Beantwoord

Batterij iPhone 6 kromgetrokken

• 20 april 2016
  • 3 reacties
  • 2217 Bekeken

Ik heb een probleem met mijn iPhone 6. ik had hem gekocht en nu kwam ik er achter dat die krom is gaan staan, door dat de batterij te warm werd. Daarmee ben ik terug gegaan naar de T-Mobile winkel in Den Bosch, En die gaven mij het advies naar Amsterdam naar de Apple store te gaan zo gezegd zo gedaan. Ik daar heen, En zeggen ze het is geen hardware fout daar is de deur. Dus wij Apple gebeld van luister dit is gewoon een fout van jullie die batterij word te warm. daardoor is die krom getrokken En toen zeiden ze : Ja zolang minder als 1% Van alle Apple gebruikers dit probleem heeft doen we er niks aan. En moet je het gaan verhalen op de inboedel verzekering. Ik vind dit Belachelijk omdat die iPhone zon 600 euro kost. Dus ik ben weer terug gegaan naar T-Mobile En die hebben hem toen opgestuurd maar die zeiden dat ik hier naar toe moest mailen. voor een klacht in te dienen. Want die iPhone is nog niet eens een jaar oud. Ik wil gewoon dat er iets mee gedaan word. Een telefoon van zon bedrag hoort niet krom te trekken!,
icon

Beste antwoord door 05alexander92 20 april 2016, 18:28

Een accu die bol gaat staan kan inderdaad voorkomen als een accu defect is. Het probleem bij een iPhone is alleen dat de accu ingebouwd is en niet zomaar te vervangen is als bij sommige andere merken. En daardoor kan dat tot gevolg hebben dat je hele toestel bol gaat staan.

Ik zou gewoon even afwachten wat er uit de reparatie komt. Als je hem bij T-Mobile gekocht hebt, dan kun moet je inderdaad via daar in principe de reparatie ook laten doen zoals je nu uiteindelijk gedaan hebt. Soms werkt het echter sneller om Apple rechtstreeks te benaderen, maar dat is niet altijd het geval.

Ik raad je aan om gewoon even af te wachten wat er uit de reparatie komt en op basis daarvan pas verder bepalen wat je doet. Een klacht indienen heeft nu toch nog niet zoveel zin omdat er nog geen uitsluitsel is over je reparatieverzoek.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Een accu die bol gaat staan kan inderdaad voorkomen als een accu defect is. Het probleem bij een iPhone is alleen dat de accu ingebouwd is en niet zomaar te vervangen is als bij sommige andere merken. En daardoor kan dat tot gevolg hebben dat je hele toestel bol gaat staan.

Ik zou gewoon even afwachten wat er uit de reparatie komt. Als je hem bij T-Mobile gekocht hebt, dan kun moet je inderdaad via daar in principe de reparatie ook laten doen zoals je nu uiteindelijk gedaan hebt. Soms werkt het echter sneller om Apple rechtstreeks te benaderen, maar dat is niet altijd het geval.

Ik raad je aan om gewoon even af te wachten wat er uit de reparatie komt en op basis daarvan pas verder bepalen wat je doet. Een klacht indienen heeft nu toch nog niet zoveel zin omdat er nog geen uitsluitsel is over je reparatieverzoek.
Er is uitgekomen dat het niet onder de garantie valt omdat hun zeggen dat het door val of stoot schade komt. Maar er zit geen krasje op me telefoon ik vind dit allemaal wel een beetje raar. :?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Warninia,

Wat balen dat je toestel defect is! 😞 Ik snap dat het vervelend is dat dit er uit is gekomen maar de reparateurs in het reparatiecentrum doen hier uitgebreid onderzoek naar. Wanneer zij zien dat een toestel val, stoot of waterschade heeft opgelopen valt het toestel niet meer onder de garantie. Deze schade hoeft natuurlijk niet altijd voor het oog zichtbaar te zijn. Dit kan ook aan de binnenkant zichtbaar zijn als er bijvoorbeeld iets aan de binnenkant los zit of de vochtindicatoren verkleurd zijn. Meer informatie hierover vind je in de reparatievoorwaarden.

Wanneer je twijfelt of het echt om val of stootschade gaat kun je een second opinion aanvragen bij een ander door de fabrikant erkend reparatiecentrum. Meer hierover vind je onderaan deze pagina.

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt? We helpen je hier graag! 🙂

Reageer