Beantwoord

Contract voor verzekeraar

• 24 januari 2017
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi!
Bij het afsluiten bij mijn contract heb ik aangegeven dat ik graag een toestelverzekering erbij wilde nemen. Dit stond ook aangegeven bij de bestelbevestiging. Nu, een paar maanden later, is er nog geen geld door de verzekeraar afgeschreven en is deze ook niet op de hoogte van mijn polis.
Ze willen hiervoor een kopie van mijn contract hebben waar op staat dat ik de verzekering heb aangevraagd. Waar kan ik deze vinden?

Groet, Guido
icon

Beste antwoord door David 25 januari 2017, 13:49

Hey Guido,

Het contract wat jij gevonden hebt is ook het contract dat wij in ons systeem hebben staan. Ook hier staat geen toestelverzekering op. Ik weet natuurlijk niet precies wat er allemaal besproken en afgesproken is, maar er is dus geen verzekering afgesloten. Als je binnen 14 dagen aan de bel had getrokken, hadden we het sowieso nog kunnen toevoegen. Op dit moment wordt dat een stuk lastiger en ik weet niet of het nog mogelijk is, omdat het al ruim 4 maanden geleden is.

Ik stuur je via een privébericht een e-mailadres toe waar je de bevestiging naar kunt sturen. Misschien is er dan nog wat te regelen, maar zoals ik al aangaf kan ik dat niet garanderen.

Als je nog meer info nodig hebt, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Guido.

Je kunt je contract vinden in My T-Mobile - Mijn abonnement. Zie de blauwe "Download contract" text linkje onder "je overzicht".

Ik weet alleen niet zeker of je verzekering ook op je contract staat, maar ik ga er wel van uit. Zelf nog nooit een verzekering gehad dus ik kan dit niet voor je bevestigen.

Ik hoor graag van je of dit wel het geval is.

Groetjes,
Skyrider
Hoi Skyrider,

Bedankt voor je snelle reactie.

Helaas staat er nergens op mijn contract dat ik een toestelverzekering heb afgesloten. Overigens staat mijn handtekening ook niet onderaan het contract waardoor ik denk dat dit misschien een oudere versie is. Is er een contract of leverbevestiging waar mijn toestelverzekering wel op staat?

Zonder dit bewijs wil de verzekeraar mijn polis niet aanmaken.

Groet, Guido
Reputatie 7
Badge +20
Hey Guido,

Het contract wat jij gevonden hebt is ook het contract dat wij in ons systeem hebben staan. Ook hier staat geen toestelverzekering op. Ik weet natuurlijk niet precies wat er allemaal besproken en afgesproken is, maar er is dus geen verzekering afgesloten. Als je binnen 14 dagen aan de bel had getrokken, hadden we het sowieso nog kunnen toevoegen. Op dit moment wordt dat een stuk lastiger en ik weet niet of het nog mogelijk is, omdat het al ruim 4 maanden geleden is.

Ik stuur je via een privébericht een e-mailadres toe waar je de bevestiging naar kunt sturen. Misschien is er dan nog wat te regelen, maar zoals ik al aangaf kan ik dat niet garanderen.

Als je nog meer info nodig hebt, laat het dan even weten!

Reageer