Beantwoord

Ace verzekeringen

Toon eerste reactie

104 reacties

Vreselijke verzekeraar!

Niet aan te raden bij familie, vrienden en kennissen.
Als je betaald en geen claims in dient ben je van harte welkom.
Tot puntje bij paaltje komt en dan doen ze enorm moeilijk..

walgelijk!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Simon,

Het is in ieder geval duidelijk dat je een negatieve ervaring met de verzekeraar hebt meegemaakt! Wat is er precies gebeurd, zou je dat kunnen uitleggen? Misschien kunnen wij je verder op weg helpen met het probleem en tips geven! We horen het graag van je!
Net zoals zoveel mensen een verschrikkelijk nare ervaring met ACE/DynaFix/Chubb of welke naam dit reparatiebedrijf ook wil dragen. Blijkbaar hebben ze vele naamsveranderingen nodig om nog in de markt te blijven. Ik snap dat T-Mobile buiten het proces van de verzekering zelf zit, maar het wordt wel aangeboden in de winkel bij aankoop en met klem aangeraden. Ik ga er daarom dan ook vanuit dat T-mobile controleert of zij een capabel bedrijf aanbieden.

Ik zou dan ook graag van T-mobile horen of zij de samenwerking met chubb willen herzien op basis van de vele klachten die ik overal lees.

Mijn klacht heb ik ingediend bij de consumentenbond, hier te vinden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bart,

Erg jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt met de verzekeraar, Chubb. Hopelijk kunnen zij toch alsnog spoedig een passende oplossing bieden!

Op internet lees je natuurlijk altijd de klachten en de vervelende ervaringen, bijna nooit de positieve ervaringen en verhalen van mensen die goed zijn geholpen. Dit is op zich logisch, want waarom zou je aan de bel trekken wanneer alles goed gaat? Het is nooit goed als er zaken verkeerd gaan, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt en dan is het zaak om deze snel op te lossen. Wij vertrouwen volledig op Chubb en gaan de samenwerking dan ook niet herzien.

Je hebt jouw klacht al bij de Consumentenbond neergelegd. Je kunt dit ook nog doen bij Kifid, als je het niet eens bent met de oplossing van Chubb. Dit kan per post op naam van Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Mochten wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je.

Reageer