Beantwoord

Dynasure verzekering

• 28 februari 2017
  • 4 reacties
  • 639 Bekeken

Waardeloze verzekering vij Dynasure, willen kapotte display (geen andere schade) niet vergoeden, jammer dat ik dit formum niet eerder heb gezien!! Ook erg vervelend dat Tmobile dit aanbiedt!!
icon

Beste antwoord door Thalina 1 maart 2017, 14:22

Hoi marsjo64,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over jouw toestelverzekering! Heb je al contact gehad met de verzekeraar over jouw claim? Wat is de reden die zij geven voor het afwijzen? Zoals Serviceweb al aangaf gaat het om een onafhankelijke partij die los staat van T-Mobile. Als je het niet eens bent met de afwijzing van jouw claim, dan wil ik adviseren om eerst contact op te nemen met Dynasure. Eventueel kun je ook een klacht indienen via de klachtenprocedure van ACE. Je kunt daarvoor bellen met tel. 03 4846 2813 of mailen naar klacht.ace@dynasure.eu.

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Marsjo64,

Ik wil je graag verder helpen, maar T-Mobile heeft helaas geen toegang tot de systemen van je verzekeraar. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met je verzekeraar. Je kan bij ze terecht voor het stopzetten en je vragen over de afschrijving. Bekijk deze pagina voor meer informatie over het opzeggen.

Het is tegen de huisregels om op meerdere topics je vraag en/of informatie te stellen. Je hebt nu op 3 plekken deze zelfde informatie verstrekt en dan is het openen van een eigen topic ook niet echt nodig.

Daarom vraag ik de moderator deze topic te sluiten, gezien je op nog twee andere plekken ook informatie hebt geschreven. Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marsjo84,

We pakken topics op volgorde van binnenkomst op, dus jouw topic komt vanzelf aan de beurt. Serviceweb geeft aan dat wij dit topic sluiten, maar dat is niet zo. Wij kiezen er namelijk voor om eigen topics dan open te laten, aangezien de andere topics al erg verouderd zijn gaan juist die op slot en wij pakken jouw vraag vanzelf hier op.

Voor het spammen geef ik je wel alvast een waarschuwing, want dit zorgt voor een onoverzichtelijk forum. Lees voor de zekerheid ook de huisregels nog eens door als je twijfelt of iets is toegestaan.

@Serviceweb

Als je twijfelt welk topic open moet blijven, kun je dat dan aan ons overlaten? Anders zorgt het voor verwarring voor de vraagsteller en dat willen we ook voorkomen. Alvast bedankt!
@David,
Geen enkel probleem, ik wist niet van de regel af dat wanneer een oudere topic open staat jullie de voorkeur geven om een nieuwe topic open te laten. Maar zo leer ik weer, geen probleem 😛. Zal er rekening mee houden.

@marsjo64
Vervelend dat je deze ervaring hebt. Hoop dat je toch een uitweg kan vinden en op de andere topic wil kijken om te zien wat ze daar hebben geadviseerd aan de klant om te doen.

Zoals David al aangeeft: We pakken topics op volgorde van binnenkomst op, dus jouw topic komt vanzelf aan de beurt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi marsjo64,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over jouw toestelverzekering! Heb je al contact gehad met de verzekeraar over jouw claim? Wat is de reden die zij geven voor het afwijzen? Zoals Serviceweb al aangaf gaat het om een onafhankelijke partij die los staat van T-Mobile. Als je het niet eens bent met de afwijzing van jouw claim, dan wil ik adviseren om eerst contact op te nemen met Dynasure. Eventueel kun je ook een klacht indienen via de klachtenprocedure van ACE. Je kunt daarvoor bellen met tel. 03 4846 2813 of mailen naar klacht.ace@dynasure.eu.

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer