Beantwoord

Garantie op UE Boom accessoire

• 2 november 2016
  • 3 reacties
  • 1810 Bekeken

Goedendag, wie kan mij hier mee helpen. Ik heb November 2015 een Ue boom gekocht met m'n spaarpunten (maar staat gelijk aan €199,00). Deze laadt echter al tijden niet meer op dus ik kan deze niet gebruiken. Nu zeggen ze in de winkel dat ik maar 1 jaar garantie heb dus zij kunnen hem echter niet opsturen voor mij. ik moet het dus uitzoeken met de fabrikant 😞. Echter geeft UEBOOM leverancier 2 jaar garantie maar heb ik een bon nodig en deze heb ik niet gehad omdat ik destijds met punten betaald heb. Heb echter wel bewijs dat het toen allemaal is afgeschreven en dat ik een paar euro heb bij betaald. Maar kan dus nu eigenlijk niets meer met m'n boxje. wie heeft hier mss een oplossing voor? En hoe kan het dat 't mobile maar 1 jaar garantie geeft en terwijl de fabrikant 2 jaar garantie geeft?

Groetjes Naomi
icon

Beste antwoord door Thalina 3 november 2016, 11:45

Hoi Naomi,

Ai, wat balen dat jouw UE Boom niet meer goed oplaadt! Ik zie niet terug dat je de UE Boom met jouw T-Mobile Extra punten hebt aangeschaft. Ik zie wel dat je T-Mobile Extra punten hebt ingewisseld bij de T-Mobile Shop. Gaat het hierom? Bij het afrekenen in de T-Mobile Shop heb je een bon ontvangen. Deze bon kunnen we 6 maanden na de aankoop nog aanvragen, maar deze periode is inmiddels verstreken. Losse accessoires (aangeschaft in de T-Shop of via https://accessoires.t-mobile.nl/) hebben overigens een garantietermijn van 2 jaar. Alleen hebben we daar uiteraard wel een bon van nodig. Daarom wil ik je adviseren om contact op te nemen met de fabrikant en de bewijzen die je hebt aan hen te laten zien. Mogelijk willen ze op basis daarvan toch verder helpen.

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Naomi,

Ai, wat balen dat jouw UE Boom niet meer goed oplaadt! Ik zie niet terug dat je de UE Boom met jouw T-Mobile Extra punten hebt aangeschaft. Ik zie wel dat je T-Mobile Extra punten hebt ingewisseld bij de T-Mobile Shop. Gaat het hierom? Bij het afrekenen in de T-Mobile Shop heb je een bon ontvangen. Deze bon kunnen we 6 maanden na de aankoop nog aanvragen, maar deze periode is inmiddels verstreken. Losse accessoires (aangeschaft in de T-Shop of via https://accessoires.t-mobile.nl/) hebben overigens een garantietermijn van 2 jaar. Alleen hebben we daar uiteraard wel een bon van nodig. Daarom wil ik je adviseren om contact op te nemen met de fabrikant en de bewijzen die je hebt aan hen te laten zien. Mogelijk willen ze op basis daarvan toch verder helpen.

Houd je ons op de hoogte?
Bedankt voor je informatie maar als ik het goed begrijp kan je wel zien dat ik hem toen heb aangeschaft. Ik Heb wel bewijs van afschrift dat ik een klein bedrag bij moest betalen. Maar geen bon. Maar omdat jullie systeem die bon niet meer kan uitdraaien kan ik geen beroep doen op de garantie die ook bij jullie, toch 2 jaar is? Kan je dan een uitdraai of iets maken dat ik kan overleggen als bewijs dat ik deze bij jullie heb aangeschaft? Want nu heb ik behalve het boxje en afschrift van afschrijving van een paar euro. Hier kan ik niet mee naar de fabrikant. Ik hoop nog even van je te horen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Naomi,

Dankjewel voor je reactie. Je kan in dit geval het beste contact opnemen met de T-Shop waar jij je T-Mobile Extra punten hebt ingewisseld. Zij kunnen jou mogelijk verder helpen. Leg even je situatie uit en kijk of je aan iets van bewijs kan komen dat je aan de fabrikant kan tonen.

Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Reageer