Dynafix, wat een gedoe..

• 18 juni 2016
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb veel onduidelijkheid lopen hier.. er zijn zo veel beloften bij hen niet na gekomen. Heeft iemand anders hier ook last van?
Service desk al 8 keer gebeld, steeds geen antwoord op mijn vraag en zelfs afgewimpeld worden en niet serieus genomen worden. Bah!! En dan heb ik 200,- euro betaald voor een flutservice, een schermpje en arbokosten/tijd (wat amper iets kan zijn). Dan had was die 200,- liever bij een niet aangesloten reparateur, mét een goede en klantvriendelijke servicedesk/helpdesk.

Benieuwd naar jullie w

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en vooral oplossingen, wil m'n nieuwe s7 wel weer eens terug..

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi mobiellidwine,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum.

Goed dat je dit bij ons aankaart en hier navraag over doet. We helpen je graag verder.

Zou je ons van meer informatie willen voorzien omtrent je vraag naar Dynafix? Waar ben je precies niet tevreden over? Welke vraag heb je hen gesteld? Wat zou je graag als oplossing willen zien? Laat het ons weten, we denken graag met je mee.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je!
Hoi,

Mijn vraag was heel duidelijk, wanneer heb ik mijn telefoon terug? Ze stelden eerst dat dit 2 werkdagen was.. nouja, oke! En dat werd steeds langer, elke keer als ik belde voor een andere vraag (bijvoorbeeld waarom dit niet onder de garantie valt). Ik wil graag z.s.m. mijn telefoon terug, en uitleg waarom ik 200,- moet betalen voor reparatie van mijn net nieuwe telefoon.. ik vind dit eigenlijk te zot voor woorden.
Heb je rechtsbijstandsverzekering?

DF staat bekend met vele, beschamende incidenten waar in veel gevallen vrij dubieus "val en stoot schade" of "waterschade" wordt aangevoerd, iets waar de eigenaren zich dan dus compleet niet in kunnen herkennen...

Daarbij leveren ze een dubieus verslag als "verklaring"/"rapportage" van hun onderzoek wat niet naar wetgeving is, de reden waarom mijn toestel er niet heen zal gaan zonder begeleidend schrijven van een advocaat...

Helaas ben je de zoveelste die gewoon slecht behandeld wordt, naar jouw zeggen, en staat het forum er vol mee. Je zal er zonder een hoop gedoe echter weinig aan kunnen doen en helaas eindig je dan dus met een hoge rekening en lange wachttijd op je toestel.

Voor de reminder, ik ben dus een mede-klant met een zeer ongezouten mening over die toko 😉 "Nieuwe" mensen op het forum verwarren een klantenforum nog wel eens met een klantenservice 😛 Dat laatste is het hier niet, mede-klanten die je proberen te helpen of in dit geval... een gevoel van herkenning in de frustratie te geven.

Er varen wel moderators over het forum (zoals Issam hierboven en herkenbaar aan de term...moderator), maar de meesten hier zijn gewoon mede-klanten.
Jaa precies, vind het iniedergeval fijn om te weten dat ik niet de enige ben.. maar, zou t-mobile/samsung hier niet eens wat aan gaan doen dan? Geen idee of ik een rechtsbijstandsverzekering heb eigenlijk. Ik hoop snel mn telefoon terug te krijgen. Met inderdaad een reparatie door 'val en stoot schade'... zucht.
Bedankt voor je reactie!
Om een compleet vage reden mag dat bagger bedrijf voor heel veel merken de reparaties uitvoeren. Dat is niet beperkt tot T-Mobile of Samsung... Hun 'rapportages' zijn van een dusdanig niveau dat mijn rechtsbijstandsverzekering op voorhand wordt aangesproken, daarmee bedoel ik dat een goede advocaat door hun betaald gaat worden 😛. Dit puur omdat ik weet dat hun rapportage niet naar wetgeving is en ik daarom dus door de gedwongen reparatie door hun, niet blind akkoord ga met hun voorwaarden.

Nee, helaas ben je dus niet de enige en kan je er weinig aan doen... Zeker niet omdat je door die 200 te accepteren akkoord bent gegaan met hun voorwaarden. Het is een i.m.o. smerige wijze om onder de verplichte garanties uit te komen en gewoon alles op val/stoot schade of water schade te gooien.
Is er nog wat olie op het vuurtje nodig? ;)

Dit topic is 1 van de zovele klachten die hier op het forum kenbaar zijn gemaakt. Als ik 'Dynafix' hoor of lees, denk ik direct terug aan dat topic. No way dat mijn toestel daar ooit heen zou gaan. (Nou heb ik mijn Note 4 zelf bij de MM aangeschaft, maar toch, het idee alleen al..)

Reageer