Beantwoord

Batterij

Mijn abbonement verloopt over ong een maand af en zou graag sim only willen. Dat is verder prima, alleen valt mijn telefoon steeds uit. Op 80% 50% noem maar op hij restart zichzelf soms wel 4x op een dag. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Ik betaal nog voor verzekering elke maand alleen weet ik niet of het oplossen hiervan nou ook hieronder valt. Is mijn telefoon nou oo het einde of valt dit nog op te lossen ?
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 maart 2019, 10:35

Hoi AnnnCm.,

Een werkende telefoon is natuurlijk wel zo handig! 😄

In elk geval heel fijn dat je een verzekering hebt, want de kans is groot dat zoiets vergoed wordt door hen. Echter kan ik zelf natuurlijk niet vanuit de verzekering spreken, dus wat dat betreft kan ik je daarin niets beloven. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met Chubb. Dit kan door zelf online contact op met Chubb of te bellen naar +31 (0) 348 46 28 45. Daar zitten vriendelijke collega's klaar om jouw vraag te beantwoorden. Hopelijk kun je dan nog een tijdje vooruit met jouw toestel!

Laat je het weten als ik je nog ergens mee verder kan helpen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +18
Hoi AnnnCm.,

Een werkende telefoon is natuurlijk wel zo handig! 😄

In elk geval heel fijn dat je een verzekering hebt, want de kans is groot dat zoiets vergoed wordt door hen. Echter kan ik zelf natuurlijk niet vanuit de verzekering spreken, dus wat dat betreft kan ik je daarin niets beloven. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met Chubb. Dit kan door zelf online contact op met Chubb of te bellen naar +31 (0) 348 46 28 45. Daar zitten vriendelijke collega's klaar om jouw vraag te beantwoorden. Hopelijk kun je dan nog een tijdje vooruit met jouw toestel!

Laat je het weten als ik je nog ergens mee verder kan helpen?

Reageer