Gisteren heb ik Tmobile klantenservice gebeld en hen verteld dat mijn scherm niet goed reageert. Vooral bij het vegen/scrollen/ schuiven van foto's, internet en bij typen!! wilt tie af en toe mijn touch niet pakken. 5 van de 10x schuiven pakt tie gewoon niet en wordt steeds maar erger.
Bij de eerste klachten had ik besloten om paar dagen te wachten op mn broertje, die heeft namelijk afgelopen vrijdag zijn S7 edge binnen gekregen. We hebben het vergelijkt en daarna besloten om Tmobile te bellen.
T-mobile zegt het volgende: Meneer u moet uw abonnement annuleren en telefoon terug opsturen en alles opnieuw laten aansluiten. BELACHELIJKKK
Ik moet dus 2-3 weken wachten om een nieuwe telefoon te krijgen!! Tel terugsturen, geld terug gestort krijgen, etc bla bla bla
Ik heb uiteindelijk Samsung gebeld en zij adviseerden mij om naar een Samsung servicepunt te gaan en daar mijn klacht te vertellen/ laten zien. Dit ga ik na de pasen doen maar ik vind het stom belachelijk dat ik zo behandeld wordt door Tmobile. Ik heb de telefoon nog maar 11 dagen bezit en ik klaag er nu al over en enige wat zij bij de klantenservice zeggen is de hele boel annuleren en opnieuw aanvragen.
Ik zou verwachten, meneer u krijgt van ons een nieuwe telefoon! Ik wil namelijk geen moment van mn baby missen omdat ik om een of andere tmobile procedure mijn telefoon voor een aantal weken moet missen.
Dit is echt te gek voor woorden. Ik ben al 11 jaar klant bij Tmobile en zo wordt je dan behandeld.
Graag jullie reactie!
Ik ga het namelijk hier niet bij laten
Beste antwoord door Thalina
Hi Selmanince_55,
Begrijpelijk dat je niet blij bent dat je problemen hebt met je toestel. Ik zie dat Poco-Loco al het een en ander heeft verteld. Ik heb verder nog even in het systeem gekeken. Omdat je je toestel op 11/3 hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om je abonnement te annuleren. Je hebt namelijk een bedenktijd van 14 kalenderdagen, omdat je telefonisch hebt verlengd. Het is daarom ook altijd verstandig om meteen contact op te nemen met ons als er iets aan de hand blijkt te zijn met je toestel.
Er zijn op dit moment een paar mogelijkheden: je kunt zoals aangegeven naar een Samsung Service punt gaan, je toestel aanbieden ter reparatie of omruiling met refurbished toestel.
Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.
Bekijk origineel
Begrijpelijk dat je niet blij bent dat je problemen hebt met je toestel. Ik zie dat Poco-Loco al het een en ander heeft verteld. Ik heb verder nog even in het systeem gekeken. Omdat je je toestel op 11/3 hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om je abonnement te annuleren. Je hebt namelijk een bedenktijd van 14 kalenderdagen, omdat je telefonisch hebt verlengd. Het is daarom ook altijd verstandig om meteen contact op te nemen met ons als er iets aan de hand blijkt te zijn met je toestel.
Er zijn op dit moment een paar mogelijkheden: je kunt zoals aangegeven naar een Samsung Service punt gaan, je toestel aanbieden ter reparatie of omruiling met refurbished toestel.
Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.