Beantwoord

Ace verzekeringen


Reputatie 1
T-Mobile,


Word het misschien niet eens tijd dat jullie, of het vertrouwen opzeggen in DynaSure (ACE) en DynaFix of eens een hartig gesprekje met hun gaan houden.
Na het debacle pro-assist lijkt het me dat t-mobile op dit gebied weinig negatieve publicieteit meer kan gebruiken.
Ik hoor en lees steeds meer klachten over DynaSure en DynaFix. Keep your customers happy.


Met vriedelijke groet,

Jeff
icon

Beste antwoord door WillemE 31 juli 2013, 14:20

@ Jeff_Surreal

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ Faarr

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!
Bekijk origineel

104 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bart,

Erg jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt met de verzekeraar, Chubb. Hopelijk kunnen zij toch alsnog spoedig een passende oplossing bieden!

Op internet lees je natuurlijk altijd de klachten en de vervelende ervaringen, bijna nooit de positieve ervaringen en verhalen van mensen die goed zijn geholpen. Dit is op zich logisch, want waarom zou je aan de bel trekken wanneer alles goed gaat? Het is nooit goed als er zaken verkeerd gaan, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt en dan is het zaak om deze snel op te lossen. Wij vertrouwen volledig op Chubb en gaan de samenwerking dan ook niet herzien.

Je hebt jouw klacht al bij de Consumentenbond neergelegd. Je kunt dit ook nog doen bij Kifid, als je het niet eens bent met de oplossing van Chubb. Dit kan per post op naam van Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Mochten wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je.
Net zoals zoveel mensen een verschrikkelijk nare ervaring met ACE/DynaFix/Chubb of welke naam dit reparatiebedrijf ook wil dragen. Blijkbaar hebben ze vele naamsveranderingen nodig om nog in de markt te blijven. Ik snap dat T-Mobile buiten het proces van de verzekering zelf zit, maar het wordt wel aangeboden in de winkel bij aankoop en met klem aangeraden. Ik ga er daarom dan ook vanuit dat T-mobile controleert of zij een capabel bedrijf aanbieden.

Ik zou dan ook graag van T-mobile horen of zij de samenwerking met chubb willen herzien op basis van de vele klachten die ik overal lees.

Mijn klacht heb ik ingediend bij de consumentenbond, hier te vinden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Simon,

Het is in ieder geval duidelijk dat je een negatieve ervaring met de verzekeraar hebt meegemaakt! Wat is er precies gebeurd, zou je dat kunnen uitleggen? Misschien kunnen wij je verder op weg helpen met het probleem en tips geven! We horen het graag van je!
Vreselijke verzekeraar!

Niet aan te raden bij familie, vrienden en kennissen.
Als je betaald en geen claims in dient ben je van harte welkom.
Tot puntje bij paaltje komt en dan doen ze enorm moeilijk..

walgelijk!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Els,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je alleen de reactie van Jeff hebt gequote. Wilde je hier zelf nog iets aan toevoegen? Ging er even iets fout? Mochten wij je verder kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag van je!
T-Mobile,


Word het misschien niet eens tijd dat jullie, of het vertrouwen opzeggen in DynaSure (ACE) en DynaFix of eens een hartig gesprekje met hun gaan houden.
Na het debacle pro-assist lijkt het me dat t-mobile op dit gebied weinig negatieve publicieteit meer kan gebruiken.
Ik hoor en lees steeds meer klachten over DynaSure en DynaFix. Keep your customers happy.


Met vriedelijke groet,

Jeff
Reputatie 7
Badge +20
@Marsjo64

Jouw oorspronkelijke topic wordt opgepakt en zoals ik daar ook al aangaf heb ik je een waarschuwing gegeven voor het spammen. Houd er rekening mee dat dit niet is toegestaan (lees hiervoor ook de huisregels door). We pakken jouw vraag vanzelf, zo snel mogelijk op.
Tmobile: stop met het aanbiedenn van deze waardeloze verzekering!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Deems94,

Thalina gaf het ook al aan, de goede reacties zul je niet snel terugzien. Dergelijke situaties worden niet gedeeld via fora, social media en websites, terwijl de negatieve reacties wel vaak zichtbaar zijn. Vandaar dat je dit ook bij Radar ziet langskomen.

Wij hebben inderdaad een overeenkomst met deze bedrijven, maar zij staan geheel los van T-Mobile. Dynafix en ACE zijn dus helemaal onafhankelijk.

Laten we voor nu hopen dat jouw toestel alsnog gerepareerd wordt en als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je.
@Thalina Ik ben het er niet mee eens dat je aangeeft dat de verzekering een onafhankelijke partij is. Jullie bieden deze verzekering namelijk aan en gaan met een bedrijf als dynasure in zee. Ook over de goede ervaringen heb ik zo mijn twijfels. Een bedrijf komt niet voor niets ook bij Radar voorbij.
Het is heel fijn dat jullie mij een coulance hebben aangeboden maar ik heb nog steeds geen toestel. Ik heb vandaag weer met dynasure gebeld en ze geven aan dat ze het toestel misschien wel gaan repareren. Ace/dynasure reageert nog niet op mijn klachten en daarom kan ik bij de KIFID ook niet verder.
Reputatie 6
Badge +17
@Deems94,

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je not amused bent door deze situatie! Ik zie dat mijn collega jouw klacht ook heeft doorgestuurd naar ACE en dat je ook coulance aangeboden hebt gekregen omdat we dit natuurlijk ook een vervelende situatie vinden. De verzekeraar is een onafhankelijke partij en staat los van T-Mobile.

Bij veel klanten gaat het gewoon goed en zijn tevreden over de verzekering. Je mag natuurlijk van een verzekeraar verwachten dat het gewoon goed wordt opgelost als je een claim indient, vandaar dat je meestal ook weinig positieve reacties vindt over een verzekeraar (of andere partij). Zo hoort het tenslotte gewoon te gaan. Maar als er iets niet helemaal goed loopt, zijn mensen sneller geneigd om dit online te plaatsen. Helaas gaat het bij jou niet zoals je had gehoopt en daarom is het ook goed dat je contact hebt gehad met KIFID. Ik hoop dat zij je verder kunnen helpen en dat jullie samen tot een oplossing kunnen komen.
T-Mobile is richting mij nooit met een andere oplossing gekomen dan : ga maar naar de KIFID. Dus T-Mobile is wat mij betreft ook betrokken bij de kwestie, omdat ze - terwijl ze het hadden kunnen weten gezien eerdere incidenten - toch hun klanten ondergebracht bij deze contractbrekende verzekeraar. Lijkt me ook niet in de haak...
Samen naar een advocaat stappen? Ik moet nog een officiële klacht naar het management van ACE sturen, maar ik krijg standaard de respons dat ze het toestel aanbieden te repareren, terwijl ik zeg dat er sprake is van contractbreuk door het leveren van defecte waar (wat ook betekent dat mijn vervangende toestel een lagere waarde heeft op de tweedehandsmarkt als ik mijn toestel wil verkopen bij het afsluiten van een nieuw contract met een andere aanbieder dan T-Mobile...).

Het lijkt me een systematisch probleem, en niet een incidentele steek die ze hebben laten vallen. Contractbreuk vind ik een serieuze kwestie, en ik denk een NLse rechter ook.
Op de dag dat ik mijn claim had ingediend ben ik naar ervaringen gaan zoeken. Ik schrok daar heel erg van maar ik leek geluk te hebben want al snel werd aangegeven dat ze mijn telefoon op zouden komen halen. Nou en wat een geluk heb ik gehad..

Ik kreeg een bericht van de koerier dat hij om half 6 mijn telefoon zou komen halen. Uiteindelijk werd dit tien voor elf 's avonds toen ik al op bed lag. Verder niet moeilijk gedaan, ik was al lang blij dat ze kwamen. Na het ophalen van mijn telefoon kreeg ik niks meer te horen dus ik ben zelf gaan bellen. Ik kreeg een mevrouw aan de telefoon en die gaf aan dat mijn claim was goedgekeurd en dat ik de volgende dag mijn vervangend toestel kon verwachten. Ik kreeg na het telefoon gesprek een mail voor een afhaal afspraak te maken terwijl hij geleverd zou moeten worden. Ik ben toen terug gaan bellen en ze gaven aan dat ze mijn telefoon kwijt waren. Of ik wel echt mijn telefoon op had laten halen? De meneer in kwestie heeft mij dit zeker vijf keer gevraagd. Ik zou het afhaalbewijs opsturen en ze zouden mij dezelfde dag nog terug bellen. Dit werd natuurlijk niet gedaan dus ik kon weer gaan bellen. Ik kreeg toen weer iemand aan de telefoon en die mevrouw gaf aan dat alles geregeld was en mijn telefoon de volgende dag zou komen.

Dus weer een dag thuis gebleven om te wachten op mijn telefoon. De koerier gaf echter aan dat hij een telefoon op kwam halen?! Dus weer gaan bellen en weer werd mij verteld dat mijn toestel zoek was. De volgende dag zouden zij mij bellen om meer te laten weten. Maar natuurlijk kon ik zelf weer gaan bellen. De meneer in kwestie gaf aan dat ze mijn telefoon niet konden vinden en daarom ook geen nieuwe konden sturen. Ik moest überhaupt blij zijn dat hij zo zijn best deed want hij had eigenlijk al weekend.

Na het weekend weer gebeld en ze gaven aan dat mijn telefoon was gevonden. Dinsdag ontving ik een vervangend toestel en op het eerste oog leek het een goed toestel. Zou het dan toch nog goedkomen? Na mijn telefoon goed te hebben opgeladen heeft hij het welgeteld vier uur gedaan. De telefoon was uitgevallen en ging niet meer aan. Ik ben dus maar weer gaan bellen. Ze konden mijn telefoon gaan repareren. Na meermaals aan te hebben gegeven dat ik daar niet mee akkoord ging. Ze gaf aan dat de kans groot was dat ik een ander toestel zou krijgen. Omdat ik geen keus had toch maar het toestel op laten halen.

Nu vanochtend ontving ik weer hetzelfde toestel terug. In de reparatie brief staat dat het aan de lader ligt. Natuurlijk heb ik dit eerst uitgeprobeerd voordat ik weer ging bellen. Nu is de telefoon vandaag al meer dan tien keer vastgeslagen. Ik ben weer gaan bellen en ze konden niet in mijn systeem dus ik moest later terug bellen. Omdat ik al genoeg belminuten heb opgemaakt heb ik gevraagd of zij mij konden bellen. Ik had natuurlijk beter kunnen weten want ik kan wachten tot ik groen zie..

Ik heb dus nu na meer dan twee weken een toestel dat niet naar behoren werkt. Ik heb al twee officiële klachten bij ace ingediend, heb meermaals contact met tmobile gehad en zij hebben een klacht voor mij ingediend en ik heb al contact gehad met het KIFID. Niemand die mij verder helpt en ik heb nog steeds geen telefoon. Ik vind het heel kwalijk dat jullie deze verzekering aanprijzen Tmobile. Bij aankoop heb ik aangegeven slechte ervaringen te hebben gehad met mijn vorige verzekering en de medewerkster van Tmobile verzekerde mij er van dat ik binnen 24 uur een nieuw toestel zou hebben en geen gezeur. Ik hoop dat jullie nog met een oplossing komen Tmobile, anders raken jullie mij als klant in ieder geval kwijt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Steadbureau,

Het is niet meer dan logisch dat je in een tijd als deze wel wat anders aan je hoofd hebt dan verzekeringen en contact met Dynasure. We hadden je hier dan ook graag bij geholpen, maar zoals een aantal van mijn collega's al hebben aangekaart kunnen wij in dezen niets voor je betekenen. De verzekering loopt via ACE, dus bij klachten over deze verzekering zijn zij dan ook de partij waar je aan moet kloppen voor de oplossing.

Het is ook al aangegeven dat wanneer je het niet eens bent met de gang van zaken bij ACE en Dynasure, je het hogerop kunt zoeken via Kifid. Mocht je er dus niet verder uit weten te komen, dan kun je bij hen aankloppen, zodat dit verder opgepakt wordt.

Ik hoop van harte dat er alsnog een oplossing komt waar jij met een tevreden gevoel akkoord mee kunt gaan. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag.
Hi Hajar,

weet je wat nou écht vervelend is, Hajar? Dat je meteen nadat je beroofd bent, de ellende met de verzekering al voorziet en in de stress schiet bij het idee alleen al om met hen te moeten telefoneren, wat gezien het keuzemenu en de lange wachttijden al irritant is, en je machteloos maakt, want je hebt geen andere keuze dan telefoneren. Hun emails beantwoorden ze slecht, met vertraging en met fouten.

Met andere woorden: je bent niet 1x slachtoffer als je beroofd wordt, maar 3x. Eén keer door de beroving zelf, één keer door de politie (als je pech hebt en ze je verhaal in twijfel brengen, al was dat bij mij niet het geval omdat er een getuige was), en tot slot nog een keer door de stressvolle ervaring met de verzekering. En dat neem ik T-Mobile kwalijk, dat jullie ervoor kiezen om met een dergelijk ondermaats presterend bedrijf zaken te doen en hen aanbevelen bij jullie klanten.

Zoals ik ook aan Ruben al schreef (maar dat bericht heeft hij nog niet gelezen), op deze manier verliest Dynasure niet enkel haar eigen klanten, maar doet jullie ook klanten verliezen. Niet handig, hè? Binnenkort loopt mijn abonnementscontract af, en ik ga me nu bedenken of ik dat bij T-mobile wil vernieuwen of elders, mede door dit incident.

Als gezegd, voor meer dan 400 euro aan premies mag er echt wel meer service geleverd worden. Mijn opticiën, waar mijn montuur gekocht maar niet verzekerd is, regelt gewoon GRATIS en zonder gezeur een vervangend exemplaar als blijkt dat het montuur door productiefouten niet goed is. Het kan dus wel, klanten goede service verlenen. Het is een kwestie van de juiste instelling hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steadbureau,

Ik vind het echt super vervelend voor je dat je bent beroofd. Dat moet zeker schrikken zijn geweest. Ik vind het ook heel jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met Dynasure. Ik begrijp dat je hiervan baalt en dat je dit ook kenbaar wilt maken. Als ik nu direct iets voor je kon betekenen dan had ik dat ook zeker gedaan! Ik zie dat mijn collega Ruben jou gister heeft doorverwezen Klachteninstituut Financiele Dienstverlening, www.kifid.nl. Zij kunnen jouw klacht in behandeling nemen en jou hopelijk van een oplossing voorzien.

Nogmaals super jammer allemaal en mocht je nog andere vragen hebben over iets waar je ik mee van dienst kan zijn dan hoor ik het graag!
Ik begrijp dat ik niet de eerste ben die klaagt over de ACE toestelverzekering die door Dynasure wordt aangeboden aan T-Mobile klanten. Je zou denken dat T-Mobile ondertussen actie overweegt om een andere verzekeraar aan te bieden aan hun klanten.

Nadat ik begin November van mijn telefoon beroofd ben, heeft Dynasure me een dag lang het bloed onder de nagels gehaald met hun verre van competente afhandeling van de schadeclaim. Ten eerste is de reactietermijn van vier uur ruim overschreden, maar Dynasure bestrijdt dat door te zeggen dat mijn claim in het weekend was ingediend. Dat moge zo zijn - ik kies niet uit wanneer ik beroofd word - maar ze konden niet eens binnen vier uur op de eerstvolgende werkdag mijn claim afhandelen.

In de tweede plaats bleken ze incompetent door bij herhaling mails en bijlages kwijt te raken, of krankzinnige eisen te stellen over de aanhangende papierwinkel (bij voorbeeld dat de aangiftepapieren van de politie voorzien moesten zijn van een Dynasure referentienummer: alsof de agenten op het bureau voor Dynasure zouden werken!).

Tot slot van ramp heb ik ook nog eens een toestel ter vervanging gekregen dat binnen twee dagen na ontvangst gebreken vertoonde, en sinds vandaag begint het scherm uit te vallen. Nu weigeren ze het om het toestel door een goed, werkend toestel te vervangen. Ze bieden alleen aan het defecte toestel op te halen om het binnen 5 werkdagen misschien te repareren als het binnen de garantie valt. Mijn broek zakt hiervan af!

Ik heb ondertussen meer dan 400 euro betaald aan de verzekering, en ik krijg defecte waren aangeboden en word als een hond behandeld als ik me hierover beklaag. Dit kan echt niet. Ze zouden op zijn minst hun excuses moeten aanbieden voor het sturen van een gebrekkig toestel en mij een apparaat moeten aanbieden dat voor 100% in orde is. In plaats daarvan hangen ze de hoorn erop en beëindigen ze het gesprek.

Dynasure is een schandalig bedrijf dat van geen service weet aan de klant, en T-Mobile zou zich echt moeten schamen om dit soort servicecontracten van derden aan te bieden. Ik zal klagen waar mogelijk, want ik ben van mening, met de oude Cicero, dat "Dynasure delendam esse" (ge-delete mag worden). Uiteraard gaan er ook meerdere klachten richting Dynasure zelf, en waarschijnlijk ook naar de Kifid.
0
Reputatie 7
Badge +20
Hi Koen,

Jammer dat je er zo over denkt. Wij kunnen in dit soort situaties weinig betekenen en die je jouw klacht bij de verzekeraar in te dienen. Ervaar jij momenteel problemen met je toestel? Zo ja, kun je ons vertellen wat probleem is? Wellicht kunnen wij je met tips al verder helpen!

Ik hoor graag van je of we iets kunnen betekenen voor je.
grappig dat alle moderators van t-mobile reageren dat je een klacht kan indienen ? moeten jullie hier zelf niet eens wat aan gaan doen want dit is natuurlijk gewoon p**p om het zo te zeggen. je betaald 13.95 per maand en door deze reacties te zien gooi je nu gewoon geld op straat. ik durf mijn mobiel niet eens meer in te leveren terwijl ik wel 13.95 betaal al 5 maanden. want het gaat 9.9/10 keer toch verkeerd. heel slecht dat jullie dit aanbieden tijden het verkopen van een toestel.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cindybianca,

Jammer om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt met de verzekeraar. Ik hoop dat ze snel een ander toestel voor je hebben! Ik kan mij goed voorstellen dat het wachten hierop helemaal niet fijn is. 😞

Wanneer je vragen hebt over je verzekering of over je claim dan kun je wel het beste contact opnemen met ACE via 0348-46 28 13. Wij kunnen in dit geval namelijk niets voor je betekenen.

Wel zou je in dit soort situaties contact op kunnen nemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Meer informatie over deze klachtenprocedure vind je terug op deze pagina.
De verzekering, ACE Dynasure, samenwerkend met T-mobile, beloofd binnen 24 uur na goedkeuring van je claim dezelfde vervangende telefoon te leveren.


Het is een dikke maand verder na goedkeuring van mijn claim. Status: mijn telefoon is niet op voorraad. En wat bedoeld wordt met voorraad: een kapotte telefoon die bij Dynasure (ACE) is ingeleverd, en vervolgens door "hun eigen leveranciers" is gemaakt.


De kans dat iemand zomaar zijn kapotte maar goed te repareren telefoon inlevert, en dan ook nog precies de telefoon heeft die ik heb, is klein. Want: de slimme consument verkoopt hem via Marktplaats of laat hem maken en houdt hem zelf. Dynasure(ACE) meldt dat ik "waarschijnlijk' niet lang hoef te wachten. Er zijn slechts twee wachtenden voor mij. Op de vraag hoe lang die twee wachtenden voor mij al wachten, heeft Dynasure(ACE) helaas geen antwoord.


Dynasure(ACE) noemt het pech, uitgerekend deze telefoon is moeilijk leverbaar. Normaal gesproken krijgen mensen de telefoon wel binnen 24 uur. Maar dit is niet waar. Internet staat vol met klachten. Bovendien is duidelijk te merken dat Dynasure(ACE) dit een heel gewone gang van zaken vindt. Het wordt niet eens gecommuniceerd. Ik moet er zelf achteraan bellen, omdat ik me maar blijf afvragen waarom ik niets van Dynasure(ACE) hoor. Mijn klok heeft al heel wat meer uurtjes dan 24 gemaakt. Dynasure(ACE) biedt geen excuses aan, en herhalen steeds maar weer dat mijn telefoon niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer die telefoon zal komen. Ze kunnen geen contact opnemen met de leverancier/ze weten niet of de leverancier het zelf wel weet. Ze kijken iedere dag naar de telefoons die binnenkomen. Wie weet zitten er ineens drie telefoon bij (want aan 1 of 2, heb ik nog steeds niets)


Dynasure (ACE) biedt mij wel een model aan dat wel leverbaar is. Ze noemen het een vergelijkbaar model. De camera is een stuk minder goed, maar verder is het toestel gelijk. Ik noem dat: niet gelijk, maar een stuk slechter. Ik vraag om een telefoon, welke dan ook, met dezelfde goede camerafuncties. Deze kan Dynasure(ACE) niet leveren, want dat zou een " betere" telefoon zijn dan die ik heb. Vreemd.


Ik vraag Dynasure(ACE) om mij dan in ieder geval een leentoestel te leveren, totdat mijn eigen telefoon op voorraad is. Dit is niet mogelijk, wordt mij verteld.


Ik betaal 13,95 per maand voor deze verzekering. Van dat geld, had ik zelf een tweedehands telefoon kunnen kopen op marktplaats. Of zelfs een nieuwe. Gewoon op voorraad.
Ik raad iedereen die helaas al verzekerd is via deze verzekeringsmaatschappij en de dupe is geworden van het gekweekte vertrouwen door T-Mobile, om de verzekering per direct stop te zetten. En om iedereen die klachten heeft, de klachten te plaatsen bij Radar, Kassa en Consumentenbond. Hoe meer klachten bij deze belangrijke consumenten-belangenbehartigers, hoe groter de kans dat deze verkapte criminaliteit stopt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Frouck,

Jeetje wat een verhaal zeg, ik heb zojuist via e-mail contact opgenomen met ace met daarin het verzoek of ze dit zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. Verder kunnen wij helaas weinig voor je betekenen omdat dit mis lijkt te gaan binnen de organisatie van de verzekeraar en wij daar natuurlijk buiten staan.

Wel kun je in dit soort situaties contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Meer informatie hierover vind je ook terug op deze pagina.
en dit is wat er is gebeurd en wat ik aan hen (meerdere keren) heb voorgelegd, nu ook op het mailadres voor klachten:

Geachte heer/mevrouw,


Hierbij wil ik mijn klacht indienen aangezien ik nu te vaak pogingen heb moeten doen tot contact en/afspraken maken.

In totaal zit ik nu vanaf 15 april zonder mobiele telefoon en wacht ik op een ander toestel in totaal nu 2,5 week waarvan ik veel van die dagen thuis heb zitten wachten op een koerier. Ik heb hiervoor meerdere afspraken moeten cancelen, nog maar niet gesproken over alle mogelijk telfoontjes en/of berichten die ik gemist heb! Ik zit te midden van het opzetten van een bedrijf en het hebben van een mobiel is cruciaal.

Op vrijdag 15 april zou mijn beschadigde toestel opgehaald worden. Hiervoor ben ik de hele dag thuisgebleven van 8.00 u t/m 18 uur.
Geen koerier gezien! Daarom ook de volgende dag thuisgebleven. De koerier kwam in plaats daarvan op zaterdag de 16e.

In jullie beschrijving ‘claimt’ u:

Uw toestel wordt, doorgaans de werkdag nadat uw toestel door ons is opgehaald, op basis van de door u verstrekte informatie geïnspecteerd. Indien de geconstateerde schade overeenkomt met het incident zal de claim worden toegekend. U ontvangt vervolgens de dag van inspectie een online link waarmee u zelf een afspraak kunt inplannen om uw vervangende toestel te laten afleveren.

Ik heb vervolgens een hele week niks van jullie gehoord. Geen bericht dat het toestel in goede orde was ontvangen, noch bericht over claim goedkeuren al dan niet. De vrijdag daarop heb ik maar eens gebeld (á 20 cent per minuut). De telefoniste vertelde me dat ik inderdaad al veel eerder iets had moeten horen en dat er blijkbaar iets mis was gegaan. In het telefoongesprek was duidelijk dat ik op Terschelling woon. De claim was goedgekeurd.
Diezelfde dag nog, vrijdag de 22e, ontving ik van jullie een mail waarop waarin ik online een leverafspraak kon maken. Aangezien ik de mobiel hard nodig heb, heb ik dat gelijk voor de volgende dag gepland, zaterdag de 23e. Die mogelijkheid werd duidelijk geboden, dus gelijk in gepland.

Zaterdag de 22e van 8.00u t/m 18.00 opnieuw thuis gebleven, afspraken gecanceled, en gewacht. Op niks. Geen koerier. Dat is balen, dat kun u begrijpen, want dit is dan de 3e dag dat je zit te wachten op een koerier en niet van huis kunt.

Aangezien ik niks heb gehoord, ging ik ervan uit dat de koerier verlaat was en dus logischerwijs wel op maandag zou verschijnen.

*Maandag de hele dag thuisgebleven, gewacht van 8.00u t/m 18.00 uur. Geen koerier! Ook geen bericht van Dynasure over of er mogelijk iets mis was gegaan.

*Dinsdag de hele dag thuisgebleven, gewacht van 8.00u t/m 18.00 uur. Geen koerier! Ook geen bericht van Dynasure over of er mogelijk iets mis was gegaan.

*Woensdag: Koningsdag, nog steeds geen mobiel.

*Donderdag moest ik een dag naar Leeuwarden en ik was in de veronderstelling dat ik dus de koerier zou missen, die dan toch eindelijk wel had móeten verschijnen. Ik ben gewend dat je in zo’n geval een briefje in je brievenbus ontvangt waarop staat dat ze langs zijn geweest en de volgende dag weer proberen.
Bij thuiskomen, geen briefje. En geen mail van Dynasure.

*Vrijdag de hele dag thuisgebleven, gewacht van 8.00u t/m 18.00 uur. Geen koerier! Ook geen bericht van Dynasure over of er mogelijk iets mis was gegaan.

Einde van vrijdagmiddag de 29e maar wéér met jullie gebeld! á 20 cent per minuut...

Telefoniste vertelt mij dat er iets mis is gegaan met de planning en de order gecanceled was. Waarom het niet was gelukt heeft ze niet verteld.

Ondertussen zit je eindeloos nietsvermoedend en oningelicht te wachten op niks! Afspraken misgelopen, dingen niet kunnen doen die ik had moeten doen, en 'who knows' hoeveel telefoontjes en berichten, zakelijk dan wel prive!

Mij werd die vrijdag de 29ste vertelt dat ik maar een nieuwe online afspraak moest maken! Gelijk gedaan! Weer de mogelijkheid voor de volgende dag, dus gedaan! Zaterdag de 30ste tussen 8.00 u en 18.00 uur.

Geloof het of niet:

Zaterdag de 29e voor de zoveelste keer van 8.00u t/m 18.00 opnieuw thuis gebleven, afspraken gecanceled, en gewacht. Op niks. Geen koerier!!

Einde van die zaterdagmiddag de 30ste ontdek ik van jullie een email die zegt” dat ik een online afspraak in kan plannen voor het maken van een leverafspraak”.

U kunt hopelijk begrijpen dat ik hier ontzet-end klaar mee ben.

Ik heb direct met jullie gemaild. Bovenstaande situatie uitgelegd, waarop ik het volgende antwoord krijg:

Geachte heer/mevrouw,

Wij sturen u deze e-mail om een afspraak in te plannen. Aangezien uw voor vandaag een afspraak had staan die hebben wij helaas moeten annuleren. Dit aangezien er eop zaterdag niet wordt geleverd op de waddeneilanden.




Nu vraag ik mij af! :

1) Waarom heeft heeft de telefoniste mij hierover tijdens het 1e én 2e telefoongesprek niet 1 x over ingelicht? Het was duidelijk dat ik hier woon.
2) Waarom geen levering op zaterdag? Mijn oude toestel werd op zaterdag gehaald en we ontvangen hier net als alle andere Nederlander ook pakketdiensten op zaterdag.
3) Waarom wordt een order dan gecanceld zonder bericht? Het is logisch dat je verwacht dat een koerier dan een volgende dag moet verschijnen?
4) Waarom ben ik hier helemaal NIET over bericht?
Geen inlichting over dat er niet op zaterdag op de eilanden wordt geleverd. En je dus behalve op zaterdag, óók andere dagen zit te wachten.
Geen bericht over dat de order dan blijkbaar maar helemaal gecanceld wordt, wat zeer onlogisch is en vreemd.
Over de canceling tot 2x toe géén bericht over dat ik wéér een nieuwe afspraak moet maken!

Ik heb terug gemaild en gevraagd dat ik graag reactie wil op wat ik geschreven had en inmiddels zover ben dat ik vind dat al deze misgelopen afspraken en ‘non’-communcatie, het 2,5 week zonder toestel zitten inmiddels wel verrekend zou mogen worden met het eigen risico dat ik óók nog moet betalen bij levering.

Ik heb verzocht nu jullie planning goed te regelen en mij niet nógmaals!!! te verzoeken wéér een nieuwe afspraak te moeten maken door jullie te bellen.

Ik krijg een mail van jullie terugwaarin hier totaal NIET op in wordt gegaan en ik een “nieuwe” leverafspraak kan maken op komende dinsdag, donderdag of vrijdag!

Ook dit doe ik gelijk online: de zoveelste afspraak gemaakt voor dinsdag de 3e (gister).

WEER zit ik van 8.00 u s’ochtends thuis tot en mét 18.00 uur s’avonds. WEER een hele dag thuis!!!

GEEN koerier gezien!!!!! Geen bericht, geen briefje, NIKS. En ik ben de hele dag thuis geweest.

Woedend kijk ik naar het track and trace nummer en wat schetst mijn verbazing??

Daar staat: “OPDRACHT NIET UITGEVOERD, KLANT WIL NIET BETALEN”! ??????
Ik heb hier de héle dag geen koerier gezien, noch gesproken. De voordeur staat hier letterlijk de hele dag open. Gemist hebben kan niet.

Order weer gecanceld. En nog mooier, ook hierover geen bericht.

Ik ben zover dat ik inderdaad geen eigen risico meer wens te betalen gezien al het voorgaande!!!

Ook op mijn verzoek te reageren op mijn verhaal, geen enkele reactie.

Ik vind het behoorlijk onfatsoenlijk en slecht geregeld.

Graag zie ik uw reactie per mail tegemoet, de koerier MET mijn telefoon deze week nog aan de deur en wordt de verplichte betaling van 45,- euro te niet gedaan!

Dit heeft mij ongelovelijk veel tijd, moeite en cancelen van afspraken gekost om normaal mijn telefoon te ontvangen.

"Levering kan plaatsvinden binnen 24 uur nadat uw claim door ons is geaccepteerd, dan wel een ander moment indien dat u beter uitkomt.

...Laat dit nou ongelovelijk tegenvallen!

Ze gaan nérgens op in. Ik wil NU actie samen met T-mobile, oftewel mijn telefoon zsm terug en gevrijwaard worden van het 'eigen risico'.
Schandalig vind ik dit.
Beste Amy en of Haja:

Dit kreeg ik na alle weken *B*ll-Sh*t als reactie op mijn officiële klacht:

Goedemiddag mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zien in ons systeem dat er namens Dynasure geen waddeneilandleveringen worden gedaan op zaterdagen, spijtig om te vernemen dat uw afspraak om deze reden dan ook twee keer is misgelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik kan heel goed begrijpen dat dit heel vervelend is.

Wij compenseren niet in het eigen risico. Ik adviseer u om contact op te nemen met Dynasure namens ACE en hier een klacht in te dienen betreft de compensatie van uw eigen risico. Het email adres is: klacht.ace@dynasure.eu

Nog een prettige avond toegewenst!

Nadat ik een uur heb zitten schrijven aan álles wat er mis is gelopen de afgelopen 3 weken.

Ik wil graag dat T-Mobile actie onderneemt.

Ik zal ook dit emailadres benaderen voor een "klacht" maar dit heeft geen enkele zin. Nog steeds heb ik na bijna 3 weken geen telefoon en ben woest, hiermee afgescheept te worden. Ook vertellen ze me niet wanneer dan wel. Ongelofelijk. Want ook op "dinsdag" werd er niet geleverd. Geen enkele reactie op het "klant wil niet betalen" verhaal wat kant nog wal raakt. (Omdat er geen 1 koerier aan de deur heeft gestaan!!)

Nu graag hulp en actie van T-mobile!

Reageer