Beantwoord

AKG oortjes bij S9

• 24 september 2018
  • 1 reactie
  • 3624 Bekeken

Sinds iets meer dan een maand heb ik een samsung galaxy s9. hierbij worden de AKG oortjes bijgeleverd. ik gebruik deze oortjes redelijk vaak en behandel ze goed, alleen werkt de linkerkant nu al slechter dan de rechterkant. ik vraag me af of ik hier garantie op heb en zo ja of ik een nieuwe krijg of dat hij gerepareerd wordt.
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 september 2018, 10:53

Hoi hoi,

Oefff oordopjes zijn wel belangrijk natuurlijk - ikzelf kan in elk geval niet zonder goede muziek op weg naar kantoor! :D

Gelukkig heb je ook op je accessoires garantie, dus deze zullen worden hersteld of vervangen mits er geen sprake is van gebruikersschade. Je kunt daartoe terecht via deze pagina, waar je de oordopjes ter reparatie kunt aanbieden. Komt dan dus helemaal goed!

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt. Ik ben er voor je om ze te beantwoorden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Oefff oordopjes zijn wel belangrijk natuurlijk - ikzelf kan in elk geval niet zonder goede muziek op weg naar kantoor! :D

Gelukkig heb je ook op je accessoires garantie, dus deze zullen worden hersteld of vervangen mits er geen sprake is van gebruikersschade. Je kunt daartoe terecht via deze pagina, waar je de oordopjes ter reparatie kunt aanbieden. Komt dan dus helemaal goed!

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt. Ik ben er voor je om ze te beantwoorden!

Reageer