Chubb meest onnozele bedrijf ooit

• 24 september 2019
  • 0 reacties
  • 1936 Bekeken

Verzekering aangesmeerd gekregen van t mobile voor mijn nieuwe Huawei p30, na een maand of 3 op de grond laten vallen en met een kapot scherm en een niet werkende display opgestuurd naar chubb. In eerste instantie heel netjes afgehandeld door de telefoon sochtends op te halen en de volgende ochtend "gerepareerd" weer af te leveren. Dus bij aankomst thuis open ik me telefoon doosje en leg mijn telefoon aan de lader en deze doet nog steeds niks. Ik weer contact opzoeken met chubb en die vertelde mij de telefoon weer op te sturen zodat deze gratis zou worden gerepareerd. Na een week krijg ik opeens een rekening van 300€ in de mail met het bericht dat ik de telefoon in de ene dag dat ik hem had toch nog een keer heb laten vallen en dat er stootschade te zien was (toen ik later terug belde zei een andere werknemer dat het waterschade en weer een andere vertelde mij dat er zand in de telefoon zat???) dus dat de telefoon niet meer onder de garantie viel. Na een lange discussie over het feit dat ik de telefoon niet heb laten vallen en dat misschien de bezorger of reperateur er wat hardhandig mee omgegaan was, was ik klaar met discussiëren dus vertelde ik chubb om mijn toestel normaal te repareren (wat betekent dat ik weer 70€ moest betalen voor eigen risico). Maar nu wordt het leuk want ik kon mijn telefoon ook niet opsturen als normale claim omdat er volgens mij geen incident plaats had gevonden. Oftewel, ik kreeg geen garantie omdat ik mijn telefoon had laten vallen maar ik kon ook geen claim indienen omdat ik hem niet heb laten vallen? Ook zijn ze gewoon nog twee maanden nadat ik per mail mijn verzekering had opgezegd doorgegaan met de maandelijkse premie van mijn bankrekening af te halen omdat, en ik citeer, "U heeft ons gemaild dat U de verzekering opzecht na deze zaak" alsin dat zou ik nog moeten doen... Hele hele rare zaak deze chubb verzekering. 100% een afrader. Cool blue en mediamarkt bieden ook verzekeringen aan die zekersteweten vele betere service bieden.

0 reacties

Geen reactie

Reageer