Beantwoord

Garantie en factuur

• 10 april 2017
  • 1 reactie
  • 283 Bekeken

Hoi, ik heb mijn telefoon laatst laten maken, heb contact bij jullie opgenomen en nu bleek dat ik de bon van mijn reparatie naar jullie kan sturen, en dat jullie het dan vergoeden. Maar waar kan ik deze bon inleveren?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Lusan Jansen
icon

Beste antwoord door Hajar 10 april 2017, 17:07

Hi Lusan,

Dit is alleen mogelijk als een second opinion uitgevoerd moet worden. Als je een second opinion laat uitvoeren door een erkend reparatiebedrijf en het blijkt dat de reparatie binnen de garantie moest vallen, neemt T-Mobile de onderzoekskosten van de second opinion en de reparatie voor haar rekening. In dit geval heb je al een reparatie uitgevoerd en dus is dit niet meer mogelijk. De kosten van de second opinion en de reparatie zijn dus voor eigen rekening.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lusan,

Dit is alleen mogelijk als een second opinion uitgevoerd moet worden. Als je een second opinion laat uitvoeren door een erkend reparatiebedrijf en het blijkt dat de reparatie binnen de garantie moest vallen, neemt T-Mobile de onderzoekskosten van de second opinion en de reparatie voor haar rekening. In dit geval heb je al een reparatie uitgevoerd en dus is dit niet meer mogelijk. De kosten van de second opinion en de reparatie zijn dus voor eigen rekening.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂

Reageer