Beantwoord

Beeldscherm defect Samsung Galaxy S5

  • 26 januari 2017
  • 1 reactie
  • 676 Bekeken

Ik heb een galaxy s5 waarvan ineens het beeldscherm defect is. De telefoon gaat nog wel aan, geeft bij het opstarten een beetje licht waarna het scherm zwart blijft. Rechts boven in de hoek zitten in het onderliggende zwarte scherm barstjes. De telefoon is echter niet gevallen of iets dergelijks, heeft ook geen schade aan de buitenkant. Wat kan het probleem zijn en zit hier garantie op?
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 16:55

Hoi Suzanne,

Balen dat het beeldscherm van jouw Samsung het loodje heeft gelegd! :S

Hij geeft verder geen teken van leven meer? Heb je het toestel al eens aan een computer gehangen om te kijken of jouw telefoon nog wel herkend wordt? Als dat zo is, kun je in ieder geval alvast bestanden overhevelen, zodat je niet alles kwijt bent.

Wij kunnen vanaf hier niet zien wat de oorzaak van jouw probleem is. De krassen moeten natuurlijk uiteindelijk ergens vandaan komen, is dit misschien gekomen doordat het toestel bijvoorbeeld klem heeft gezeten? Uiteindelijk zal de reparatiedienst moeten bepalen of de reparatie onder de garantie valt, maar als er val-, stoot-, druk- of vochtschade wordt vastgesteld, valt de reparatie sowieso buiten de garantie.

Je kunt het toestel ter reparatie opsturen of eerst nog even langs een Samsung Service punt gaan. Wellicht herkennen zij het probleem direct en anders kun je via hen ook jouw toestel ter reparatie aanbieden.

We horen graag of je nog meer vragen hebt en wat de uiteindelijke oorzaak is gebleken! Keep us updated!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Suzanne,

Balen dat het beeldscherm van jouw Samsung het loodje heeft gelegd! :S

Hij geeft verder geen teken van leven meer? Heb je het toestel al eens aan een computer gehangen om te kijken of jouw telefoon nog wel herkend wordt? Als dat zo is, kun je in ieder geval alvast bestanden overhevelen, zodat je niet alles kwijt bent.

Wij kunnen vanaf hier niet zien wat de oorzaak van jouw probleem is. De krassen moeten natuurlijk uiteindelijk ergens vandaan komen, is dit misschien gekomen doordat het toestel bijvoorbeeld klem heeft gezeten? Uiteindelijk zal de reparatiedienst moeten bepalen of de reparatie onder de garantie valt, maar als er val-, stoot-, druk- of vochtschade wordt vastgesteld, valt de reparatie sowieso buiten de garantie.

Je kunt het toestel ter reparatie opsturen of eerst nog even langs een Samsung Service punt gaan. Wellicht herkennen zij het probleem direct en anders kun je via hen ook jouw toestel ter reparatie aanbieden.

We horen graag of je nog meer vragen hebt en wat de uiteindelijke oorzaak is gebleken! Keep us updated!

Reageer