E-mail van verzekering

• 17 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Mijn iPhone 7 verzekering Ik ging gisteren naar Tel Mobile om het toestel te repareren en de informatie naar de verzekeringsmaatschappij in te vullen en vertelde me dat de werknemer wachtte op een brief of oproep van de verzekeringsmaatschappij voor de datum en tot nu toe is er geen brief van de verzekeringsmaatschappij

5 reacties

Nederland
Badge +13
Beste Famaho kan je iets duidelijker zijn want net als bij je vorige topics is het de vraag een beetje vaag?
Gaat het om een nieuw toestel met verzekering?
Of om schade bij een iphone 7?
Geachte heer mevrouw,
Ik heb een telefoon iPhone 7.
Ik heb een verzekering voor hem.
Ik betaal 13€ elke maand.
Hij is gebroken.
Ik was in T-mobile in Tiel.
Ik vertelde voor hun mijn verhal.
Zij hebben gezegd dat ik een e-mail van jullie moet wachten.
Tot nu kreeg ik niks e-mail.
Jullie vertellen graag waarom ik tot nu niks kreeg?
Wat moet ik alstublieft doen?
Ik wacht jullie me mailen!
Alvast hartelijk bedankt.
Dag
Badge +13
Dan moet je contact opnemen met de verzekering en niet met T Mobile.
Ik denk dat je daar een mail over zal krijgen staat je mail adres wel goed?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/verzekeringen
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Famaho,

Wat ongelukkig dat je iPhone 7 een defect vertoont. Ik zie dat Rosan je al goed op weg heeft geholpen. Op het moment dat je een verzekering hebt dien je inderdaad contact op te nemen met hen. Je kunt voor de schade van je toestel een claim indienen. Dit kan online via deze website of telefonisch via 0348-462 845.

Als je via de website inlogt of belt kun je je schade melden. Vervolgens zal de claim worden behandeld, waarna je een afwijzing of goedkeuring krijgt. Als de claim is goedgekeurd ontvang je een link in een e-mail om een afspraak te maken om het toestel te laten ophalen. Na de reparatie ontvang je een e-mail om een bezorgafspraak te maken.

Laat je even weten als je contact hebt gehad met je verzekeraar? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Hopelijk beschik je snel weer over een volledig gaaf toestel.

Reageer