Beantwoord

Dubbele kosten bij ACE

• 30 juni 2016
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Ik betaal al 2 jaar lang onafgebroken telefoonverzekering voor mijn samsung s4.
Viel op de grond glas ging kapot maar gelukkig krijg een nieuwe. Het is alleen onbegrijpelijk na goedkeuring van de verzekering dat ik nog 65 euro bij moet betalen !! Ik betaal al 2 jaar onafgebroken mijn verzekering valt het na 2 jaar stuk moet ik nog eens betalen.
Ik vind dat niet kunnen afzetters zijn het dan !!
icon

Beste antwoord door Issam 30 juni 2016, 17:37

Hi Blackangel-,

Wat balen dat je toestel is gevallen! Goed dat je hierover gelijk contact hebt opgenomen met de verzekering.

Wij gaan niet over de voorwaarden en tarieven van ACE Verzekeringen. Hierdoor kunnen wij hier geen uitspraken over doen. Ik wil je daarom vragen om met ACE zelf contact op te nemen om je onvrede te uiten.

Je kan de contactgegevens vinden op onze website.

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt omtrent T-Mobile diensten of services dan helpen we je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

6 reacties

P.S. " Dus dan heb ik hem eigenlijk 2x betaald, 1x bij me abonnement en 1x met verzekering plus eigen risico " ...!!! Schandalig..
Reputatie 6
Badge +16
Hi Blackangel-,

Wat balen dat je toestel is gevallen! Goed dat je hierover gelijk contact hebt opgenomen met de verzekering.

Wij gaan niet over de voorwaarden en tarieven van ACE Verzekeringen. Hierdoor kunnen wij hier geen uitspraken over doen. Ik wil je daarom vragen om met ACE zelf contact op te nemen om je onvrede te uiten.

Je kan de contactgegevens vinden op onze website.

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt omtrent T-Mobile diensten of services dan helpen we je natuurlijk graag verder!
Badge +13
Beste Blackangel is dat niet je eigen risico wat je heb moeten betalen?
Want je geeft wel aan dat je dat je verzekering kosten heb betaalt maar bij het maandelijkse bedrag zit niet je eigen risico verwerkt.
Of heb je toen je het vervangende toestel kreeg al een eigen risico betaald en heb je zo een dubbel eigen risico betaalt?
Nee dat jullie niet over de voorwaarden en tarieven gaan wist ik al wel.
Maar die verzekering is wel bij jullie goed aangesmeerd destijds, met als voorbeeld een keer laten vallen en je krijgt zo een nieuwe ?? NIET DUS !! Helemaal NOT DUS !!
Rosan , nee ik denk het niet dat ik maandelijks eigen risico heb betaald.
Wat ik wel weet is dat ik keurig altijd op tijd mijn Tmobile abbo op tijd betaald heb plus mijn verzekering rond de 11 euro ! 2 jaar lang zonder enig aanspraak.
Heb me dus blauw betaald komt er nog eens eigen risico bij van 65 euro.
Als ik 2 jaar lang 11 euro in een potje had gedaan had een goedkopere nieuwe gals voor mijn 2 jaar oudetelefoon ???
Groeten..
Reputatie 6
Badge +16
Hi Blackangel,

We helpen je graag verder, maar in deze situatie kunnen we weinig voor je betekenen. Heb je al contact opgenomen met ACE verzekeringen zelf? Wat was hiervan het resultaat?

Zoals ik eerder aangaf helpen we je graag verder als je vragen of onduidelijkheden hebt omtrent T-Mobile diensten en services. We staan voor je klaar.

Reageer