Beantwoord

Beeldscherm is kapot

• 9 juni 2016
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Mijn telefoon beeldscherm is stuk ,wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door iRoy 9 juni 2016, 19:47

Ai, dat is vervelend. Heb je het toestel via T-Mobile aangeschaft? Dan kun je namelijk het beste even langs een T-Mobile winkel deze kan het toestel opsturen naar de fabrikant of erkende reparateur om te laten repareren, zo behoud je namelijk je garantie mocht er ooit nog iets anders gebeuren.

Heb je het toestel elders gekocht, kun je het beste contact opnemen met de verkoper.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Ai, dat is vervelend. Heb je het toestel via T-Mobile aangeschaft? Dan kun je namelijk het beste even langs een T-Mobile winkel deze kan het toestel opsturen naar de fabrikant of erkende reparateur om te laten repareren, zo behoud je namelijk je garantie mocht er ooit nog iets anders gebeuren.

Heb je het toestel elders gekocht, kun je het beste contact opnemen met de verkoper.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dimitrie,

Fijn dat iRoy al op je heeft gereageerd! 🙂

Houd er rekening mee dat de reparatie niet onder de garantie valt wanneer het defect is ontstaan door val-, duw-, stoot- of waterschade. Alle informatie over toestelreparatie en de voorwaarden kun je vinden op deze pagina.
Okeoke hoe lang moet ik wachten tot dat ik een nieuwe krijgt want heb me klacht al in gediend
Badge +13
Mag ik vragen waarom je je klacht al heb ingediend?
En je beeldscherm word bij een reparatie gerepareerd en niet vervangen voor een nieuw toestel.
Of is er heel wat anders gebeurt en is de schade niet ontstaan door vallen of stoten?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dimitrie,

Heb je bij ons een klacht ingediend of via de klachtenprocedure van Dynasure. Ik zie er bij ons in het systeem namelijk niets over terug maar dit kan altijd even duren. Wat is er precies aan de hand? Mochten wij iets voor je kunnen betekenen in de tussentijd dan hoor ik het graag.

Reageer