Chubb verzekering te bagger voor woorden

• 3 juli 2019
  • 3 reacties
  • 1072 Bekeken

Mid februari dit jaar heb ik mijn verzekering bij Chubb opgezegd echter was in een e-mail naar voren gekomen dat mijn aanvraag blijkbaar niet goed aangekomen.
Oké, dit kan gebeuren daar doe ik niet moeilijk om.
Mijn polis zou per 30-04-2019, indien ik mijn premie’s die ik nog moest betalen voldaan had, opgezegd worden.

Nou moet ik zeggen dat ik nog nooit zon baggere correspondentie en klantgerichte service heb bij een ander bedrijf heb meegemaakt, want die klantgerichte service die heeft Chubb gewoon niet.
We zijn nu al in Juli en nog steeds is mijn verzekering niet goed afgesloten.

In plaats van de opzegdatum van 30-04-2019 die mij gezegd was, is het nu ineens 30-06-2019 geworden omdat dat de laatste maand van correspondentie toentertijds was tussen het bedrijf en mij. Dit zou betekenen dat ik nog 3 maanden premie zou moeten betalen door HUN nalatigheid aan correspondentie en omgang van zaken. Niet te vergeten dat ik niet eens persoonlijk antwoord krijg met betrekking op mijn klacht maar gelijk een standaard automatische e-mail met de melding dat mijn polis (eindelijk) opgezegd werd, op de foute datum dan wel.
Genoeg e-mails en keren heb ik gebeld om te proberen mij verzekering op te zeggen en alles geregeld te krijgen en het is na 5 maanden nog niet volledig geregeld.

Aan de hand van andere topics die ik gelezen heb, snap ik niet dat T-mobile zich nog associeert met dit bedrijf, die totaal niet meer omkijkt op het moment dat de klant aangeeft geen gebruik meer te willen maken van hun service en dus “geen geld meer in hun duwt”.
Met T-mobile zelf heb ik nooit problemen gehad en vind het jammer dat negative acties die door Chubb gemaakt worden een negatief beeld aan T-mobile geven.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sandyvw_,

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat het nu voor eens en altijd helemaal opgelost is.

Kun je me vertellen wat er op dit moment nog steeds niet volledig geregeld is? Bedoel je dat het opzeggen nog steeds niet doorgekomen is?

Let me know en dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen!
Wij hebben hetzelfde probleem, sinds februari een wijziging in rekeningnummer een email verstuurd met al onze polisnummers (4), had geen zin om 4 accounts te maken. (Ook belachelijk).
Vervolgends wordt er op beide afgeschreven. Teruggehaald van de ene rekening, krijg ik een betalings achterstand e-mails, gebeld, alles geregeld telefonisch maar moest wel betalen om te kunnen laten stoppen. Brief binnen van DAS ook héél fijn rekening betalen van 40 euro voor een bedrag van 3,50. Nu wordt er weer een bedrag aangeschreven van een toestel het is nu juli. Lijkt wel een wurgcontract
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teo,

Heb je ze hier nogmaals over gebeld? Wij hebben geen inzicht in de gegevens van Chubb dus wij kunnen ook niet zien wat de status van opzegging is of hoe het zit met rekeningen. Ik vind het jammer om te horen dat het zo moeizaam verloopt. Ik zou gewoon nogmaals je verhaal doen bij ze en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.

Reageer