doorgevoerd qua coulance Je collega heb ik al meerdere malen een e-mail gestuurd met een verzoek om reactie om de coulance toe te kennen. Ik krijg al weken geen reactie...
Weer worden er afspraken vanuit Tmobile niet nagekomen. Kun je hier naar kijken of kan ik jou mijn e-mail doorzetten met de mailwisseling die ik met je collega heb gehad?

Faar
Reputatie 2
LoL,

mensen die zich een telefoonverzekering aan laten smeren :P

Wijze les: Begin er niet aan. Voor het bedrag wat je uitspaart kan er makkelijk een redelijke telefoon van betaald worden om de jaar.
@ Faarr

Ik zie dat er zeker een coulance is toegekend hoor! Op 21/08 is er 3 maanden 100% korting toegekend op jouw iSmart abonnement en tevens een credit van € 27,90. Deze credit is verrekend met je factuur en de korting op je iSmart abonnement is zichtbaar op jouw factuur! Mijn excuses voor de verwarring!
Waar kan in de ACE verzekering van mijn telefoon opzeggen?
Reputatie 5
Hi blist, welkom op het forum. :)

Je kunt het beste contact opnemen met ACE Insurance op het nummer 0348 – 462813 (ma t/m za 09.00-20.00 uur).
Net gebeld naar ACE. Door de berichten hier niet zo'n goed voorgevoel maar ik ben juist erg goed geholpen!
Claim is direct goed gekeurd (barst door het vallen uit mijn hand in mijn iPhone 5) en ik krijg morgen mijn nieuwe toestel geleverd door de bezorger!
Direct een email ontvangen met de goedkeuring van de claim etc.
Ik ben tot nu zeker te spreken over de service!
Reputatie 5
@Danique100

Welkom op de T-Mobile Community. :)

Leuk om te zien dat je deelt dat alles zo goed is verlopen met de verzekering. Alvast veel plezier met de iPhone zonder barst in het scherm! 😃
Ik wil even zeggen dat ik juist hele goeie ervaringen hebt met ace verzekeringen!. Ik had in augustus een schade aan mijn telefoon, en deze is zonder probleem omgeruild. Nu is er iets mis met mijn wifi ontvanger, en ook nu ruilen ze mijn telefoon zonder probleem om. Ja, natuurlijk moest ik de eerste keer eenmalig mijn eigen risico betalen, maar dat moet je bij een zorgverzekeraar ook. De tweede keer werd hij zonder kosten omgeruild.
Reputatie 5
@Ansteen Welkom bij de T-Mobile community!

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ACE verzekeringen, fijn om te lezen. Mocht je in de toekomst een T-Mobile gerelateerde vraag hebben dan zie ik je berichtje graag tegemoet.
Ik heb ook zeer slechte ervaring met ACE verzekering. 
T-mobile legt bij het afsluiten valse verwachtingen op die zij niet waar kunnen maken. Zij zeggen dat ze werkelijk voor ALLE val- stoot schade bent verzekerd. Dien je een claim in, wordt deze zonder pardon door ACE verzekeringen afgewezen. Dan valt alles in één keer onder 'grove nalatigheid'. Wat grove nalatigheid in hun ogen inhoudt wordt niet verteld. Deze vraag wordt in mijn mails niet duidelijk beantwoord. 

Voor het geld dat ik aan ACE heb betaald (13,95 euro per maand) had ik nu net zo goed mijn telefoon voor kunnen laten maken.....

Ik hoop dat T-mobile wel iets voor mij kan betekenen zodat ik alsnog een nieuw toestel krijg. Over de service van T-mobile ben ik altijd tevreden geweest.

Nou lees ik hierboven dat een iPhone 5 wel wordt vergoed wanneer deze uit een hand valt, maar mijn Sony Xperia Z wordt niet vergoed terwijl deze uit een kledingstuk op een stoeprand is gevallen. Het begrip 'grove nalatigheid' wordt, naar mijn mening, niet eerlijk beoordeeld door de verzekeraar.
@ iverwater

Ik heb je in dit topic van een antwoord voorzien. Laat daar maar even weten of het is gelukt!
Reputatie 2
Ook ik heb afgelopen zaterdag gebruik willen maken van de ACE-verzekering wegens val / stoot schade met mijn iphone 5 tegen de tafel.
De medewerker wou mij door verbinden naar de afdeling Claim maar waren even  niet bereikbaar, en zouden mij terug bellen.
Duurde mij iets te lang en ging zelf bellen en kreeg al snel te horen dat ik verkeerd geinformeerd was aangezien ze niet op zaterdag werken.
Op maandag ochtend kreeg ik al direct een afwijzing dat uit het gesprek niet duidelijk was geworden waardoor de schade is veroorzaakt.
Ik heb mooie fotos er van gemaakt, verstuurd en nogmaals aangegeven hoe deze veroorzaakt is. Toch krijg ik weer de afwijzing dat deze is afgewezen en geen nieuwe reden van de oorzaak is gekomen.
Inmiddels zelf de reparatie betaald, maar dat ACE-verzekering zo makkelijk hier vanaf doen steeds met een standaard opmaak van een afwijzing vind ik hooguit schandalig. Weg met ACE-verzekering, ze doen toch niet waarvoor je verzekerd ben.
@ JFvHussen

Welkom op het T-Mobile Forum!

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt! Wat is de reden dat ze de claim hebben afgewezen? Dit moet namelijk duidelijk worden aangegeven. Heb je daarna ook contact opgenomen met de klachtenafdeling van ACE? Dit kan via [email]klacht.ace@dynasure.eu[/email].

Als de klacht gemeld is bij ACE en je bent niet tevreden over de oplossing, dan kan je dit voorleggen aan het Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (www.kifid.nl). Dit is een onafhankelijke instelling waarbij ACE is aangesloten. Kifid neemt vervolgens de klacht verder in behandeling.

Reageer