Beantwoord

Dubbele ace verzekering

  • 22 februari 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

In januari heb ik een nieuw abonnement afgesloten met ace toestel verzekering. Nu zie ik op mijn rekening dat er nu twee bedragen van mijn rekening zijn afgeschreven van ace.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mijn oude toestel ook verzekerd blijft.

Hoop dat dit opgelost kan worden. Bellen met de t-mobile lijn schiet niet op, geen passend menu en wordt er telkens uitgegooid.
icon

Beste antwoord door Rosan 22 februari 2017, 14:44

Beste Marjolein bij het verlengen van een nieuw contract met toestel word er een geheel nieuwe verzekering aangevraagd als de klant dat wil.
Er word geen verzekering over geschreven naar je nieuwe toestel dus.
Je moet dus zelf bij ace de verzekering van je oude toestel opzeggen anders blijft deze gewoon doorlopen.
Het kan niet via T Mobile geregeld worden dat kan alleen de klant zelf via de verzekering.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Marjolein bij het verlengen van een nieuw contract met toestel word er een geheel nieuwe verzekering aangevraagd als de klant dat wil.
Er word geen verzekering over geschreven naar je nieuwe toestel dus.
Je moet dus zelf bij ace de verzekering van je oude toestel opzeggen anders blijft deze gewoon doorlopen.
Het kan niet via T Mobile geregeld worden dat kan alleen de klant zelf via de verzekering.

Reageer