Beantwoord

Ace verzekeringen



Toon eerste reactie

104 reacties

Beste T-Mobile,

Ook ik ben zeeer ontevreden met ACE. Ik heb bij aankoop van mn abonnement en daarbij dus mijn iphone 4s een verzekering bij jullie afgesloten maar omdat ik nog geen 18 was moest dat op mn vader's naam en tijdelijk op het rekeningnummer van mijn vader. nadat mijn vader zogenaamd 1 cent had gepint voor fraude of iets dergelijks zou het rekeningnummer meteen veranderd worden naar die van mij. Dit is niet gebeurd, vervolgens nog 2x langs geweest bij de tmobile shop alphen aan den rijn om te melden dat ze het vergeten waren te veranderen en hun zouden dit corrigeren en vervolgens zou ik een brief thuis krijgen over de veranderingen. ook niet gebeurd, vervolgens zelf op mijn tmobile de rekeningnummer van mn abbo veranderd maar dit geldde niet voor de verzekering natuurlijk. Mijn vader ging er van uit dat de verzekering vervolgens van mijn rekening werd afgeschreven en heeft deze dus niet betaald i.v.m een andere rekening (kon niet van af geschreven worden. Hier heb ik geen melding van gehad dat er een betalingsachterstand was en mn verzekering dus niet actief was. later heb ik de betalingsachterstand opgeheven en gevraagd of ze de rekeningnummer konden veranderen, niet gebeurd. weer een betalingsachterstand (zucht). in de tussentijd heeft mn iphone valschade opgelopen. nadat mn verzekering weer actief was een claim ingedient, maar omdat t niet binnen 14 dagen is gebeurd krijg ik dus geen nieuw toestel!?!? dit alles kwam door die betalingsachterstand en dat daarom mn verzekering niet actief was. we hebben ook 3 klachtenmails gestuurd naar ace en 1tje niet eens antwoord gekregen!?!? ik wil gewoon dat mn toestel vervangen wordt en hoop op een snelle oplossing! 

grt. jimmy
Reputatie 5
@jimmyyyy5 Welkom op het T-Mobile forum.

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over je toestelverzekering bij ACE. Wanneer je ontevreden bent over de klachtafhandeling bij ACE zelf kun je je wenden bij het Kifid zoals mijn collega WillemE in deze post aangeeft. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.
Top verzekering donderdag avond gebeld over schade aan me telefoon binnen 5 min goedkeuring. Straks komt mijn telefoon binnen. Super service en klantvriendelijk personeel
@kleytje

Ontzettend leuk om je positieve feedback te lezen! Zo horen we het graag 🙂
Op 18 maart jl. heb ik omstreeks 18.00 uur telefonisch contact met ACE gehad om aan te geven dat het bij hun verzekerde toestel (sony Xperia Z)helaas ontvreemd was.
Op 19 maart jl. om 14.19 uur heb ik van ACE  een mail ontvangen met het bericht dat mijn claim werd toegekend. Hierop heb ik pas ’s avonds telefonisch contact met ACE kunnen opnemen waarna mij verteld werd dat er een nieuw toestel zou worden bezorgd op 20 maart tussen 08.00 uur en 11.00 uur.
Op 20 maart jl. werd dit toestel bezorgd omstreeks 11.15 uur. Een toestel in een envelop zonder doos, lader, enz!
Het toestel was ernstig bekrast, er zaten onbekende rode strepen op en allerhande beschadigingen aan de onderkant. In het toestel stonden de internetpagina’s die de vorige gebruiker heeft bezocht en foto’s uit 2012! De simkaart die erbij geleverd was, was helaas onjuist waardoor ik vrij heb moeten nemen van mijn werk om vervolgens een uur in de t-mobile shop te staan waar mij verteld werd dat ACE tweedehands deed leveren aan klanten!
Hierop heb ik weer telefonisch contact met ACE met gezocht waarop me verteld werd dat dit onacceptabel was en ik er nog wat van zou horen!
Omstreeks 17.00 uur had ik nog steeds niet vernomen en heb ik zelf maar weer telefonisch contact gezocht. In dit gesprek werd mij verteld dat het toestel wat ik had gekregen defect was en thuis hoorde op de vuilnisbelt!
Er werd aangegeven dat er de volgende dag een samsung galaxy s2(???) of een andere sony bezorgd kon worden. Vandaag op 21 maart om 09.00u is de bezorger geweest om een sony af te geven. In verband met de vorige negatieve ervaring heb ik het toestel eerst nagekeken op krassen en aangezet. Nu blijkt dat dit een BUITENLANDS toestel is. Uiteraard heb ik dit toestel niet kunnen aannemen!
Hierop weer contact opgenomen met ACE, die mij vertelden dat dat het enige toestel was wat ze voor me hadden en ik maar met t-mobile contact moest opnemen! Na ontvangst van dit BUITENLANDSE toestel waarmee T-mobile mij niet verder kon helpen omdat het geen Nederlands toestel was heb ik wederom contact opgenomen met ACE!
Op 21 maart om 17.00u kreeg ik een toestel, dat ook weer niet naar behoren werkt! Het toestel hangt zichzelf op! Op 22 maart weer om 09.00u contact opgenomen met ACE, er zou maandagochtend door een manager contact met mij worden opgenomen. Om 12.00 uur had ik nog steeds niets gehoord en heb ik zelf maar weer gebeld… Kreeg te horen dat het dan echt aan mij lag en dat ze niets voor me konden doen! Ongelooflijk!! 
Nu ben ik 20 telefoontjes verder, 3 defecte toestellen, € 217,49,- aan premie betaald, € 45,- eigen risico, een hoop ergernis en frustratie en ik heb nog steeds geen goed werkend toestel! Schandalig! Ik wilde dat ik nooit een verzekering had afgesloten!!
@dandiablo

Poeh, dat is zeker geen pretje. Ik snap je reactie heel erg goed! :(
Heb je ondertussen al de nieuwe sim ontvangen die wij hebben verzonden? Doet deze het wel? Ik snap heel erg goed dat je baalt en dat je ook T-Mobile in dit verhaal meeneemt. Ik zal dit voorbeeld eens voorleggen bij de betrokken afdeling. Dit is een goed voorbeeld van hoe het niet moet bij onze partners.
@dandiablo

Goedemorgen! Ondertussen is er contact geweest met Ace en belangrijker er is contact opgenomen met jou. :)
Er wordt nu gewacht totdat het toestel weer binnen is en afhankelijk van het tijdstip zal deze vandaag of morgen worden verzonden. Kun je aangeven of je probleem en klacht naar tevredenheid is opgelost? Wij zien namelijk ook graag een terugkoppeling hier van jou zodat wij ook jouw kant tijdens dit proces helder hebben.

Intern wordt er gesproken met ACE om dergelijke zaken in de toekomst te voorkomen.
@ Bram

Bedankt voor je snelle reactie en handelen!
Zaterdagmorgen heb ik een nieuw toestel gekregen!
Jullie hebben zeer goed gehandeld en ben er ook erg blij mee!!

Wat betreft ACE, ik blijf het schandalig vinden! Ze hebben zelf in hun correspondentie aangegeven dat ze mij meerdere malen een defect toestel hebben gestuurd. En daar blijft het dan bij....
Alle premie, het eigen risico en alle gemaakte telefoonkosten en MB kosten (om steeds de toestellen up te daten) daar wordt niet over gesproken!
Het blijft triest dat dit wettelijk valt onder contractschending en ze eigenlijk alle gemaakte kosten aan mij moeten betalen en het enige wat ze zeggen is we hebben het toezicht aangescherpt!
Als jullie je er niet mee hadden bemoeid was er nooit iets uitgekomen en was ik blijven zitten met een defect toestel! Dus alle lof voor jullie en ACE daar wil ik niets meer mee te maken hebben!
Ongelooflijk service Dynasure (ACE), zo ingewikeld mijn iphone5 is stuk (voorscherm en zijkant) ik zit met onveilig telefoon. Ik moet zo vaak bellen naar klantservice gesprek gehad. Uiteindelijk hebben ze mijn email gestuurt voor een formulier intevullen hoe en wat alle dat stom vragen die ik heb all beantwoord op tel gesprek. Ik zie geen band hoe en wat T-mobile met hun samen werkt.
Ik ben ook zeer ontevreden over de manier waarop er naar mijn claim wordt gekeken bij Ace en Dynasure. Ik heb een tweetal barsten in mijn scherm en kon mij geen duidelijk incident voor de geest halen. Ik neem contact op met Ace en vertel het eerlijke verhaal, wordt mijn claim afgewezen omdat er geen duidelijk incident is.

Nu moet ik een klacht en bezwaar indienen bij Ace. Terwijl ik juist een dure verzekering heb afgesloten om dit soort gezeik te ontlopen. Ik ben echt niet te spreken over deze gang van zaken. Ik ben nog in afwachting van mijn bezwaar, maar de reactie op dit forum doen mij allerminst geruststellen. Ik verwacht van T-mobile dat zij hier dan ook achter aangaan. Er staat letterlijk in mijn polis dat ik verzekerd ben tegen schade door val of stoot. De barsten in mijn scherm kunnen toch onmogelijk door iets anders veroorzaakt worden. Door het passweekend gaat er dus weer extra tijd overheen voordat ik uberhaupt kans maak de service te ontvangen waar ik voor betaal.

Het is ironisch dat je bij Ace verzekeringen beter kan liegen bij het indienen van je claim. Een belachelijke gang van zaken.

T-Mobile wat gaan jullie hier aan doen?
Reputatie 3
@ imredo

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp dat je claim inmiddels in behandeling is genomen door Ace. Kun je me aangeven of deze naar tevredenheid is behandelt?

@ HugoHA

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat onze klachtenafdeling inmiddels al heeft geprobeerd contact met je op te nemen. De klantenafdeling zal je vandaag of morgen nogmaals te bellen met een oplossing. Feit is echter wel dat Ace een claim niet in behandeling kan nemen als er geen oorzaak van het defect bekend is. De oorzaak bepaald namelijk of de claim wordt goedgekeurd of afgekeurd. De medewerker van de klantenafdeling zal je van verdere uitleg voorzien.
Ik denk dat ACE standaard deze brief eruit doet, mijn Xperia Z werkt niet meer door spontaan scheuren scherm, zelfde afwijzing. Heb per direct de verzekering opgezegd en zelf een ander toestel aangeschaft omdat ik zakelijk niet zonder de telefoon kan. Misschien dat ze het bedrijfslogo aan kunnen passen in een wit pak met vertikale strepen en een groot nummer op de rug.
Dan kan iedereen van een afstand zien wat een boeven dit zijn.
@allen, als je claim is afgewezen en je bent het niets eens met de afwijzing dan kun je dit nogmaals kenbaar maken bij ACE via e-mail: klacht.ace@dynasure.eu

Wanneer het (tweede) oordeel van ACE voor jou niet bevredigend is, kan je je wenden tot Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Wanneer je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid, of indien het oordeel van de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening voor jou niet bevredigend is, kan je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.
Helemaal klaar met ACE Group limited.

Ik heb een PLUS verzekering waar ik € 12,95 pm voor betaal..

Vorig jaar is mijn telefoon gerepareerd geweest, toen ik mijn telefoon terug kreeg nadat ik €65,- eigen risico betaald had was mijn telefoon door mijn kapotte jaszak op de grond gevallen, omdat mijn telefoon net terug had, en alleen wat lichte barsten in mijn beeldscherm had, en mijn beeld verder niet belemmerd is, had ik besloten om niet wéér een melding te maken.

Nu een jaar later begint mijn telefoon systematische fouten te maken, hier heb ik een claim over ingediend.. en eerlijk als ik ben (dom) heb ik verteld dat hij vorig jaar al gevallen was. Maar daar ging mijn claim niet over, mijn claim ging erom dat het systeem fouten ging maken (vastlopen, trillend beeld wat allemaal pas weer doet nadat de accu er opnieuw in gaat, met vervolg tot een lege batterij). Maargoed .. claim ingediend.. 1 dag later.. Afwijzing.. Omdat ik vorig jaar geen melding heb gemaakt en hun niet lastig heb gevallen met wéér een claim..

Klacht ingediend, werd behandeld.. ook 1 dag later, nee helaas mevrouw we kunnen u geen goed nieuws geven, u had binnen 14 dagen melding moeten maken van uw claim vorig jaar.

Of ze zijn zo dom dat ze niet begrijpen dat het om het systeem gaat en niet om het beeldscherm.. of ze willen zoveel mogelijk geld vangen.. 2e is waarschijnlijk waar het allemaal om gaat.

Dit betekend dat ik nog 1 jaar lang (tot 20 juni 2015) 12,95 per maand betaal voor een bedrijf wat geen een claim van mij meer goed gaat keuren. Wat een totaalbedrag van €155 euro bedraagd.

Wel geld innen, geen service..

Rechtsbijstand zit er nu bovenop.. Indien dit achteraf niet opgelost gaat worden wordt mijn abbonement volgend jaar zeker NIET bij t-mobile afgesloten, maar bij een andere provider. Niet omdat ik problemen heb met t-mobile, maar omdat deze ''geweldige'' verzekering erbij zit. 😠
Helemaal klaar met ACE Group limited.

Ik heb een PLUS verzekering waar ik € 12,95 pm voor betaal..

Vorig jaar is mijn telefoon gerepareerd geweest, toen ik mijn telefoon terug kreeg nadat ik €65,- eigen risico betaald had was mijn telefoon door mijn kapotte jaszak op de grond gevallen, omdat mijn telefoon net terug had, en alleen wat lichte barsten in mijn beeldscherm had, en mijn beeld verder niet belemmerd is, had ik besloten om niet wéér een melding te maken.

Nu een jaar later begint mijn telefoon systematische fouten te maken, hier heb ik een claim over ingediend.. en eerlijk als ik ben (dom) heb ik verteld dat hij vorig jaar al gevallen was. Maar daar ging mijn claim niet over, mijn claim ging erom dat het systeem fouten ging maken (vastlopen, trillend beeld wat allemaal pas weer doet nadat de accu er opnieuw in gaat, met vervolg tot een lege batterij). Maargoed .. claim ingediend.. 1 dag later.. Afwijzing.. Omdat ik vorig jaar geen melding heb gemaakt en hun niet lastig heb gevallen met wéér een claim..

Klacht ingediend, werd behandeld.. ook 1 dag later, nee helaas mevrouw we kunnen u geen goed nieuws geven, u had binnen 14 dagen melding moeten maken van uw claim vorig jaar.

Of ze zijn zo dom dat ze niet begrijpen dat het om het systeem gaat en niet om het beeldscherm.. of ze willen zoveel mogelijk geld vangen.. 2e is waarschijnlijk waar het allemaal om gaat.

Dit betekend dat ik nog 1 jaar lang (tot 20 juni 2015) 12,95 per maand betaal voor een bedrijf wat geen een claim van mij meer goed gaat keuren. Wat een totaalbedrag van €155 euro bedraagd.

Wel geld innen, geen service..

Rechtsbijstand zit er nu bovenop.. Indien dit achteraf niet opgelost gaat worden wordt mijn abbonement volgend jaar zeker NIET bij t-mobile afgesloten, maar bij een andere provider. Niet omdat ik problemen heb met t-mobile, maar omdat deze ''geweldige'' verzekering erbij zit. 😠
mijn claim is ook afgekeurd ben er helemaal klaar mee ga hem opzeggen. .. wat een schijt verzekering. ..
Het is schandalig dat T Mobile er niets aandoet.
Ik heb ook problemen met ACE wacht al dagen zonder vooruitzicht op een Xperia Z want die van mij is kapot maar echter niet op voorraad.
Ze wisten ook niet wanneer dit toestel weer op voorraad zou komen.

Ze wouden me een gelijkwaardig toestel van 7 MAANDEN ouder aanbieden
Ja zo kan ik het ook wel verdienen.


Hallo,
Erg vervelend klinkt dit, ik hoop dat het bij mij goed gaat komen.
Alleen ik kan mijn polis nummer nergens vinden, waar kan je het vinden?
Nog een vraagje:
Het klopt toch dat als je gaat inwisselen de mobiel op fabrieksinstellingen moet zetten?

Mvg
Reputatie 1
Beste willem,

Heb afgelopen donderdag de 10e ook het zelfde gedaan als alle mensen hier, die biechten gewoon eerlijk wat er aan de hand is. en uiteindelijk wordt je claim afgewezen, omdat het volgens hem om garantie gaat en niet om een val/stoot of diefstal claim???
wat willen ze dan dat we volgende keer eerst die telefoon tegen een muur kapot smijten om zeker te weten dat de claim goedgekeurd gaat worden??? waar blijf je dan met je eerlijke gedrag.

want het mooie is als ik volgende week bel mijn telefoon is gevallen dan scharen hun dat natuurlijk onder fraude. dus eigenlijk kan ik ze voorlopig niet bellen voor een claim want ja dat zal ik misschien wel is met opzet gedaan kunnen hebben.

daarbij is de verzekering mij verkocht omdat je er van gegarandeerd bent altijd mobiel bent. dus dit komt erg ongelegen.al heb ik nog geluk mijn telefoon doet nog wel maar begint steeds moeilijker op te laden. dus vandaag of morgen ben ik gewoon niet meer mobiel bereikbaar wat echt een ramp is.

ik heb ook nog geen 2de claim ingediend omdat uit al deze verhalen wel blijkt dat het geen zin heeft.
dit stuur op jullie site

Geen gedoe, geen reparatie; gewoon hetzelfde type toestel terug???

geen gedoe??

ik wil wel even vooropstellen dat T-mobile hier niet direct wat aan kan die het is uiteraard de verzekeringsmaatschappij die er alles aan doet om niet hoeven uit te keren
@R.E.J

Het polisnummer kun je vinden in de bevestigingsmail van ACE maar ook kun je die opvragen bij de ACE klantenservice natuurlijk.

Het beste kun je inderdaad het beste je fabrieksinstellingen terugzetten ja. Zo laat je geen sporen, nummers of foto's achter op het toestel. 🙂
Beste T-Mobile,

Ook ik heb een probleem met ACE. Ik heb een enorme wastlijst in jullie systeem staan. Ben al ruim een maand mijn toestel kwijt. Ik betaal elke maand E 13,95 aan premie. En dat 14 maanden lang!! Mij claim is afgewezen en ook het bezwaar. Er is in mijn toestel vocht geconstateerd door jullie technici. Dus dat is waterschade! En hier ben ik in principe voor gedekt. Ik vind het echt belachelijk dat mijn claim afgewezen is. Ik heb mijn probleem inmiddels bij KiFiD neergelegd. Ik heb gisteren een medewerker van jullie gesproken en zij had ACE gesproken en zij zouden mijn terug bellen. Dat hebben zij niet gedaan. Ik kook van binnen!!! Ik ben echt heel erg boos!!!
Ik betaal verschrikkelijk veel geld aan ACE. Voor wat doe ik het? Ik wil graag dat jullie het voor mij gaan oplossen. Het is jullie partner en jullie hebben geadviseerd om een verzekering af te sluiten omdat het een dure toestel is. En in het verleden heb ik ook problemen gehad met mijn toestel. Ik wil gewoon een toestel die behoren werkt en meer niet. Als jullie het niet oplossen dan ga ik mij abonnement per direct opzeggen.
Reputatie 6
Badge +16
@NOVIO

Ik kan me voorstellen dat je het opgelost wilt hebben. Helaas kunnen wij niets voor je betekenen in deze situatie. Je zal Anne-Marie's bericht waarschijnlijk al gelezen hebben. Hierin staan de procedures die je kan volgen als je claim is afgewezen.
Mensen begin gewoon niet aan deze verzekering. Dit is pure oplichterij.
Wat je ook hebt aan je telefoon... Barst scherm, intern wat dan ook je krijg er niks voor.
Echt weg gegooid geld.
Daarnaast krijg je te horen dat ze niet aan reparaties doen maar alleen aan vervanging.
Dat is hun standpunt. Sluit het niet af!
Reputatie 5
@iverwater

Ik kan persoonlijk niet inzien waarom jouw claim is afgewezen maar begrijp dat dit verwarrend is wanneer je bij andere mensen ziet dat een zelfde soort geval wel is goedgekeurd.

Op het moment dat je het niet eens bent met het antwoord op je claim kun je dit aan ACE laten weten via het telefoonnummer 0348462813 of het e-mailadres klacht.ace@dynasure.eu. vermeld in je klacht altijd even je polisnummer en het nummer van de claim. Zodra je telefoontje of e-mail in behandeling is genomen ontvang je binnen gemiddeld 2 werkdagen reactie.
Hallo, ik heb 2 toestel verzekeringen lopen bij ace, beide toestellen zijn niet meer bruikbaar. 1 Door valschade experiaZ 3, 1 door plots uitvallen samS2+ beide niet de nieuwste toestellen maar na contact met hun moet ik ze altijd mailen, krijg je bestanden toegestuurd die je moet uiyprinten invullen scannen en weer terug moet sturen, nou ben ik niet zo goed met die technieken, misschien stom maar ze bestaan. Dus ik kan geen antwoord geven, en telefonisch kunnen we er niet uit komen het enige wat wel ken is €25 per maabd afschrijven, bij vragen aan t mobile word er wat laconiek over gedaan, waarom ken het niet gewoon zoals bij kpn met een repair center waar je nog met echte mensen te maken krijgt en waar je wel krijgt waar je voor betaald?? Mvg
Zelf heb ik al jaren geen verzekering meer op mijn telefoon.. in het begin ben ik er ook nog wel is in getrapt.. Als ik alles bij elkaar op zou tellen waar ik dan een verzekering voor zou moeten nemen ben ik 50 Euro per maand kwijt, macbook, iphone, tablet e.d. Kom ik op 600 Euro per jaar.. Mocht het dan een keer mis gaan en het is geen garantie is het jammer. Maar heb de kosten er al lang uit mocht ik een keer iets nieuws moeten kopen..

Reageer