Beantwoord

Ace verzekeringen

Toon eerste reactie

104 reacties

@ bjj welp

Begrijpelijk dat je dit even aankaart. Wanneer je een verzekering via ACE hebt lopen gaat het contact ook via die partij, ze zijn namelijk een apart opererend bedrijf. Wat is voor jou het struikelblok waar het mis gaat? Welke handeling lukt je niet? Heb je al telefonisch contact opgenomen met ACE om aan te geven waar jouw probleem precies zit? Ik ben ervan overtuigd dat ze dan samen met jou een oplossing kunnen zoeken, zodat je jouw claim alsnog kunt indienen.

In het eerdere bericht van mijn collega Roan zie je hoe je contact met hen kan opnemen. Houd ons even op de hoogte van de afloop, we horen het graag!
ook ik heb een klacht over Ace Dynasure. MIjn zoon heeft twee keer een claim ingediend. Helaas viel twee keer zijn telefoon waardoor het scherm kapot was en de touch niet meer werkte. Twee keer toe is de claim, zonder argwaan van ace geaccepteerd. Je zou zeggen niets aan de hand, twee keer een claim ingediend en twee keer toegezegd. Nu heeft hij vier maanden na de laatste geaccepteerde claim opeens een brief gekregen waarin Ace de verzekering opzegt met als reden "buitenproportioneel claimgedrag". Ik vind dit echt te gek voor woorden. Eerst keuren ze de twee claims goed zonder verdere navraag en nu maanden later zeggen opeens de verzekering op omdat zij dat "recht" hebben. Ik dacht dat een verzekering er juist voor was om schade te claimen. Als Ace het er eerder niet mee eens was hadden ze er toen iets van moeten zeggen tenslotte hebben ze de kapotte toestellen zelf retour gekregen zodat ze konden zien wat de reden/schade was.Ik vraag mij af waarom moet je nog een verzekering afsluiten als ACE DYNASURE de verzekering op kan zeggen omdat ze "teveel" claims (2) hebben gehad. Eén woord: Schandalig. Nu moet mijn zoon weer zijn beklag gaan doen terwijl dit helemaal niet nodig had moeten zijn. NOOIT MEER ACE DYNASURE.
ik had gisteren ace verzekeringen gebeld omdat me toestel plotseling raar ging doen en ik bereikbaar moet zijn omdat ik ging vaste telefoon heb werd zonder toestel na te kijken afgewezen terwijl proassist altijd ophaalden ik vindt ook niet echt klantvriendelijk zijn ik zij ja sorry maar ik moet bereikbaar zijn ja is u probleem dit dat zus zo ik zij is u probleem als jullie klanten weg jagen voor dit slechte service
Reputatie 6
Hallo rilanda,

Vervelend dat jouw toestel defect is 😞
Wanneer er een claim wordt ingediend bij ACE, wordt deze getoetst aan de voorwaarden. Zodra deze is goedgekeurd, krijg je binnen 24 uur een ander toestel.
T-mobile,

Het gedoe met de verzekering ACE is volstrekt belachelijk! Ik ben wel zo boos na 2 weken van dit gedoe. Ik ben 3 x niet terug gebeld door medewerkers. Ik heb misschien al wel meer dan 10 x voor min. 30 minuten aan de telefoon gehangen alleen om een antwoord te krijgen. Er zijn 3!! afspraken gemaakt om mijn telefoon alleen nog maar op te halen. Mijn iphone is nu eindelijk, 2 weken nadat ik de claim heb ingediend, opgehaald. Mijn iphone is hiervoor door T-mobile nagekeken en bevestigd dat het water of val/stoot schade is, dus eigenlijk is het niet eens nodig dat ze hem nog een keer nakijken. Ik ben hiermee akkoord gegaan anders heb ik helemaal geen telefoon, maar wat een gedoe zeg. Ik en mijn vader bij elkaar hebben 20 u!!! gewacht op een koerier die nooit is gekomen. En de medewerkers zeggen maar iets om je gerust te stellen waar daarna niks van waar is, ze zijn ook nog is onbeleefd. En dit is allemaal omdat ik geen specifiek incident kon geven waardoor mijn telefoon kapot is gegaan, beter dan liegen zou je zeggen. Zoals ik hier lees ben ik niet de enige. En begin ik te betwijfelen dat ik ooit een telefoon terug krijg nieuw of oud. Step up your game en doe hier iets aan!!:@:@
Hey Celine,

Ik snap heel goed dat je hier zachtjes gezegd van baalt. Ik wil je aanraden om een klacht in te dienen bij ACE. Dit kun je doen via emailadres klacht.ace@dynasure.eu

Wij gaan zeker wat doen met deze feedback. Helaas is het wel zo dat wij als provider moeten nakijken of je defect buiten de garantie valt. Dit moet echter wel soepel gebeuren. Excuses daarvoor.

Ik heb uit coulance 2 maal de belbundel van 200 minuten gecrediteerd. :)

De status van je toestel kun je alleen opvragen bij ACE omdat wij geen zicht hebben op de programma's daar. Ik ga er van uit dat je het andere toestel zo snel mogelijk weer in handen hebt.
Na het lezen van de verhalen voor mij ben ik niet de enige die problemen heeft met ACE. Ik hoop ook dat jullie mij kunnen helpen, want zelf weet ik het niet meer verder. Ik heb de HTC one (m7).

Allereerst mijn klacht:
- Sinds dinsdag 4 november laat mijn beeldscherm los in de rechter bovenhoek bij de camera. Een directe reden heb ik niet, vallen kan maar ik ben erg voorzichtig en kan mij dit niet meer herinneren
- Daarnaast loopt mijn telefoon vast en reageert het touchscreen niet meer of erg laat. Gebruiken wordt zo langzamerhand vervelend. Dit is begonnen in de zomer vakantie toen hij uitviel en het touchscreen het helemaal niet meer deed.
- Ook is het opladen een drama, hij wordt namelijk gloeiend heet. Zo heet dat ik hem direct uit de oplader haal omdat ik bang ben dat er wat mee gebeurt. Als dit gebeurt is hij erg snel leeg en laat hij erg sloom op.
- Alsof dat nog niet genoeg is, is mijn ergste klacht toch wel het bellen. Ik kan niet meer normaal bellen, val weg of hij valt gewoon uit.

Genoeg klachten voor een claim dacht ik zo en dat heb ik dan ook gedaan.

Woensdag 5 november heb ik mijn klacht telefonisch doorgegeven. Na een half uur gebeld te hebben was ik vriendelijk geholpen en werd ik beloofd terug gebeld te worden die donderdag omdat het 'druk' was. Mijn verhaal was vast gelegd ook al had ik veel moeite omdat mijn telefoon zo vaak uit viel en ik het verhaal elke keer op nieuw moest doen, maar ja daar ben ik nu wel aan gewend.

Na een hele dag te wachten nog steeds geen gehoord dus heb ik zelf gebeld. Bij dit belletje bleek dat mijn verhaal helemaal niet door gegeven was en nog niet compleet was terwijl ik het die dag daarvoor afgehandeld had. Toch maar opnieuw afgehandeld en erg onvriendelijk verder geholpen. Totaal geen inleving etc. Ik hing erg ontevreden op en snap niet waarom dit zo moest gaan. Nu z'on 2 weken later heb ik dan eindelijk mijn reactie: Afgekeurd en waarom?

Op basis van de door u verstrekte informatie over uw claim hebben wij geen schade-incident danwel schade veroorzakende gebeurtenis kunnen vaststellen die direct verband houdt met de door u geclaimde schade aan uw toestel. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk vast te stellen of de schade aan uw toestel is veroorzaakt door, of een direct gevolg is van, een gedekte gebeurtenis op de ACE Toestelverzekering

Ik ben dus behoorlijk pissig. Net alsof ik weet waarom mijn telefoon heet wordt s'nachts of niet meer belt? Ik heb daar totaal geen invloed op en kan dus ook geen oorzaak benoemen. Boos dat ben ik enorm. Een verzekering afsluiten doe ik nooit meer en raad ik iedereen af. Weg gegooid geld en het scheelt behoorlijk veel onzin.

Morgen ga ik een bericht terug sturen of bellen dat ik het er niet mee eens ben. Maar stel hij wordt weer niet goed gekeurd, wat ik wel zeker weet te denken. Wat adviseren jullie mij? Functioneren met deze kuren wordt moeilijk en ik gebruik mijn telefoon intensief omdat ik veel bel voor school en werk.

Daarbij nog mijn vraag, waarom werken jullie uberhaupt nog met deze organisatie samen na het lezen van alle klachten op dit forum?

Alvast bedankt voor de reactie en ik hoop dat ik toch goed geholpen wordt en van mijn problemen af ben.
Reputatie 6
Hallo FelicBeekhuizen,

Ik heet je welkom op ons Forum!

Ik begrijp dat dit een erg vervelende situatie is! De verzekeraar beoordeeld naar aanleiding van de claim of deze gegrond is. Hierbij moet een directe reden zijn voor de schade. Je geeft zelf aan dat je geen directe oorzaak kunt aangeven. Dit kan voor de verzekeraar een reden zijn om de claim ongegrond te verklaren. Natuurlijk begrijp ik dat je een goed werkend toestel wil hebben en als ik kijk naar jouw problemen met het toestel lijkt mij dat je deze kunt laten repareren binnen de garantie. Ik adviseer je dan ook om een reparatieverzoek te doen (dit kun je doen via jouw My T-Mobile pagina) zodat een erkende reparateur jouw toestel kan onderzoeken en herstellen.
Ook ik ben onjuist behandeld door ACE, ik ben nu al een maand bezig met de verzekeringsmaatschappij maar er wordt niet goed naar mij geluisterd. Ik voel me niet goed behandeld en snap nu wel wat er bedoeld wordt met de slechte klant vriendelijkheid.

Nadat mijn claim is afgewezen heb ik een bezwaar brief gestuurd en wacht ik nu al 2,5 week op een reactie.. Net heb ik gebeld naar ACE en kan ik niet goed te woord worden gestaan, ik word echt nergens wijzer van.

Er zit een barst in mijn scherm, ik heb toch recht op een nieuwe telefoon?
heb altijd al verzekeringen gehad voor me gsm's bij tmob-vodafone en kpn. maar vanaf ace/dynasure de verzekering van tmob beheerd VRESELIJK OPLICHTERS!
128gb iphone 6 met een kapot frontscherm, word netjes en snel opgehaald. blijkbaar kan je dan enkele dagen wachten zonder gsm pff.. maar goed dan krijg je netjes een nieuwe iph6 128gb. simkaart erin gsm totaal geblokkeerd.. weer bellen en weer paar dagen verder een nieuwe. maar kijk bij systeem-info van de gsm 16GB!! dit bedrijf probeert je gewoon voor een paar honderd euro op te lichten. en nu weer wachten op de nieuwe levering oef wat een slecht bedrijf.:(
Hoi max_priscilla, welkom op het T-Mobile Forum.

Goed dat je hierover contact opneemt. Het mag niet de bedoeling zijn dat je een toestel terugkrijgt met minder GB dan je had. Gelukkig werkt het toestel wel. Ik adviseer je om hierover contact op te nemen met Dynasure en dit te bespreken zodat dit alsnog zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Laat je me even weten hoe dit is afgelopen? Ik zie je reactie graag tegemoet.
Nouu na al deze verhalen gelezen te hebben zit ik zelf ook met het probleem bij ace/dynasure. Ik ben gevallen met mijn gsm in een afgesloten jaszak. Dus claim ingediend blablabla 4 dagen gewacht nog niks gehoord zelf maar bellen toen trok ik de bescherm folie eraf zag ik dat aan de voorkant ook barsten zaten. Dus opnieuw fotos gemaakt en weer niks horen vandaag weer gebeld. Morgen geen info over de beoordeling ga ik mijn eigen verzekering aan de slag zetten om er werk van te maken.

Mvg,
Reputatie 5
Goedemiddag dutchhyves,

Wat jammer om te zien dat het zo lang duurt voordat je claim in behandeling wordt genomen. Ik ga er vanuit dat er hard aan wordt gewerkt bij ACE om je claim alsnog in behandeling te nemen als dit nog niet is gebeurd ondertussen.

Mocht je op dit moment nog steeds een klacht hebben over de ingediende claim dan kun je een e-mail sturen naar klacht.ace@dynasure.eu. Er wordt dan binnen uiterlijk 2 werkdagen contact met je opgenomen over de klacht.
Hier wel een goede ervaring met Dynasure!
Ik heb deze week mijn toestel in het water laten vallen dus kapot natuurlijk.
Deze is dezelfde avond nog opgehaald de dag erna een mail gekregen dat de claim was goed gekeurd en kon gelijk een afspraak maken voor het leveren van een nieuw toestel dat kon gelijk de volgende dag.
Super service gehad dus.
Vervelend dat het bij andere zo moeilijk gaat.
Ik zie hier een aantal klachten staan over de werkwijze van Dynasure/ace.
Ik dacht ik deel mijn ervaringen ook even.

Mijn zoontje heeft mijn telefoon van tafel willen pakken en deze is gevallen. De batterij gaat erg snel leeg (ongeveer 7x per dag moet ik hem opladen), valt uit en het scherm zit scheef en er zit speling op het scherm.

Na mijn eerste telefoongesprek werd mijn claim direct afgewezen aangezien ik niet precies meer wist wanneer het toestel gevallen was.

Vervolgens nog een telefoontje gepleegd waarbij ik een datum van de val heb opgegeven en ik zou een schade formulier opgestuurd krijgen.
De mail netjes ontvangen maar er zat een diefstal formulier bij. Ik heb vervolgens redelijk pissig opgebeld en verteld dat ik het gevoel had dat Dynasure er alles aan doet om een claim niet toe te kennen.

Na het goede formulier toegestuurd te hebben gekregen moest ik het ingevuld terugsturen en er foto's bij aanleveren. Ik kreeg een mail terug dat het formulier goed ontvangen was maar dat de foto's niet duidelijk waren. Ik heb vervolgens exact dezelfde foto's nogmaals verstuurd en ineens waren dezelfde foto's wel duidelijk. Dit bevestigde alleen maar het gevoel dat Dynasure er alles aan doet om iets niet te hoeven vergoeden.

Vervolgens werd ik gebeld met nog wat aanvullende vragen, enkele had ik al twee keer eerder beantwoord. Maar ook de vraag of mijn kind een jongetje of een meisje is, hoe oud hij is en of hij toestemming heeft om de telefoon te pakken. Ook deze vragen heb ik redelijk geirriteerd beantwoord en hierbij gevraagd wat het nut is van deze vragen met betrekking tot de verzekering. Of ik mijn telefoon laat vallen of dat ik er mee van een flat spring, als het toestel stuk is dient het gerepareerd te worden.

Ik had een mail gekregen met daarin vermeld dat ik binnen 2 werkdagen geinformeerd zou worden. Na 6 werkdagen heb ik zelf maar weer contact opgenomen met Dynasure. Ondertussen is gisteren avond mijn toestel opgehaald en wordt er vandaag bekeken of de claim terecht is. Ik zou in de loop van de ochtend gemaild worden met de uitslag hierover.
Gezien al mijn eerdere ervaringen met Dynasure betwijfel ik of dit allemaal wel zo snel en soepel verloopt zoals beloofd.

Al met al lijkt het mij schier onmogelijk om je toestel binnen 24 uur op te laten halen.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +20
@Jagike
Goed om te horen dat je goed geholpen bent! Hopelijk werkt alles weer helemaal naar behoren? :D

@Renedb82

Jammer dat jouw verhaal niet zo positief is als dat van Jagike, maar goed dat je dit met ons deelt! We nemen dit soort feedback en ervaringen altijd mee en proberen er wat mee te doen!

Ik ben wel erg benieuwd wat nu uiteindelijk het oordeel is en hopelijk ben je uiteindelijk toch nog naar tevredenheid geholpen! 🙂
Reputatie 2
Ik heb zojuist een claim ingediend bij ACE. De mevrouw aan de telefoon was vrij spastisch aan het doen over het hele gebeuren dus ik begon enige nattigheid te voelen. Nadat ik heb opgehangen heb ik meteen even wat opgezocht over ACE en ik moet zeggen dat ik nu weinig tot geen vertrouwen erin heb dat mijn claim goedgekeurd gaat worden. Ik heb aangegeven dat mijn telefoon plotseling uitviel zonder dat deze is gevallen of dergelijke, ik verwacht dat zij dit zullen scharen onder elektronische gebreken van de maatschappij zelf ipv dit te verzekeren zoals zou mogen worden verwacht nadat ik meer dan anderhalf jaar braaf 10 euro per maand betaal aan deze maatschappij. Wanneer ik een reactie krijg zal ik dit meteen even laten weten *fingers crossed*
Reputatie 2
Zoals verwacht krijg ik niks verwacht krijg ik niks van ACE "verzekeringen". Ik vind dit ronduit belachelijk nadat ik ongeveer 200 euro heb betaald aan verzekering. T-Mobile, ga terug naar pro assist, persoonlijk had ik daar geen problemen mee of nog beter: ZOEK EEN GOEDE VERZEKERINGSPARTNER OP!
Reputatie 5
@HaroldKan87 wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de verzekeraar. Heb je je klacht over de uitkomst van je ingediende claim al kenbaar gemaakt bij de verzekeraar? Dit kun je doen via klacht.ace@dynasure.eu. Zij zullen je klacht dan in behandeling nemen!
Reputatie 2
Dat heb ik zeker gedaan, ik heb namelijk mijn verzekering opgezegd en ze verteld dat ik nooit meer een verzekering bij hun of via T-mobile zal afsluiten.
Ongeveer 2 maanden geleden was de telefoon (Iphone 6) gevallen, en het beeldscherm gebroken.
Hier voor de verzekering gebeld en werd het toestel vervangen.

2 maanden later komt mijn dochter bij me met de melding dat ze een horizontale streep en een verticale streep op haar scherm had.
Het toestel was niet gevallen volgens mijn dochter.

Hierop heb ik weer contact gezocht met Dynasure.
Het verhaal verteld van de strepen, en de diagnose van de medewerker van Dynasure was dat het hier ging om een garantie geval en dat het toestel zou worden opgehaald en onder garantie zou worden gerepareerd.
In de mail staat duidelijk dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor de juiste en degelijke verpakking.
Dus heb ik het toestel goed ingepakt voor transport.
Toen de koerier de telefoon kwam halen had hij een speciale box bij zich waar de telefoon zonder verpakking veilig vervoerd kan worden.
De koerier heeft de verpakking niet van de telefoon afgehaald met met de nodige druk toch ik de box gepropt.

Na een week krijg ik een mail van Dynafix dat het toestel is verbogen en niet onder de garantie gepeperde kan worden.
Kosten voor het vervangen €375,- of on gerepareerd retour €37,-

Ik heb bij Danafix en Dansure aangegeven dat ik het hier niet mee eens was omdat de diagnose garantie door de medewerker van Dynasure gesteld was en ik in eerste instantie belde voor een verzekering claim.
Doordat de medewerker stelde dat het garantie was zitten we nu met de onderzoek kosten.

Vervolgens stelde ik voor om dan toch de vervanging te laten lopen via de verzekering, paste dat niet in de prose dure van deze organisatie.

Eerst moet de onderzoek kosten betaald worden.
Vervolgens wordt het toestel terug naar mij gestuurd.
Vervolgens kan ik een verzekering claim indienen.
Dan gaat het product weer opgehaald worden, en aangeboden worden aan Dynafix om de verzekering claim te toetsen.
Pas dan kan het toestel vervangen worden.

In middels is het toestel retour.
heb een claim ingediend.
Ben afgelopen vrijdag gebeld door Dynasure om het toestel te laten onderzoeken, waarop ik vertelde dat er al een onderzoek rapport ligt , waarop de dame dit zou gaan onderzoeken, en mij zaterdag zou terug bellen.
Zaterdag geen telefoontje van Dynasure gehad.

Inmiddels heb ik in totaal 1 uur en 57 min met Dynasure - Dynafix en Dynalogic aan de telefoon gehangen wat me tot heden €37,20 heeft gekost.
Bellen naar die organisatie is zeer klant onvriendelijk.
Voor je door de bel menu heen bent ben je 5 min verder a €0.46 per min.
Er zijn altijd 3 of 4 wachtende voor u.
Heb nog niet mee gemaakt dat ik een persoon direct aan de telefoon kreeg.
Ook meerdere malen in het menu blijven steken zodat je opnieuw kan bellen.
Als je een vraag stelt die buiten de procedure loopt kunnen ze je niet helpen.
Doorverbinden aan het management staat niet in de procedure dus is niet mogelijk.

Als ze je doorverbinden van Dynasure naar Danalogic of Dynafix kan je opnieuw je hele verhaal vertellen want er wordt geen informatie van het gesprek doorgegeven.

Klachten die je stuurt worden beantwoord mat de algemene voorwaarde.
Hier wordt dus niet ingegaan op de werkelijke klacht dus heb de klacht doorgestuurd naar het Management, maar daar komt geen reactie van terug.

Alles bij elkaar ben ik totaal niet tevreden hoe deze organisatie omgaat met klanten en hun problemen.

Dit alles zal sterk meegenomen worden in mijn toekomstige beslissingen omtrent telefonie.
ik kan er mijn klacht al aan toevoegen.
het is enorm irritant om een afspraak in te plannen na dat je claim goedgekeurd is want een dag vooruit plannen kunnen ze niet.
na 3 pogingen om een afspraak in te plannen komen ze niet eens opdagen met de smoes dat ik er niet zou zijn en dat ze mij hebben proberen te bellen terwijl ik alleen een sms heb mogen ontvangen dat ze over 20 minuten er zouden zijn na 1,5 uur wachten maar eens gebeld en dan te horen krijgen dat het aan mij lag :? 😠
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robubaghs,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je ontevreden bent over de verzekeraar. Is het uiteindelijk wel gelukt om je toestel te laten repararen? Je kan je klacht ook kenbaar maken via dit e-mailadres klacht.ace@dynasure.eu. Zij zullen je klacht dan in behandeling nemen!
Het is ongelofelijk hoeveel klachten er zijn over Dynasure...!
Dit zal T-Mobile geen goed doen lijkt me?

Ik ga nadat ik (hopelijk eindelijk na 3 weken??) mijn andere toestel heb, de verzekering zeker opzeggen. Wat een onprofessioneel gedoe. Sorry voor Tmobile. Hier geen klachten.

Dynasure is niet oké! Ik lees het ook elders op internet, de vele klachten hierover.
ik kan er mijn klacht al aan toevoegen.
het is enorm irritant om een afspraak in te plannen na dat je claim goedgekeurd is want een dag vooruit plannen kunnen ze niet.
na 3 pogingen om een afspraak in te plannen komen ze niet eens opdagen met de smoes dat ik er niet zou zijn en dat ze mij hebben proberen te bellen terwijl ik alleen een sms heb mogen ontvangen dat ze over 20 minuten er zouden zijn na 1,5 uur wachten maar eens gebeld en dan te horen krijgen dat het aan mij lag :? :@

Yep: hier ongeveer hetzelfde langdurige en belachelijke gedoe... niet te geloven toch?

Reageer