Beste T-Mobile,
Klaarblijkelijk is er een probleem met sommige iPhone toestellen en het T-Mobile netwerk, een bekend en frequent aangekaart probleem, waarbij aan alle zijden ontkent wordt dat het probleem bij “hun” ligt. Helaas is mijn iPhone XS ook een slachtoffer hiervan en toont het toestel sinds levering kuren, waarbij de gesprekskwaliteit erbarmelijk is en er zelfs geen gesprek gevoerd kan worden zonder dat het signaal geleidelijk degradeert tot het afbreken van het gesprek! Het toestel is dus compleet onbruikbaar.
2 maanden geleden aangeschaft en dus nog garantie. T-Mobile gaf aan het toestel te willen onderzoeken en zonodig repareren. Toestel is opgestuurd naar Dynafix, waarna werd aangegeven dat het toestel omgeruild zal worden, omdat er geen reparatie mogelijk was. Oplossing? een refurbished toestel als swap! Jullie kunnen onmogelijk geloven dat ik hiermee genoegen zal nemen, terwijl het toestel bij aanschaf al kuren vertoonde? Ik zal hier onder geen beding akkoord mee gaan.
Ik heb een duur toestel aangeschaft en als klant mag ik redelijkerwijs verwachten dat ik een goed toestel krijg geleverd. Werkelijk schandalig als T-Mobile een defect toestel levert en verwacht dat een refurbished tweedehands toestel zal voldoen als vervanging!! Ondenkbaar.
Beste antwoord door Sura
Ik had gereageerd op je privebericht, zie jij kans om te reageren?
Groet en alvast bedankt voor je tijd!