Beantwoord

Defecte Samsung S7 edge slechte service T-Mobile

• 27 maart 2016
  • 3 reacties
  • 471 Bekeken

Sinds 11 maart in bezit van een Samsung s7 edge (Pre ordered). Reden hiervoor is dat ik binnenkort papa wordt en juist een telefoon wilde met een goede camera. Lijkt me logisch voor om fotos te maken van de baby.
Gisteren heb ik Tmobile klantenservice gebeld en hen verteld dat mijn scherm niet goed reageert. Vooral bij het vegen/scrollen/ schuiven van foto's, internet en bij typen!! wilt tie af en toe mijn touch niet pakken. 5 van de 10x schuiven pakt tie gewoon niet en wordt steeds maar erger.

Bij de eerste klachten had ik besloten om paar dagen te wachten op mn broertje, die heeft namelijk afgelopen vrijdag zijn S7 edge binnen gekregen. We hebben het vergelijkt en daarna besloten om Tmobile te bellen.

T-mobile zegt het volgende: Meneer u moet uw abonnement annuleren en telefoon terug opsturen en alles opnieuw laten aansluiten. BELACHELIJKKK

Ik moet dus 2-3 weken wachten om een nieuwe telefoon te krijgen!! Tel terugsturen, geld terug gestort krijgen, etc bla bla bla

Ik heb uiteindelijk Samsung gebeld en zij adviseerden mij om naar een Samsung servicepunt te gaan en daar mijn klacht te vertellen/ laten zien. Dit ga ik na de pasen doen maar ik vind het stom belachelijk dat ik zo behandeld wordt door Tmobile. Ik heb de telefoon nog maar 11 dagen bezit en ik klaag er nu al over en enige wat zij bij de klantenservice zeggen is de hele boel annuleren en opnieuw aanvragen.

Ik zou verwachten, meneer u krijgt van ons een nieuwe telefoon! Ik wil namelijk geen moment van mn baby missen omdat ik om een of andere tmobile procedure mijn telefoon voor een aantal weken moet missen.

Dit is echt te gek voor woorden. Ik ben al 11 jaar klant bij Tmobile en zo wordt je dan behandeld.

Graag jullie reactie!

Ik ga het namelijk hier niet bij laten
icon

Beste antwoord door Thalina 29 maart 2016, 17:10

Hi Selmanince_55,

Begrijpelijk dat je niet blij bent dat je problemen hebt met je toestel. Ik zie dat Poco-Loco al het een en ander heeft verteld. Ik heb verder nog even in het systeem gekeken. Omdat je je toestel op 11/3 hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om je abonnement te annuleren. Je hebt namelijk een bedenktijd van 14 kalenderdagen, omdat je telefonisch hebt verlengd. Het is daarom ook altijd verstandig om meteen contact op te nemen met ons als er iets aan de hand blijkt te zijn met je toestel.

Er zijn op dit moment een paar mogelijkheden: je kunt zoals aangegeven naar een Samsung Service punt gaan, je toestel aanbieden ter reparatie of omruiling met refurbished toestel.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Ok,

Ten eerste:
klantenforum, dus dimmen met de houding. 11 jaar klant, belachelijk voor woorden, allemaal niet relevant op een klantenforum. Ik zou het er ook niet bij laten, ik zou snel aan de slag gaan met de annulering, maar je hoeft in ieder geval niet te denken dat een dergelijke uiting enige zwaarte mee brengt. Op het internet dreigen is als water naar de zee dragen, compleet niet indrukwekkend.

Tweede:
De aangeboden optie van annuleren en zo een compleet nieuwe telefoon krijgen is de beste, want je kan vrij snel na annuleren een ander, nieuw abonnement afsluiten. Daarmee val je onder de koop op afstand regeling en krijg je een nieuwe telefoon, alternatief zou namelijk reparatie zijn waar een grote kans is dat je alleen kosten en geen reparatie krijgt.

Wat dat betreft, niet dat je het wist of realiseerde, ben je perfect geholpen. De reparatie houdt een 'analyse' in en ter verduidelijking, mijn telefoon gaat niet naar dat bedrijf. Kans dat zij dus niet het probleem zien wat jij ervaart is ronduit groots aanwezig, tenslotte het scherm doet het wel 5 van de 10 keer (de andere 5 zeg maar). Constateren zij geen problemen, krijg jij een rekening en een niet gerepareerde telefoon terug en... om die rekening niet te hoeven betalen moet je naar de rechter om aan te tonen dat zij hun werk niet goed gedaan hebben (succes met die route).

Servicepunt is dus zeker een optie, maar houdt even rekening met de data. Je hebt het hier gemeld, maar de koop op afstand heeft een verlooptermijn en je eindigt met verwijzen dat je binnen die termijn, hier, al melding hebt gemaakt. Probeer dus vast te laten leggen, ik raad de chat over het algemeen aan omdat dat sneller gaat en je duidelijk kan lezen wat je afspreekt, dat je overweegt te annuleren vanwege een niet correct werkend toestel binnen de termijn.

Wat betreft de rest, dit zijn de voorwaarden en afspraken zoals die gelden. Dat je dat op een bepaalde manier waardeert, tja, ik waardeer ook niet dat je je contract niet goed kent maar wel getekend hebt of dat je de belangrijkste en eerste foto's van je kind met een mobiel wil gaan maken.

Dus, als je hulp wil... Wij zijn mede-klanten en helpen op gratie, niet uit verplichting. Moderators pakken topics op na enkele dagen en zullen niet veel meer kunnen doen dan je melden wat je al weet. Dit is een forum om elkaar te helpen, niet om te klagen of te denken dat je hier je gram/recht kan halen. In die gevallen gaat het je hier een zeer kortstondig bezoek worden, in het geval dat je nu denkt "mkay, maar hoe nu verder" dan staan er hier genoeg mensen voor je klaar.

We horen het wel en anders, laat ik het er wel bij namelijk.
Selmanince wat is nou het probleem als t mobile zegt kom maar naar winkel was je toch ook na pasen gegaan. dus nu ga je naar een samsung service punt na pasen blijft toch het zelfde dan.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Selmanince_55,

Begrijpelijk dat je niet blij bent dat je problemen hebt met je toestel. Ik zie dat Poco-Loco al het een en ander heeft verteld. Ik heb verder nog even in het systeem gekeken. Omdat je je toestel op 11/3 hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om je abonnement te annuleren. Je hebt namelijk een bedenktijd van 14 kalenderdagen, omdat je telefonisch hebt verlengd. Het is daarom ook altijd verstandig om meteen contact op te nemen met ons als er iets aan de hand blijkt te zijn met je toestel.

Er zijn op dit moment een paar mogelijkheden: je kunt zoals aangegeven naar een Samsung Service punt gaan, je toestel aanbieden ter reparatie of omruiling met refurbished toestel.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.

Reageer