Beantwoord

Ace verzekeringen probleem

• 2 januari 2018
  • 5 reacties
  • 645 Bekeken

Beste mensen. Mijn toestel heeft een barst in het scherm en ik heb een verzekering bij Ace. Waardeloos. Ze willen mijn nieuwe telefoon innemen vervolgens moet ik 65 euro gaan betalen om een gerefurbishde telefoon van iemand anders te krijgen. Compleet belachelijk en daar ga ik niet mee akkoord. Ben ik ook over in discussie met ze maar ze geven niet thuis en blijven bij hun verhaal. Ik betaal genoeg bij mijn abonnement voor mijn eigen nieuwe toestel en wens geen tweedehands te ontvangen met ook nog eens een bijbetaling???? Ik weet dan niet eens waarom die ander ooit terug is gegaan. Mijn toestel is verder prima.
Ik gaf aan dat ik het scherm gewoon kan laten vervangen en voorschieten maar daar willen ze niet aan. Jammer dat ze zo ontoegevelijk zijn. Momenteel zijn wij aan het bekijken hoe we alle premie terug kunnen vorderen.

Waardeloos
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2018, 11:15

Hoi Freshexpressions,

Zonde om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met ACE en er niet verder lijkt te komen. Je kunt sowieso een klacht indienen per e-mail. Deze klacht kun je dan versturen naar klacht.ace@dynasure.eu. Als je er dan nog niet met ACE uit weet te komen, kun je je richten tot Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Zij kunnen je dan verder helpen met jouw klachten en kijken wat zij voor je kunnen betekenen. Heel veel succes in ieder geval!

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Freshexpressions,

Zonde om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met ACE en er niet verder lijkt te komen. Je kunt sowieso een klacht indienen per e-mail. Deze klacht kun je dan versturen naar klacht.ace@dynasure.eu. Als je er dan nog niet met ACE uit weet te komen, kun je je richten tot Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Zij kunnen je dan verder helpen met jouw klachten en kijken wat zij voor je kunnen betekenen. Heel veel succes in ieder geval!

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Met die klachten bereik je niet veel lees ik ook al bij andere gebruikers. Zinloos dus. Inmiddels opgezegd en de laatste keer dat ik iets bij t mobile of wat aangeprezen wordt bij t mobile aanschaf. Abonnement loopt nog tot december en dan gaan we ook maar eens kijken naar een andere provider. Echt al jaren klant en geen oplossing mogelijk met een verzekering die jullie in stand houden na zoveel klachten. Niets tegen t mobile persoonlijk maar wel tegen de werkwijze.

Bedankt voor de reactie. Mvg
Helemaal mee eens Freshexpressions. Mijn 9 maanden oude Samsung s8 is zaterdag gestolen. Aangifte gedaan bij politie, Chubb (voorheen Ace) gemeld dat mijn toestel gestolen is en het aangifte rapport van de politie meegezonden. Claim is goedgekeurd, maar, en nu komt het: Ik krijg ook een gerefurbishde telefoon van iemand anders. Belachelijk daar betaal ik een maandelijkse premie voor van 13,95, en ook nog een bedrag van 65 euro no claim. Tot nu toe heb ik na bijna 1 week nog steeds geen toestel. Dat begrijp ik wel want ze moeten natuurlijk wachten tot er ergens een gebruikte Samsung S8 ingeleverd word zodat zij deze kunnen refurbishen. Mijn telefoon was nog geen 9 maanden oud en dan moet ik eengerefurbishde telefoon gaan accepteren. Dit kan dus nog wel een tijd duren, terwijl mijn abbo bij Tmobile gewoon door gaat. Ik hoop dat Tmobile wat voor me kan doen na jarenlang vaste klant te zijn!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Francis63,

Wat onwijs zonde dat jouw Samsung is gestolen! :S Gelukkig heb je alle stappen al ondernomen, altijd verstandig om dit snel te doen!

De verzekeraar is uiteindelijk degene die de voorwaarden opstelt en bepaalt welke actie er ondernomen moet worden bij een claim. Als je het er niet mee eens bent, raad ik je aan om een mail naar ze te sturen via: klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl.

Als je er met Chubb niet uit weet te komen, dan kun je je ook richten tot Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Zij zijn de overkoepelende organisatie die zich hier over kunnen buigen voor je. Hun postadres is: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Hopelijk komt het alsnog tot een goed einde! Als er iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Dag David,
En alweer een week verder en nog geen toestel. Net weer gebeld met Chubb. Toestel is niet op voorraad. Ik betaal nu een verzekeringpremie voor een product wat ik niet heb. Hoe krom kan het zijn.

Reageer