Beantwoord

Chubb is de slechtste verzekering ooit....

• 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 2513 Bekeken

ik ben verzekerd via chubb van T-Mobile voor Samsung Note 8. Op 13-3-2019 heb ik claim ingediend en nog steeds niks van gehoord ik moet zelf elke dag gaan bellen om te vragen hoe en wat.!!!!!
klachten heb ik ook ingediend ook heb ik niks van gehoord.....?????
vervolgens de enigste wat zij kunnen mij aanbeiden is Samsung s8 plus of Huawei mate 10 dus niet eens een toestel hooger of gelijkwaardig toestel kunnen aanbeiden zoals note 9 .
vandaag wacht ik al 13 dagen en nog steeds heb ik geen toestel, tenzij heb ik chubb plus verzekering en nog steeds ze kunnen niet eens wat oplossen en klanten tevreden te kunnen houden.
Zelfs bel ik met T-Mobile en ik vraag voor een oplossing en dan hier komt het : (wij kunnen niet jou helpen helaas).
maar wat ik wel weet dat ik een klant van T-Mbile ben en niet van chubb.
Hoe groot klant moet je zijn zo dat je goed wordt behandeld ? In ons huis hebben wij 6 abonnementen lopen bij T-Mobile maar toch ze kunnen niet helpen ..........
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 maart 2019, 10:09

Hoi Abdulghafour,

Ik snap goed dat je dit opgelost wilt zien!

Wanneer je verzekerd bent, dan loopt die verzekering via een externe partij en dus niet via T-Mobile. Natuurlijk heb je in geval van normale garantiekwesties (dus zonder gebruikersschade) wel gewoon 2 jaar garantie via T-Mobile, maar wanneer het buiten die standaard garantie valt, dan valt het echt onder de verzekering - in jouw geval dus Chubb.

Wat je het beste kunt doen, is direct met Chubb contact opnemen. Dit kan per e-mail naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl of via 0348 46 28 13. Als je het daarna nog niet eens bent met de uitkomst, dan kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Hopelijk kom je zo verder! Mocht er nog iets zijn waar wij je op dit moment bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Abdulghafour,

Ik snap goed dat je dit opgelost wilt zien!

Wanneer je verzekerd bent, dan loopt die verzekering via een externe partij en dus niet via T-Mobile. Natuurlijk heb je in geval van normale garantiekwesties (dus zonder gebruikersschade) wel gewoon 2 jaar garantie via T-Mobile, maar wanneer het buiten die standaard garantie valt, dan valt het echt onder de verzekering - in jouw geval dus Chubb.

Wat je het beste kunt doen, is direct met Chubb contact opnemen. Dit kan per e-mail naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl of via 0348 46 28 13. Als je het daarna nog niet eens bent met de uitkomst, dan kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Hopelijk kom je zo verder! Mocht er nog iets zijn waar wij je op dit moment bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je.
Goedemiddag,

Ook ik heb inmiddels een week geleden een claim ingediend waarbij de werkwijze op zijn zachtst gezegd niet naar verwachting geschiedt.

Tipje van de sluier, na drie reminders krijg ik tot op de dag van vandaag geen reactie, ik zit dus al een week zonder telefoon.

Ik heb deze verzekering dan ook per volgende maand stopgezet.

Wat ik even wil vermelden:

T-mobile verschuilt zich prachtig achter de algemene voorwaarde; ''Wanneer je verzekerd bent, dan loopt die verzekering via een externe partij en dus niet via T-Mobile. ''

@ T-mobile, het zou wellicht positief uitpakken voor zowel jullie als Chubb wanneer jullie dit dan ook communiceren bij aankoop en niet vermelden in kleine lettertjes waarbij algemeen bekend is dat een groot deel van de kopers, die erg hyped zijn door deze prijzige aankoop, dit niet meenemen in hun afwegingen.

Tevens zit hier voor jullie ook een mooie marge tussen, een beetje verantwoordelijkheid zou top zijn.

Opdat aanstaande klanten dit mogen lezen en zich kunnen bedenken dat een externe verzekering wellicht een betere keuze is.

Tip van de dag!

Cheers.

Reageer