Beantwoord

Ace verzekeringen


Reputatie 1
T-Mobile,


Word het misschien niet eens tijd dat jullie, of het vertrouwen opzeggen in DynaSure (ACE) en DynaFix of eens een hartig gesprekje met hun gaan houden.
Na het debacle pro-assist lijkt het me dat t-mobile op dit gebied weinig negatieve publicieteit meer kan gebruiken.
Ik hoor en lees steeds meer klachten over DynaSure en DynaFix. Keep your customers happy.


Met vriedelijke groet,

Jeff
icon

Beste antwoord door WillemE 31 juli 2013, 14:20

@ Jeff_Surreal

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ Faarr

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!
Bekijk origineel

104 reacties

Beste T-Mobile,

Ook ik heb een probleem met ACE. Ik heb een enorme wastlijst in jullie systeem staan. Ben al ruim een maand mijn toestel kwijt. Ik betaal elke maand E 13,95 aan premie. En dat 14 maanden lang!! Mij claim is afgewezen en ook het bezwaar. Er is in mijn toestel vocht geconstateerd door jullie technici. Dus dat is waterschade! En hier ben ik in principe voor gedekt. Ik vind het echt belachelijk dat mijn claim afgewezen is. Ik heb mijn probleem inmiddels bij KiFiD neergelegd. Ik heb gisteren een medewerker van jullie gesproken en zij had ACE gesproken en zij zouden mijn terug bellen. Dat hebben zij niet gedaan. Ik kook van binnen!!! Ik ben echt heel erg boos!!!
Ik betaal verschrikkelijk veel geld aan ACE. Voor wat doe ik het? Ik wil graag dat jullie het voor mij gaan oplossen. Het is jullie partner en jullie hebben geadviseerd om een verzekering af te sluiten omdat het een dure toestel is. En in het verleden heb ik ook problemen gehad met mijn toestel. Ik wil gewoon een toestel die behoren werkt en meer niet. Als jullie het niet oplossen dan ga ik mij abonnement per direct opzeggen.
Beste T-mobile,
Zoals al bekend is bij jullie, heb ook ik problemen met Ace verzekeringen.
De klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken bij Dynasure, in tegenstelling tot Tmobile zelf.
Mijn claim is afgewezen zonder dat men het toestel heeft gezien. Ik ben het helemaal eens met Jeff, mijn debakel loopt nu al meer dan een maand.
Het woord service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Ace/Dynasure.

Faar
Het is schandalig dat T Mobile er niets aandoet.
Ik heb ook problemen met ACE wacht al dagen zonder vooruitzicht op een Xperia Z want die van mij is kapot maar echter niet op voorraad.
Ze wisten ook niet wanneer dit toestel weer op voorraad zou komen.

Ze wouden me een gelijkwaardig toestel van 7 MAANDEN ouder aanbieden
Ja zo kan ik het ook wel verdienen.
Op 18 maart jl. heb ik omstreeks 18.00 uur telefonisch contact met ACE gehad om aan te geven dat het bij hun verzekerde toestel (sony Xperia Z)helaas ontvreemd was.
Op 19 maart jl. om 14.19 uur heb ik van ACE  een mail ontvangen met het bericht dat mijn claim werd toegekend. Hierop heb ik pas ’s avonds telefonisch contact met ACE kunnen opnemen waarna mij verteld werd dat er een nieuw toestel zou worden bezorgd op 20 maart tussen 08.00 uur en 11.00 uur.
Op 20 maart jl. werd dit toestel bezorgd omstreeks 11.15 uur. Een toestel in een envelop zonder doos, lader, enz!
Het toestel was ernstig bekrast, er zaten onbekende rode strepen op en allerhande beschadigingen aan de onderkant. In het toestel stonden de internetpagina’s die de vorige gebruiker heeft bezocht en foto’s uit 2012! De simkaart die erbij geleverd was, was helaas onjuist waardoor ik vrij heb moeten nemen van mijn werk om vervolgens een uur in de t-mobile shop te staan waar mij verteld werd dat ACE tweedehands deed leveren aan klanten!
Hierop heb ik weer telefonisch contact met ACE met gezocht waarop me verteld werd dat dit onacceptabel was en ik er nog wat van zou horen!
Omstreeks 17.00 uur had ik nog steeds niet vernomen en heb ik zelf maar weer telefonisch contact gezocht. In dit gesprek werd mij verteld dat het toestel wat ik had gekregen defect was en thuis hoorde op de vuilnisbelt!
Er werd aangegeven dat er de volgende dag een samsung galaxy s2(???) of een andere sony bezorgd kon worden. Vandaag op 21 maart om 09.00u is de bezorger geweest om een sony af te geven. In verband met de vorige negatieve ervaring heb ik het toestel eerst nagekeken op krassen en aangezet. Nu blijkt dat dit een BUITENLANDS toestel is. Uiteraard heb ik dit toestel niet kunnen aannemen!
Hierop weer contact opgenomen met ACE, die mij vertelden dat dat het enige toestel was wat ze voor me hadden en ik maar met t-mobile contact moest opnemen! Na ontvangst van dit BUITENLANDSE toestel waarmee T-mobile mij niet verder kon helpen omdat het geen Nederlands toestel was heb ik wederom contact opgenomen met ACE!
Op 21 maart om 17.00u kreeg ik een toestel, dat ook weer niet naar behoren werkt! Het toestel hangt zichzelf op! Op 22 maart weer om 09.00u contact opgenomen met ACE, er zou maandagochtend door een manager contact met mij worden opgenomen. Om 12.00 uur had ik nog steeds niets gehoord en heb ik zelf maar weer gebeld… Kreeg te horen dat het dan echt aan mij lag en dat ze niets voor me konden doen! Ongelooflijk!! 
Nu ben ik 20 telefoontjes verder, 3 defecte toestellen, € 217,49,- aan premie betaald, € 45,- eigen risico, een hoop ergernis en frustratie en ik heb nog steeds geen goed werkend toestel! Schandalig! Ik wilde dat ik nooit een verzekering had afgesloten!!
@dandiablo

Poeh, dat is zeker geen pretje. Ik snap je reactie heel erg goed! :(
Heb je ondertussen al de nieuwe sim ontvangen die wij hebben verzonden? Doet deze het wel? Ik snap heel erg goed dat je baalt en dat je ook T-Mobile in dit verhaal meeneemt. Ik zal dit voorbeeld eens voorleggen bij de betrokken afdeling. Dit is een goed voorbeeld van hoe het niet moet bij onze partners.
@ Bram

Bedankt voor je snelle reactie en handelen!
Zaterdagmorgen heb ik een nieuw toestel gekregen!
Jullie hebben zeer goed gehandeld en ben er ook erg blij mee!!

Wat betreft ACE, ik blijf het schandalig vinden! Ze hebben zelf in hun correspondentie aangegeven dat ze mij meerdere malen een defect toestel hebben gestuurd. En daar blijft het dan bij....
Alle premie, het eigen risico en alle gemaakte telefoonkosten en MB kosten (om steeds de toestellen up te daten) daar wordt niet over gesproken!
Het blijft triest dat dit wettelijk valt onder contractschending en ze eigenlijk alle gemaakte kosten aan mij moeten betalen en het enige wat ze zeggen is we hebben het toezicht aangescherpt!
Als jullie je er niet mee hadden bemoeid was er nooit iets uitgekomen en was ik blijven zitten met een defect toestel! Dus alle lof voor jullie en ACE daar wil ik niets meer mee te maken hebben!
Ongelooflijk service Dynasure (ACE), zo ingewikeld mijn iphone5 is stuk (voorscherm en zijkant) ik zit met onveilig telefoon. Ik moet zo vaak bellen naar klantservice gesprek gehad. Uiteindelijk hebben ze mijn email gestuurt voor een formulier intevullen hoe en wat alle dat stom vragen die ik heb all beantwoord op tel gesprek. Ik zie geen band hoe en wat T-mobile met hun samen werkt.
Helemaal klaar met ACE Group limited.

Ik heb een PLUS verzekering waar ik € 12,95 pm voor betaal..

Vorig jaar is mijn telefoon gerepareerd geweest, toen ik mijn telefoon terug kreeg nadat ik €65,- eigen risico betaald had was mijn telefoon door mijn kapotte jaszak op de grond gevallen, omdat mijn telefoon net terug had, en alleen wat lichte barsten in mijn beeldscherm had, en mijn beeld verder niet belemmerd is, had ik besloten om niet wéér een melding te maken.

Nu een jaar later begint mijn telefoon systematische fouten te maken, hier heb ik een claim over ingediend.. en eerlijk als ik ben (dom) heb ik verteld dat hij vorig jaar al gevallen was. Maar daar ging mijn claim niet over, mijn claim ging erom dat het systeem fouten ging maken (vastlopen, trillend beeld wat allemaal pas weer doet nadat de accu er opnieuw in gaat, met vervolg tot een lege batterij). Maargoed .. claim ingediend.. 1 dag later.. Afwijzing.. Omdat ik vorig jaar geen melding heb gemaakt en hun niet lastig heb gevallen met wéér een claim..

Klacht ingediend, werd behandeld.. ook 1 dag later, nee helaas mevrouw we kunnen u geen goed nieuws geven, u had binnen 14 dagen melding moeten maken van uw claim vorig jaar.

Of ze zijn zo dom dat ze niet begrijpen dat het om het systeem gaat en niet om het beeldscherm.. of ze willen zoveel mogelijk geld vangen.. 2e is waarschijnlijk waar het allemaal om gaat.

Dit betekend dat ik nog 1 jaar lang (tot 20 juni 2015) 12,95 per maand betaal voor een bedrijf wat geen een claim van mij meer goed gaat keuren. Wat een totaalbedrag van €155 euro bedraagd.

Wel geld innen, geen service..

Rechtsbijstand zit er nu bovenop.. Indien dit achteraf niet opgelost gaat worden wordt mijn abbonement volgend jaar zeker NIET bij t-mobile afgesloten, maar bij een andere provider. Niet omdat ik problemen heb met t-mobile, maar omdat deze ''geweldige'' verzekering erbij zit. 😠
Helemaal klaar met ACE Group limited.

Ik heb een PLUS verzekering waar ik € 12,95 pm voor betaal..

Vorig jaar is mijn telefoon gerepareerd geweest, toen ik mijn telefoon terug kreeg nadat ik €65,- eigen risico betaald had was mijn telefoon door mijn kapotte jaszak op de grond gevallen, omdat mijn telefoon net terug had, en alleen wat lichte barsten in mijn beeldscherm had, en mijn beeld verder niet belemmerd is, had ik besloten om niet wéér een melding te maken.

Nu een jaar later begint mijn telefoon systematische fouten te maken, hier heb ik een claim over ingediend.. en eerlijk als ik ben (dom) heb ik verteld dat hij vorig jaar al gevallen was. Maar daar ging mijn claim niet over, mijn claim ging erom dat het systeem fouten ging maken (vastlopen, trillend beeld wat allemaal pas weer doet nadat de accu er opnieuw in gaat, met vervolg tot een lege batterij). Maargoed .. claim ingediend.. 1 dag later.. Afwijzing.. Omdat ik vorig jaar geen melding heb gemaakt en hun niet lastig heb gevallen met wéér een claim..

Klacht ingediend, werd behandeld.. ook 1 dag later, nee helaas mevrouw we kunnen u geen goed nieuws geven, u had binnen 14 dagen melding moeten maken van uw claim vorig jaar.

Of ze zijn zo dom dat ze niet begrijpen dat het om het systeem gaat en niet om het beeldscherm.. of ze willen zoveel mogelijk geld vangen.. 2e is waarschijnlijk waar het allemaal om gaat.

Dit betekend dat ik nog 1 jaar lang (tot 20 juni 2015) 12,95 per maand betaal voor een bedrijf wat geen een claim van mij meer goed gaat keuren. Wat een totaalbedrag van €155 euro bedraagd.

Wel geld innen, geen service..

Rechtsbijstand zit er nu bovenop.. Indien dit achteraf niet opgelost gaat worden wordt mijn abbonement volgend jaar zeker NIET bij t-mobile afgesloten, maar bij een andere provider. Niet omdat ik problemen heb met t-mobile, maar omdat deze ''geweldige'' verzekering erbij zit. 😠
mijn claim is ook afgekeurd ben er helemaal klaar mee ga hem opzeggen. .. wat een schijt verzekering. ..
Reputatie 1
Beste willem,

Heb afgelopen donderdag de 10e ook het zelfde gedaan als alle mensen hier, die biechten gewoon eerlijk wat er aan de hand is. en uiteindelijk wordt je claim afgewezen, omdat het volgens hem om garantie gaat en niet om een val/stoot of diefstal claim???
wat willen ze dan dat we volgende keer eerst die telefoon tegen een muur kapot smijten om zeker te weten dat de claim goedgekeurd gaat worden??? waar blijf je dan met je eerlijke gedrag.

want het mooie is als ik volgende week bel mijn telefoon is gevallen dan scharen hun dat natuurlijk onder fraude. dus eigenlijk kan ik ze voorlopig niet bellen voor een claim want ja dat zal ik misschien wel is met opzet gedaan kunnen hebben.

daarbij is de verzekering mij verkocht omdat je er van gegarandeerd bent altijd mobiel bent. dus dit komt erg ongelegen.al heb ik nog geluk mijn telefoon doet nog wel maar begint steeds moeilijker op te laden. dus vandaag of morgen ben ik gewoon niet meer mobiel bereikbaar wat echt een ramp is.

ik heb ook nog geen 2de claim ingediend omdat uit al deze verhalen wel blijkt dat het geen zin heeft.
dit stuur op jullie site

Geen gedoe, geen reparatie; gewoon hetzelfde type toestel terug???

geen gedoe??

ik wil wel even vooropstellen dat T-mobile hier niet direct wat aan kan die het is uiteraard de verzekeringsmaatschappij die er alles aan doet om niet hoeven uit te keren
ook ik heb een klacht over Ace Dynasure. MIjn zoon heeft twee keer een claim ingediend. Helaas viel twee keer zijn telefoon waardoor het scherm kapot was en de touch niet meer werkte. Twee keer toe is de claim, zonder argwaan van ace geaccepteerd. Je zou zeggen niets aan de hand, twee keer een claim ingediend en twee keer toegezegd. Nu heeft hij vier maanden na de laatste geaccepteerde claim opeens een brief gekregen waarin Ace de verzekering opzegt met als reden "buitenproportioneel claimgedrag". Ik vind dit echt te gek voor woorden. Eerst keuren ze de twee claims goed zonder verdere navraag en nu maanden later zeggen opeens de verzekering op omdat zij dat "recht" hebben. Ik dacht dat een verzekering er juist voor was om schade te claimen. Als Ace het er eerder niet mee eens was hadden ze er toen iets van moeten zeggen tenslotte hebben ze de kapotte toestellen zelf retour gekregen zodat ze konden zien wat de reden/schade was.Ik vraag mij af waarom moet je nog een verzekering afsluiten als ACE DYNASURE de verzekering op kan zeggen omdat ze "teveel" claims (2) hebben gehad. Eén woord: Schandalig. Nu moet mijn zoon weer zijn beklag gaan doen terwijl dit helemaal niet nodig had moeten zijn. NOOIT MEER ACE DYNASURE.
T-mobile,

Het gedoe met de verzekering ACE is volstrekt belachelijk! Ik ben wel zo boos na 2 weken van dit gedoe. Ik ben 3 x niet terug gebeld door medewerkers. Ik heb misschien al wel meer dan 10 x voor min. 30 minuten aan de telefoon gehangen alleen om een antwoord te krijgen. Er zijn 3!! afspraken gemaakt om mijn telefoon alleen nog maar op te halen. Mijn iphone is nu eindelijk, 2 weken nadat ik de claim heb ingediend, opgehaald. Mijn iphone is hiervoor door T-mobile nagekeken en bevestigd dat het water of val/stoot schade is, dus eigenlijk is het niet eens nodig dat ze hem nog een keer nakijken. Ik ben hiermee akkoord gegaan anders heb ik helemaal geen telefoon, maar wat een gedoe zeg. Ik en mijn vader bij elkaar hebben 20 u!!! gewacht op een koerier die nooit is gekomen. En de medewerkers zeggen maar iets om je gerust te stellen waar daarna niks van waar is, ze zijn ook nog is onbeleefd. En dit is allemaal omdat ik geen specifiek incident kon geven waardoor mijn telefoon kapot is gegaan, beter dan liegen zou je zeggen. Zoals ik hier lees ben ik niet de enige. En begin ik te betwijfelen dat ik ooit een telefoon terug krijg nieuw of oud. Step up your game en doe hier iets aan!!:@:@
Ook ik ben onjuist behandeld door ACE, ik ben nu al een maand bezig met de verzekeringsmaatschappij maar er wordt niet goed naar mij geluisterd. Ik voel me niet goed behandeld en snap nu wel wat er bedoeld wordt met de slechte klant vriendelijkheid.

Nadat mijn claim is afgewezen heb ik een bezwaar brief gestuurd en wacht ik nu al 2,5 week op een reactie.. Net heb ik gebeld naar ACE en kan ik niet goed te woord worden gestaan, ik word echt nergens wijzer van.

Er zit een barst in mijn scherm, ik heb toch recht op een nieuwe telefoon?
heb altijd al verzekeringen gehad voor me gsm's bij tmob-vodafone en kpn. maar vanaf ace/dynasure de verzekering van tmob beheerd VRESELIJK OPLICHTERS!
128gb iphone 6 met een kapot frontscherm, word netjes en snel opgehaald. blijkbaar kan je dan enkele dagen wachten zonder gsm pff.. maar goed dan krijg je netjes een nieuwe iph6 128gb. simkaart erin gsm totaal geblokkeerd.. weer bellen en weer paar dagen verder een nieuwe. maar kijk bij systeem-info van de gsm 16GB!! dit bedrijf probeert je gewoon voor een paar honderd euro op te lichten. en nu weer wachten op de nieuwe levering oef wat een slecht bedrijf.:(
ik kan er mijn klacht al aan toevoegen.
het is enorm irritant om een afspraak in te plannen na dat je claim goedgekeurd is want een dag vooruit plannen kunnen ze niet.
na 3 pogingen om een afspraak in te plannen komen ze niet eens opdagen met de smoes dat ik er niet zou zijn en dat ze mij hebben proberen te bellen terwijl ik alleen een sms heb mogen ontvangen dat ze over 20 minuten er zouden zijn na 1,5 uur wachten maar eens gebeld en dan te horen krijgen dat het aan mij lag :? 😠
grappig dat alle moderators van t-mobile reageren dat je een klacht kan indienen ? moeten jullie hier zelf niet eens wat aan gaan doen want dit is natuurlijk gewoon p**p om het zo te zeggen. je betaald 13.95 per maand en door deze reacties te zien gooi je nu gewoon geld op straat. ik durf mijn mobiel niet eens meer in te leveren terwijl ik wel 13.95 betaal al 5 maanden. want het gaat 9.9/10 keer toch verkeerd. heel slecht dat jullie dit aanbieden tijden het verkopen van een toestel.
Op de dag dat ik mijn claim had ingediend ben ik naar ervaringen gaan zoeken. Ik schrok daar heel erg van maar ik leek geluk te hebben want al snel werd aangegeven dat ze mijn telefoon op zouden komen halen. Nou en wat een geluk heb ik gehad..

Ik kreeg een bericht van de koerier dat hij om half 6 mijn telefoon zou komen halen. Uiteindelijk werd dit tien voor elf 's avonds toen ik al op bed lag. Verder niet moeilijk gedaan, ik was al lang blij dat ze kwamen. Na het ophalen van mijn telefoon kreeg ik niks meer te horen dus ik ben zelf gaan bellen. Ik kreeg een mevrouw aan de telefoon en die gaf aan dat mijn claim was goedgekeurd en dat ik de volgende dag mijn vervangend toestel kon verwachten. Ik kreeg na het telefoon gesprek een mail voor een afhaal afspraak te maken terwijl hij geleverd zou moeten worden. Ik ben toen terug gaan bellen en ze gaven aan dat ze mijn telefoon kwijt waren. Of ik wel echt mijn telefoon op had laten halen? De meneer in kwestie heeft mij dit zeker vijf keer gevraagd. Ik zou het afhaalbewijs opsturen en ze zouden mij dezelfde dag nog terug bellen. Dit werd natuurlijk niet gedaan dus ik kon weer gaan bellen. Ik kreeg toen weer iemand aan de telefoon en die mevrouw gaf aan dat alles geregeld was en mijn telefoon de volgende dag zou komen.

Dus weer een dag thuis gebleven om te wachten op mijn telefoon. De koerier gaf echter aan dat hij een telefoon op kwam halen?! Dus weer gaan bellen en weer werd mij verteld dat mijn toestel zoek was. De volgende dag zouden zij mij bellen om meer te laten weten. Maar natuurlijk kon ik zelf weer gaan bellen. De meneer in kwestie gaf aan dat ze mijn telefoon niet konden vinden en daarom ook geen nieuwe konden sturen. Ik moest überhaupt blij zijn dat hij zo zijn best deed want hij had eigenlijk al weekend.

Na het weekend weer gebeld en ze gaven aan dat mijn telefoon was gevonden. Dinsdag ontving ik een vervangend toestel en op het eerste oog leek het een goed toestel. Zou het dan toch nog goedkomen? Na mijn telefoon goed te hebben opgeladen heeft hij het welgeteld vier uur gedaan. De telefoon was uitgevallen en ging niet meer aan. Ik ben dus maar weer gaan bellen. Ze konden mijn telefoon gaan repareren. Na meermaals aan te hebben gegeven dat ik daar niet mee akkoord ging. Ze gaf aan dat de kans groot was dat ik een ander toestel zou krijgen. Omdat ik geen keus had toch maar het toestel op laten halen.

Nu vanochtend ontving ik weer hetzelfde toestel terug. In de reparatie brief staat dat het aan de lader ligt. Natuurlijk heb ik dit eerst uitgeprobeerd voordat ik weer ging bellen. Nu is de telefoon vandaag al meer dan tien keer vastgeslagen. Ik ben weer gaan bellen en ze konden niet in mijn systeem dus ik moest later terug bellen. Omdat ik al genoeg belminuten heb opgemaakt heb ik gevraagd of zij mij konden bellen. Ik had natuurlijk beter kunnen weten want ik kan wachten tot ik groen zie..

Ik heb dus nu na meer dan twee weken een toestel dat niet naar behoren werkt. Ik heb al twee officiële klachten bij ace ingediend, heb meermaals contact met tmobile gehad en zij hebben een klacht voor mij ingediend en ik heb al contact gehad met het KIFID. Niemand die mij verder helpt en ik heb nog steeds geen telefoon. Ik vind het heel kwalijk dat jullie deze verzekering aanprijzen Tmobile. Bij aankoop heb ik aangegeven slechte ervaringen te hebben gehad met mijn vorige verzekering en de medewerkster van Tmobile verzekerde mij er van dat ik binnen 24 uur een nieuw toestel zou hebben en geen gezeur. Ik hoop dat jullie nog met een oplossing komen Tmobile, anders raken jullie mij als klant in ieder geval kwijt.
@Thalina Ik ben het er niet mee eens dat je aangeeft dat de verzekering een onafhankelijke partij is. Jullie bieden deze verzekering namelijk aan en gaan met een bedrijf als dynasure in zee. Ook over de goede ervaringen heb ik zo mijn twijfels. Een bedrijf komt niet voor niets ook bij Radar voorbij.
Het is heel fijn dat jullie mij een coulance hebben aangeboden maar ik heb nog steeds geen toestel. Ik heb vandaag weer met dynasure gebeld en ze geven aan dat ze het toestel misschien wel gaan repareren. Ace/dynasure reageert nog niet op mijn klachten en daarom kan ik bij de KIFID ook niet verder.
Tmobile: stop met het aanbiedenn van deze waardeloze verzekering!
@ Jeff_Surreal

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ Faarr

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!
De klacht is al ingedient en afgewezen, de brief ook doorgestuurd naar de klantenservice. Ze hebben nog steeds geen reactie van Ace, erg vreemd daar jullie nauw samenwerken met hen. Tip voor iedereen, vertel dat het altijd komt door val/stoot schade anders keuren ze je claim bij voorbaat af!


Dynasure heeft uitgebreid onderzoek gedaan en ziet dat het komt door val/stoot schade, de pin is daardoor afgebroken en niet direct na de val. Daarom kon ik niet aangeven hoe heti s gebeurd, heb wel aangegeven dat hij wel eens gevallen is, dat is ook te zien aan stoot schade op het toestel zelf. Zie hieronder de reactie van Ace / Dynasure:

Wij hebben namens ACE European Group Limited uw klacht in behandeling genomen. Wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij hebben de volgende klacht van u ontvangen:

U heeft ons verzocht uw claim opnieuw te beoordelen, omdat u zich niet kunt vinden in onze claim beslissing. Tijdens de reparatie bij T-mobile is er val-, stoot- of drukschade geconstateerd. U wenst dat uw schade claim wordt herzien.

Onderstaand kunt u het antwoord op uw klacht terugvinden:

U heeft op 29-06-2013 een schade melding gemaakt bij uw ACE Toestelverzekering. DynaSure B.V.  heeft namens ACE European Group Limited uw claim beoordeel. Op basis van de door u verstrekte informatie over uw claim hebben wij geen schade-incident danwel schade veroorzakende gebeurtenis kunnen vaststellen die direct verband houdt met de door u geclaimde schade aan uw toestel. Bij het indienen van de schadeclaim heeft onze DynaSure customer care center medewerker u gevraagd of er mogelijk sprake kan zijn van val- of drukschade. Hierop heeft u geantwoord dat het u niet bekend is hoe de schade is ontstaan. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk vast te stellen of de schade aan uw toestel is veroorzaakt door, of een direct gevolg is van, een gedekte gebeurtenis op de ACE Toestelverzekering.

Het is technisch gezien onmogelijk dat de pinnetjes in de connector van het toestel afbreken bij normaal gebruik van het toestel en de oplader. Dit kan ontstaan door het niet correct opvolgen van de gebruikershandleiding.

In overeenstemming met de polisuitsluitingen van de ACE Verzekeringsvoorwaarden, paragraaf 6.2 'Uw mededelingsplicht', 7.1 'Uw verplichtingen in geval van een claim’ en paragraaf 5.1.7 'Polisuitsluitingen'  kunnen wij daarom uw claim helaas niet toekennen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 20:00 via +31 (0) 348 46 28 13.
Hallo' ook hier een probleem met ace verzekering.. mijn broer die ook een abbonement heeft bij t mobile en ook een telefoonverzekering heeft van ruim 10euro in de maand heeft zonder enig val of stoot problemen 2/3 scheurtjes onder het scherm links boven in zijn telefoon zitten.. heb dus een claim ingedient en kreeg vervolgens een brief dat de claim afgekeurd is, heb gebelt en moest een mail sturen met het verhaal naar de klachtenservice van ace.. dat heb ik dus gedaan, de klacht/claim werd nog eens bekeken en dus weer afgekeurd.. hoe is dit mogelijk?! Dan ben je eerlijk en liegt geen verhaal bij elkaar, en dan word je claim gewoon even afgekeurd zonder dat ze de telefoon gezien hebben of wat dergelijks.. sorry hoor maar je sluit een verzekering af omdat de telefoon zoizo al duur is en als er iets mee gebeurt dat het opgelost kan worden.. nee hoor, word gewoon niks aan gedaan.. dus eigenlijk moet je een verhaal aan elkaar liegen als je wilt dat iets vergped word?! Wie kan mij hier antwoord op geven!?
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jeff_surreal-303283/"

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent! Heb je inmiddels al een bezwaar ingediend bij de verzekeraar? Indien je dit nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dit eerst te doen. Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ben erg benieuwd!

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/faarr-303524/"

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Op het moment dat wij een reactie terug hebben ontvangen van de verzekeraar zullen wij jou hier een terugkoppeling van geven!



Beste Willem,
Kun jij er voor mij achteraan gaan. als je in het systeem bij mijn geschiedenis kijkt, worden er steeds valse beloftes gedaan door tmobile klantenserice medewerkers. Gister heb ik een dame gesproken, die mij BELOOFD heeft gister terug te  bellen om een updat te geven. ze heeft haar excuses aangeboden voor al haar collega's die hun woord niet is nagekomen en vervolgens komt zij haar woord ook niet na. Kan dit eindelijk opgelost worden? Ik zie opp een ander forum dat iemand anders vanuit Tmobile een nieuw toestel heeft gekregen. Mij debakel speelt al vanaf 29 juni.... dit begint erg vervelend te worden. Kun jij me verder helpen?
Hallo' ook hier een probleem met ace verzekering.. mijn broer die ook een abbonement heeft bij t mobile en ook een telefoonverzekering heeft van ruim 10euro in de maand heeft zonder enig val of stoot problemen 2/3 scheurtjes onder het scherm links boven in zijn telefoon zitten.. heb dus een claim ingedient en kreeg vervolgens een brief dat de claim afgekeurd is, heb gebelt en moest een mail sturen met het verhaal naar de klachtenservice van ace.. dat heb ik dus gedaan, de klacht/claim werd nog eens bekeken en dus weer afgekeurd.. hoe is dit mogelijk?! Dan ben je eerlijk en liegt geen verhaal bij elkaar, en dan word je claim gewoon even afgekeurd zonder dat ze de telefoon gezien hebben of wat dergelijks.. sorry hoor maar je sluit een verzekering af omdat de telefoon zoizo al duur is en als er iets mee gebeurt dat het opgelost kan worden.. nee hoor, word gewoon niks aan gedaan.. dus eigenlijk moet je een verhaal aan elkaar liegen als je wilt dat iets vergped word?! Wie kan mij hier antwoord op geven!?


Bizar he en bij het afsluiten van de verzekering bij Tmobile wordt er door elke tmobile medeweker aangegeven dat Ace verzekeringen een fijne verzekering is en alle schade die niet onder fabrieksgarantie valt vergoedt wordt...Ik ben al vanaf 29 juni bezig met Ace en ook met Tmobile. T-mobile heeft contact met Ace opgenomen, en na 2 weken heeft T-mobiel nog steeds geen antworod van Ace. Ik hoop dat het voor jou snel opgelost kan worden

Reageer