Beantwoord

fraude verzekering

  • 21 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 636 Bekeken

Reputatie 2

Op 3 oktober heb ik de 11 pro max aangeschaft in filiaal in Amersfoort toen ik binnenkwam zaten allen medewerkers op hun eigen telefoon. Waardoor ik zelf maar op hun afgestapt ben.    Bij het verlengen van mijn abonnement heeft de mannelijke medewerker gevraagd of er een verzekering nodig is? Daarop heb ik geantwoord dat ik daar geen behoefte aan had want heb er al een die niet via t-mobile loopt. Wat blijkt nou krijg ik vandaag (21-10-2019) een email van chubb dat ik een verzekering heb afgesloten vind dit eigelijk wel een form van fraude want er is zonder mijn toestemming iets afgesloten. Ik hoorde ook dat medewerkers daar een bonus voor krijgen, maar dit is niet de manier ben al 13 jaar klant. Ik wil graag mijn verzekering geld vergoed hebben van 14,99. Heb al de klantenservice gebeld maar die helpt niet verder, ben zwaar teleurgesteld in T-mobile en ook boos dat ze na de afloop van dit abonnement een klant kwijt zijn!!!

icon

Beste antwoord door Evy 23 oktober 2019, 11:16

Hi @pinklady14 

Ik snap je punt volledig, meer betalen dan nodig is willen we natuurlijk niet! Daarnaast wil ik ook graag onze excuses aanbieden voor de klantervaring die je hebt gehad in een van onze T-Shops. Je bent tenslotte al 13 jaar klant, die zien we liever niet teleurgesteld!:grinning: Wel wil ik je laten weten dat je in de T-Shop een contract ondertekend waarin ook de verzekering staat vermeld. Het kan gebeuren dat hier overheen is gelezen en ik wil je daarom graag tegemoet komen in de kosten. Het bedrag van 14,55 heb ik voor je hersteld en wordt verrekend op je eerst volgende factuur. 

Je verzekering is maandelijks opzegbaar en dit kan alleen jijzelf opzeggen. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile hebt afgesloten, is je toestel verzekerd bij CHUBB / ACE. Online kun je eenvoudig je verzekering opzeggen via: t-mobile.chubbverzekering.nl. Houd je polisnummer (die vind je op je maandelijkse afschrijvingen van Chubb) dan wel paraat, die heb je namelijk nodig!

Persoonlijk raad ik je onze website van harte aan: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/reparatie/verzekeringen. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt over de verzekering.

Laat je weten of het is gelukt? Mocht ik je ergens anders nog bij kunnen helpen weet je me te vinden! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hi @pinklady14 

Ik snap je punt volledig, meer betalen dan nodig is willen we natuurlijk niet! Daarnaast wil ik ook graag onze excuses aanbieden voor de klantervaring die je hebt gehad in een van onze T-Shops. Je bent tenslotte al 13 jaar klant, die zien we liever niet teleurgesteld!:grinning: Wel wil ik je laten weten dat je in de T-Shop een contract ondertekend waarin ook de verzekering staat vermeld. Het kan gebeuren dat hier overheen is gelezen en ik wil je daarom graag tegemoet komen in de kosten. Het bedrag van 14,55 heb ik voor je hersteld en wordt verrekend op je eerst volgende factuur. 

Je verzekering is maandelijks opzegbaar en dit kan alleen jijzelf opzeggen. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile hebt afgesloten, is je toestel verzekerd bij CHUBB / ACE. Online kun je eenvoudig je verzekering opzeggen via: t-mobile.chubbverzekering.nl. Houd je polisnummer (die vind je op je maandelijkse afschrijvingen van Chubb) dan wel paraat, die heb je namelijk nodig!

Persoonlijk raad ik je onze website van harte aan: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/reparatie/verzekeringen. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt over de verzekering.

Laat je weten of het is gelukt? Mocht ik je ergens anders nog bij kunnen helpen weet je me te vinden! 

Reageer