Beantwoord

Contract voor reparatie

• 23 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Help, heb schade aan mijn telefoon maar kan hem nu niet opsturen omdat ik het contract kwijt ben.

Kun je je contract opnieuw opvragen?
icon

Beste antwoord door David 25 oktober 2016, 15:06

Hoi Jaanz,

Hopelijk krijgen we deze alsnog boven water!

Ik heb even in ons systeem gekeken en zie dat jij jouw abonnement op 13 augustus 2015 hebt afgeloten in de T-Mobile Shop in Leeuwarden. Het klopt toch dat het om dit toestel gaat wat gerepareerd moet worden? Een kopie van het contract doe ik zo gelijk op de post, hopelijk heb je deze dan spoedig binnen en kun jij je reparatie aanvragen.

Laat je het weten wanneer je het contract binnen hebt? Dan weten we dat het goed is gegaan. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jaanz,

Hopelijk krijgen we deze alsnog boven water!

Ik heb even in ons systeem gekeken en zie dat jij jouw abonnement op 13 augustus 2015 hebt afgeloten in de T-Mobile Shop in Leeuwarden. Het klopt toch dat het om dit toestel gaat wat gerepareerd moet worden? Een kopie van het contract doe ik zo gelijk op de post, hopelijk heb je deze dan spoedig binnen en kun jij je reparatie aanvragen.

Laat je het weten wanneer je het contract binnen hebt? Dan weten we dat het goed is gegaan. 🙂
Super, dankjewel! Ik laat het weten als ik het contract ontvangen heb.
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal top, we horen het graag van je!
Ik heb het contract gister ontvangen,dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Jaanz! Succes met de reparatie, hopelijk heb je jouw toestel snel weer terug!

Reageer