Vraag

Galaxy S6 loopt vast na een week.

Mijn galaxy s6 loopt al vast na een week gebruik. Heel lang voor in de rij gestaan en dan gebeurt dit. Heeft iemand een idee

18 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum!

Vervelend dat het toestel nu al vastloopt :(
Wat doe je precies als hij vastloopt? Heb je alle updates al binnengehaald?

Ik raad je anders aan om het toestel naar de fabrieksinstellingen terug te zetten. Maak wel eerst een Back-up van je bestanden, foto's en contacten.
Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Als 3x kunnen restarten. Heb recent geen nieuwe apps geïnstalleerd. Ik kijk het nog even aan...
Reputatie 4
Badge +5
Probeer eens, battery, sim en sd er uit kwartier wachten daarna alleen sim en battery terug en weer aan.
Toi toi toi, zei Ted de B.
Er kan geen SD in een S6... ;)

En batterij kan er volgens mij ook niet uit.....
Heb met moeite een factory reset gedaan (liep steeds vast ook na de reset), toen ie eenmaal het eerste instellingenmenu door was lijkt het tot nu toe goed te gaan. Ben benieuwd...
Reputatie 7
Badge +15
@Yasin1Abdoelaziz
Ik zie dat je ondertussen bent voorzien van een nieuw toestel! Werkt deze wel helemaal naar behoren? Hoe bevalt hij? 🙂

@Lusch81
Balen dat het ook bij jou niet vlekkeloos verloopt met de S6! Gaat het to nu toe nog goed sinds de fabrieksreset? Ik ben benieuwd!
Nee heb 3x een factory reset als nieuw toestel gedaan, laatste keer het toestel na het eerste setup menu niet meer aangeraakt, na een uurtje kijken was toestel als weer vastgelopen. Denk dus dat ie terug gaat...
Mijn galaxy s6 loopt ook al vast na 2 weken. Niet te geloven! Opnieuw opstarten lukt ook niet. Kan niks meer tot de batterij leeg is! En dan loopt ie binnen een half uur weer vast! Alles was up to date, heb n antivirus scanner erop gezet, en na het scannen gaf ie aan dat er geen virus op zat, liep ie weer vast! Ben ermee naar de t-mobile shop geweest, daar liep ie ook een aantal keren vast terwijl die medewerker er mee bezig was. Dus hij heeft t ok gezien. Hij kon niks voor me doen, zei hij. Alleen opsturen voor reparatie. Maar ik kon beter eerst zelf naar fabrieksinstellingen terug zetten. Dat deed ik meteen toen ik thuis kwam. EN ZELFS TOEN LIEP IE WEER VAST! ik word er ech nie goed van! Morgen ga ik naar de samsung shop want dit is niet normaal!!!! Als het nou een oude telefoon was, oke. Maar kom op zeg, net 2 weken oud!!
Als ie vastloopt kun je 'm restarten door 10s de power en volume down knop samen ingedrukt te houden...
Ja dat zou leuk zijn als ie dat ook deed, maar helaas..
En hij loopt gewoon te pas en te onpas vast.
Reputatie 4
Badge +5
Dit hoort zo niet te werken, je hebt 2 jaar garantie. Dus als een speer terug met die foon naar aankooppunt, reparatie.
Maar voor de zekerheid, heb je genoeg RAM over?
Ja dat had ik wel. Maar ik ben maandag naar de samsung shop gegaan en daar hebben ze 'm opnieuw gereset op hun manier. Dat was net iets meer dan ik zelf kon doen, zeiden ze. En tot nu toe heeft dat goed gewerkt want hij doet t nog. Dus ik ben allang blij!! Maar toch bedankt voor de hulp en tips!
Ik krijg vandaag een ruiltoestel, ben benieuwd...
Reputatie 6
Badge +17
@adje24
Dat klinkt positief! 🙂 Werkt je toestel nog steeds naar behoren? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

@Lusch81
Ik zie inderdaad dat er een omruiling is aangemeld. Heb je inmiddels een nieuw toestel ontvangen? Werkt nu alles naar behoren? Ik hoor graag van je!
ja heb een andere, tot nu toe geen klachten 😉
Reputatie 7
Badge +15
@Lusch81

Ah super om te horen! 😃 Mocht je nog vragen hebben dan trek je maar weer aan de bel!
Goedendag Amyp bij toeval kwam ik deze topic tegen en heb exact het zelfde probleem. vanaf dag 1 heb ik het probleem dat app's worden gestopt en soms de telefoon uitzich zelf reset na een hoop"tips"/software updates van samsung(en samsungstore te amersfoort waar ik het toestel aangeschaft heb)was ik blijkbaar te laat voor het omruilen(want de 8 dagen waren inmiddels om, want zo slim waren ze wel dat ze dat mij melden na die 8 dagen.na over en weer gemailed te hebben met Samsung werd ik continue gewezen op mijn garantie want een swap kon echt alleen maar binnen de 8 dagen enfin ik het toestel opgestuurd(wat gelukkig ook bij mij in utrecht kon waardoor ik niet iedere x naar Amersfoort hoeft af te reizen)bracht ik mijn s6 maandag en was hij vrijdag al weer klaar....het probleem er bleek software te ontbreken...maar je raad het mischien al het probleem is nu nog niet verholpen...en begin het nu wel echt zat te worden.dus bijdeze AmyP heb jij nog ideeën etc wat ik eraan kan doen.want heb alles behalve plezier van mijn s6 en ben alles behalve blij hoe dit tot nu gaat. bvd
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kevin,

Allereerst welkom op het forum! 🙂 De reden is helaas iets minder leuk, ik begrijp dat je het zat begint te worden dat je nieuwe toestel niet goed werkt!

Ik zie dat je je toestel via The Phone House hebt gekocht. Heb je je toestel daar laten repareren? Als ik het zo lees heb je al veel mogelijke oplossingen geprobeerd. Je kunt toch het beste je toestel nog een keer ter reparatie aanbieden. Soms lukt het niet om de eerste keer het probleem te vinden.

Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer