Beantwoord

Earpods kapot


Hallo, ik heb een maand geleden een iphone 8 plus bij jullie gekocht, maar de earpods die erbij zaten zijn nu alweer kapot. Op de apple site staat dat er 12 maanden garantie op staat.

hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 november 2018, 10:40

Hoi Cheyenne14,

Ah wat jammer dat ze al kapot zijn zeg! Ik ga je hierin de weg wijzen!

Is er sprake van gebruikersschade of is er verder geen schade te zien? Een reparatie valt namelijk alleen onder garantie als er geen sprake is van gebruikersschade.

Ben je toevallig verzekerd? In dat geval kun je namelijk het beste even contact opnemen met jouw https:// https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/verzekeringen. . Zo niet, dan kun je terecht bij deze website om de reparatie aan te melden. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om eventjes bij een T-Shop langs te gaan of langs een Apple store. Ook dan komt het helemaal goed. Dit is vooral ook handig als je twijfelt over de garantie.

Heb ik je zo goed op weg geholpen? Laat het mij maar weten of ik je nog ergens mee kan helpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Cheyenne14,

Ah wat jammer dat ze al kapot zijn zeg! Ik ga je hierin de weg wijzen!

Is er sprake van gebruikersschade of is er verder geen schade te zien? Een reparatie valt namelijk alleen onder garantie als er geen sprake is van gebruikersschade.

Ben je toevallig verzekerd? In dat geval kun je namelijk het beste even contact opnemen met jouw https:// https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/verzekeringen. . Zo niet, dan kun je terecht bij deze website om de reparatie aan te melden. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om eventjes bij een T-Shop langs te gaan of langs een Apple store. Ook dan komt het helemaal goed. Dit is vooral ook handig als je twijfelt over de garantie.

Heb ik je zo goed op weg geholpen? Laat het mij maar weten of ik je nog ergens mee kan helpen!

Reageer