Vraag

CHUBB slechste klantenservice, sluit geen verzekering af!!!

• 25 april 2020
  • 1 reactie
  • 962 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Chubb verzekering echt oplichters nooit doen!!!!!

ik heb in november me verzekering afgesloten bij een nieuwe telefoon omdat ik op vakantie ging. In december na de t-mobile winkel gegaan om hem weer op te zeggen, dat ging allemaal niet moest ik via een formulier doen online , prima heb ik gedaan in januari. Kreeg in februari en maart nog een automatische incasso dus heb februari gewoon betaald en maart terug geboekt omdat het toch was opgezegd. Krijg ik in april ineens een incasso, na contact met Chubb blijk ik ‘ mijn adres gegevens niet te hebben ingevuld bij de opzegging ‘ dus hij was niet opgezegd!!! Dus ik netjes gezegd of ik dan niet gewoon de resterende maanden kon betalen ivm een misverstand, maar nee hoor een super onvriendelijke klantenservice die gewoon haar stem verheft en heel duidelijk maakt dat gewoon alle maanden betaald moeten worden en er pas in MEI nu mij verzekering word opgezegd!!!!!! 
Echt een verschrikkelijk bedrijf , IK RAAD IEDEREEN AAN NOOIT EEN CHUBB VERZEKERING TE PAKKEN, en t mobile doet er ook niks aan want dan moet je bij Chubb zijn….. dus hier ga ik ook zsm weg! Rot bedrijven , klantenservice van niks. 

•  

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Zzv 

De opzegtermijn bij Chubb is 1 maand vanaf dat je het formulier indient. Als je niet alle gegevens volledig invult kan er natuurlijk niets opgezegd worden, zeker niet bij het ontbreken van iets essentieels als adres gegevens, hoe moeten ze je dan bereiken om te zeggen dat het formulier niet compleet is ingevuld?

Annuleringen en opzeggingen kunt je schriftelijk doorgeven per e-mail naar
vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl of per post naar Postbus 22193, 6360 AD Nuth. En zoals je al aan het email adres kunt zien is dat geen T-Mobile email adres.

Staat allemaal duidelijk in de voorwaarden.

Chubb is inderdaad een apart bedrijf en voor klachten moet je dan ook daar aankloppen.

Groet, Folkert

Reageer