Beantwoord

Barst in scherm, telefoon is niet meer bruikbaar

• 24 april 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Mijn S10 is gevallen en is voor de helft wit en de andere helft is groen. Ik kan soms mijn vingerafdruk nog gebruiken maar zie niet alles meer op mijn telefoon omdat de onderkant wit is. 

Ik wil kan de Smart Switch niet gebruiken omdat ik opties niet kan selecteren vanwege de scherm :(

Ik wil mijn foto's nu overzetten op mijn laptop, maar ik zie niks in mijn mapjes staan als ik het aansluit op de laptop! Wat doe ik verkeerd, wat kan ik doen om alles over te dragen voordat ik overweeg om het te brengen voor reparatie en voordat ik alles kwijt door fabrieksinstellingen?

icon

Beste antwoord door David 28 april 2021, 16:55

Hoi @Sherina123,

Ai, dat is heel erg zuur! Balen ook dat precies alles dusdanig stuk is dat het niet meer lukt om je bestanden eraf te halen.. Heb je in de tussentijd nog wat andere acties uitgevoerd (hopelijk met succes)?

Ik zie op dit moment niet echt een goede oplossing voor dit probleem, want alle opties die ik zo kan bedenken lijken op één of andere manier niet mogelijk te zijn door het defect. Het klinkt ook bijna alsof niet alleen het scherm stuk is, maar ook de opslag van je telefoon… 

Zelf heb ik ooit het programma Recuva wel eens gebruikt om wat bestanden te redden, maar dat biedt ook geen garanties jammer genoeg. Het is altijd een poging waard en misschien heeft anders een ander lid op deze Community nog een gouden tip! :fingers_crossed:

Als je nog vragen voor ons hebt dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sherina123,

Ai, dat is heel erg zuur! Balen ook dat precies alles dusdanig stuk is dat het niet meer lukt om je bestanden eraf te halen.. Heb je in de tussentijd nog wat andere acties uitgevoerd (hopelijk met succes)?

Ik zie op dit moment niet echt een goede oplossing voor dit probleem, want alle opties die ik zo kan bedenken lijken op één of andere manier niet mogelijk te zijn door het defect. Het klinkt ook bijna alsof niet alleen het scherm stuk is, maar ook de opslag van je telefoon… 

Zelf heb ik ooit het programma Recuva wel eens gebruikt om wat bestanden te redden, maar dat biedt ook geen garanties jammer genoeg. Het is altijd een poging waard en misschien heeft anders een ander lid op deze Community nog een gouden tip! :fingers_crossed:

Als je nog vragen voor ons hebt dan horen we het graag van je!

Reageer