Beantwoord

Batterij Samsung kapot

• 7 juni 2016
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb in oktober 2015 een Samsung Galaxy s3 neo gekregen,nu is de batterij al kapot krijg ik nu een nieuwe??
icon

Beste antwoord door iRoy 7 juni 2016, 22:09

Samsung geeft 6 maand garantie op de batterij. (Maar ook kabels en accessoires als headsets) Omdat dit een gebruiks onderdeel is welke sterk afhankelijk is van de manier waarop deze wordt gebruikt en geladen. Voor plus minus 20,- heb je een originele nieuwe accu.

Op de telefoon zelf zit 2 jaar garantie.

Dit is de Samsung garantie regeling. Wellicht dat T-mobile indien daar gekocht een betere garantie regeling heeft. (Een betere garantie mag namelijk altijd, slechter niet)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jodocie,

Welkom op ons forum! :)

Wat voor kuren vertoont je batterij zoal? Heb je zelf al alles getest om te kijken of je de problemen met je batterij op kunt lossen? We hebben een topic met suggesties die je zelf thuis kunt proberen voor je een toestel ter reparatie opstuurt.

Zou je kunnen aangeven waar de Samsung Galaxy S3 Neo vandaan komt? Ik zie namelijk dat je bij ons een Sim Only hebt afgesloten in maart, wat mij doet denken dat je of een los toestel bij ons hebt gekocht of via een andere winkel/aanbieder. Je hebt 2 jaar garantie op toestellen en 6 maanden op accessoires die bij ons aangeschaft zijn, maar ik weet dus niet of dit bij jou het geval is.

Je kunt eventueel ook langs een Samsung Service punt of het toestel bij ons ter reparatie inleveren, maar op dit moment kan ik dus niet garanderen dat het onder de garantie valt, daar hebben we wat meer informatie voor nodig.

Laat je het ons weten, als je nog vragen hebt, horen we dat ook graag!
Reputatie 3
Samsung geeft 6 maand garantie op de batterij. (Maar ook kabels en accessoires als headsets) Omdat dit een gebruiks onderdeel is welke sterk afhankelijk is van de manier waarop deze wordt gebruikt en geladen. Voor plus minus 20,- heb je een originele nieuwe accu.

Op de telefoon zelf zit 2 jaar garantie.

Dit is de Samsung garantie regeling. Wellicht dat T-mobile indien daar gekocht een betere garantie regeling heeft. (Een betere garantie mag namelijk altijd, slechter niet)

Reageer