Beantwoord

Galaxy s3 laad niet meer op


Hallo,

Mijn vraag is de volgende,tijdens het laden is mijn Galaxy s3 nogal warm geworden blijkbaar.
ik merkte dat toen ik ging kijken of ie al op geladen was.
De telefoon werkte nog wel alleen het laden gaat niet meer,de laad indicator slaat niet meer aan.
Dus vandaag even na mijn werk naar de t-mobile winkel gegaan en volgens de medewerker aldaar komt dit doordat na verloop van tijd het pinnetje kan gaan slijten waardoor kortsluiting en/of verbranding kan voor komen.
En inderdaad het gedeelte waar je de lader in stopt was een klein beetje vervormd door de warmte/hitte tijdens het laden.
Dit valt niet onder de garantie en ondanks dat mijn toestel is verzekerd maak ik hier ook weinig kans volgens de medewerker.
Hij had hetzelfde probleem al div keren mee gemaakt,met andere woorden het probleem is dus bekend maar zowel samsung als de verzekering wijst ieder claim af?????
Wat is dit voor onzin je telefoon moet toch regelmatig opgeladen worden en als ie dan te heet word is dat mijn schuld?
Ik gebruik de originele lader die er bij zat en mijn vorige samsung heeft dit probleem ook nooit gehad in die 2 jaar.
De connector kan er maar op 1 manier in dus het kan nooit door het verkeerd er in stoppen van de lader komen.
Toestel is net geen 18 maanden oud.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Harvey 30 oktober 2014, 14:21

E.B. schreef:

Hallo,

Mijn vraag is de volgende,tijdens het laden is mijn Galaxy s3 nogal warm geworden blijkbaar.
ik merkte dat toen ik ging kijken of ie al op geladen was.
De telefoon werkte nog wel alleen het laden gaat niet meer,de laad indicator slaat niet meer aan.
Dus vandaag even na mijn werk naar de t-mobile winkel gegaan en volgens de medewerker aldaar komt dit doordat na verloop van tijd het pinnetje kan gaan slijten waardoor kortsluiting en/of verbranding kan voor komen.
En inderdaad het gedeelte waar je de lader in stopt was een klein beetje vervormd door de warmte/hitte tijdens het laden.
Dit valt niet onder de garantie en ondanks dat mijn toestel is verzekerd maak ik hier ook weinig kans volgens de medewerker.
Hij had hetzelfde probleem al div keren mee gemaakt,met andere woorden het probleem is dus bekend maar zowel samsung als de verzekering wijst ieder claim af?????
Wat is dit voor onzin je telefoon moet toch regelmatig opgeladen worden en als ie dan te heet word is dat mijn schuld?
Ik gebruik de originele lader die er bij zat en mijn vorige samsung heeft dit probleem ook nooit gehad in die 2 jaar.
De connector kan er maar op 1 manier in dus het kan nooit door het verkeerd er in stoppen van de lader komen.
Toestel is net geen 18 maanden oud.
Wat nu?



Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je verbaasd bent over dit antwoord. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel en je hebt recht op een reparatie-onderzoek. Ik kan vanuit mijn positie niks uiten over de uitkomst van het reparatie-onderzoek en dus niks beloven. Ik raad je wel aan om het toestel alsnog in te leveren ter reparatie. Dit kan in de T-Mobile winkel gedaan worden of je kan het toestel naar ons opsturen. Informatie over het reparatie-proces lees je op onze website. Houd ons aub op de hoogte van de ontwikkelingen. Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
E.B. schreef:

Hallo,

Mijn vraag is de volgende,tijdens het laden is mijn Galaxy s3 nogal warm geworden blijkbaar.
ik merkte dat toen ik ging kijken of ie al op geladen was.
De telefoon werkte nog wel alleen het laden gaat niet meer,de laad indicator slaat niet meer aan.
Dus vandaag even na mijn werk naar de t-mobile winkel gegaan en volgens de medewerker aldaar komt dit doordat na verloop van tijd het pinnetje kan gaan slijten waardoor kortsluiting en/of verbranding kan voor komen.
En inderdaad het gedeelte waar je de lader in stopt was een klein beetje vervormd door de warmte/hitte tijdens het laden.
Dit valt niet onder de garantie en ondanks dat mijn toestel is verzekerd maak ik hier ook weinig kans volgens de medewerker.
Hij had hetzelfde probleem al div keren mee gemaakt,met andere woorden het probleem is dus bekend maar zowel samsung als de verzekering wijst ieder claim af?????
Wat is dit voor onzin je telefoon moet toch regelmatig opgeladen worden en als ie dan te heet word is dat mijn schuld?
Ik gebruik de originele lader die er bij zat en mijn vorige samsung heeft dit probleem ook nooit gehad in die 2 jaar.
De connector kan er maar op 1 manier in dus het kan nooit door het verkeerd er in stoppen van de lader komen.
Toestel is net geen 18 maanden oud.
Wat nu?



Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je verbaasd bent over dit antwoord. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel en je hebt recht op een reparatie-onderzoek. Ik kan vanuit mijn positie niks uiten over de uitkomst van het reparatie-onderzoek en dus niks beloven. Ik raad je wel aan om het toestel alsnog in te leveren ter reparatie. Dit kan in de T-Mobile winkel gedaan worden of je kan het toestel naar ons opsturen. Informatie over het reparatie-proces lees je op onze website. Houd ons aub op de hoogte van de ontwikkelingen. Succes!

Reageer