Vraag

Chubb verzekering is vreselijk

• 28 mei 2019
  • 0 reacties
  • 425 Bekeken

Hoi,

Toen ik mijn toestel gekocht hebben jullie mij sterk aangeraden de verzekering van chubb erbij te nemen. Als er dan schade was zou dat heel snel onderzocht en opgelost worden.
Ik heb schade ondervonden nu na anderhalf jaar, dus ik ze berichten. Duurde meer dan een maand (!!!) voordat er wat uit kwam. In die maand heb ik ontzettend veel mailtjes moeten versturen naar Chubb en uiteindelijk T-Mobile omdat ik nergens antwoord op kreeg van Chubb. Toen probeerden ze ook nog iedere mogelijke reden aan te grijpen om niet te hoeven repareren. Ik zit nu dus nog steeds met een kapot toestel. Daarbij komt nog eens dat het onmogelijk is om op te zeggen en ik nu dus weer een maand extra voor niks betaal. Ik lees hier op het forum ook alleen maar slechte verhalen erover.
Waarom blijven jullie dit aanbieden aan klanten??? Dit is serieus een reden voor mij om voor mijn volgende telefoon over te stappen op een andere provider, heb echt nog nooit van m'n leven zulke slechte service gehad waar ik zoveel voor heb betaald.

Mvg,
Anouk de Bree

0 reacties

Geen reactie

Reageer