Beantwoord

Galaxy S4 wordt warm/heet

Het is al vaker voorgekomen dat mijn toestel warm tot heet wordt. Gisteren Google maps aan en ik had het idee dat mijn scherm zou ontploffen.
Dit probleem dus al vaker gehad en via Kies toestel ge-reset.
Ik baal er enorm van. Ook app's doe zomaar stoppen. Batterij snel leeg.
Toestel online gekocht.
icon

Beste antwoord door Razza 27 mei 2014, 10:08

@kussenenzo

Dat is vreemd! Heb je toevallig je telefoon al een keer met een andere oplader opgeladen? Heb je misschien de mogelijkheid om een andere accu in je toestel te testen?

Je hebt standaard 2 jaar garantie op je toestel. Op je accessoires, waaronder je accu, heb je 6 maanden garantie. Mocht je jouw toestel ter reparatie willen aanbieden dan kan je dat online, telefonisch of in één van onze T-Mobile Shops doen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@kussenenzo

Dat is vreemd! Heb je toevallig je telefoon al een keer met een andere oplader opgeladen? Heb je misschien de mogelijkheid om een andere accu in je toestel te testen?

Je hebt standaard 2 jaar garantie op je toestel. Op je accessoires, waaronder je accu, heb je 6 maanden garantie. Mocht je jouw toestel ter reparatie willen aanbieden dan kan je dat online, telefonisch of in één van onze T-Mobile Shops doen.
Ik heb ook zoo een probleem mijn batterij die ik origineel met mijn mobiel kreeg was opgezwollen toen kreeg ik een nieuwe van samsung en nu heb ik het warm/heet probleem voor de laatste wekenik had tmobile gebeld maar ik kan mijn mobiel niet 2 weken kwijt want ik heb het heel erg nodig en toen verwezen ze mij naar ACE mijn verzekering en toen zeiden ze dat ik het tog naar tmobile moest brengen want het moet via de leverancier dus wat kan ik hierbij doen? Als ik hem oplaad dan doe ik dat met een door samsung gecertificeerd oplader want dat stond in dat boekje van die doos maar als ik oplaad dan wordt het niet heet alleen soms wordt de oplader heet. Maar de telefoon werd de laatste weken heet en soms ging het rebooten uit zichzelf maar heb een factory reset vaker gedaan en zo te zien is de reboot probleem opgelost.
Reputatie 5
@rmpi4live de batterij van je toestel valt niet onder de voorwaarden van je ACE verzekering. Wanneer dit het onderdeel is waarvoor je het toestel ter reparatie aan wilt bieden dien je dit inderdaad via T-Mobile te doen. Het nadeel hiervan is inderdaad dat je het toestel circa 2 weken kwijt bent gedurende het reparatieproces. Wij leveren geen leentoestel. Heb je wellicht de mogelijkheid om de simkaart in combinatie met een ander toestel te gebruiken?
Ik heb geen ander toestel om in die 2 weekjes te gebruiken

Reageer