Aan de hand van de door u verstrekte informatie over het schade-incident hebben wij kunnen vaststellen dat de diefstal van of de schade aan uw apparaat heeft plaatsgevonden in een situatie waarbij aannemelijk is dat u* zich bewust was van het risico op diefstal of schade. Desondanks heeft u* verzuimd maatregelen te nemen om diefstal of schade te voorkomen, terwijl dat redelijkerwijs wel mogelijk was. Als gevolg van dat verzuim heeft de diefstal of schade kunnen optreden. In overeenstemming met de algemene verzekeringsvoorwaarden van ACE, paragraaf 5.1 'Verzekeringsuitsluitingen' onder 9, kunnen wij daarom uw claim niet toekennen. (* Met 'u' wordt tevens bedoeld degene aan wie de verzekeringnemer toestemming heeft gegeven om het apparaat te gebruiken.)
Nu weet ik dat ik niet de meest handige persoon ben maar juist daarom heb ik een verzekering afgesloten???!!!
Beste antwoord door Thalina
Begrijpelijk dat je ervan baalt dat je toestel beschadigd is! Had je de reactie van Hugo toevallig al gelezen? Heb je al contact met ACE gehad over jouw claim en deze afwijzing? Je kunt eventueel ook een klacht indienen bij ACE. Je kunt ze hierover bellen via 03 4846 2813 of mailen naar klacht.ace@dynasure.eu.
Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!