Beantwoord

Geen leentoestel bij reparatie?

• 3 juni 2016
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

onze dochter heeft een abonnement bij t mobile kosten daarvan 47,50 per maand en nog eens 11 euro verzekering dat is toch een heel bedrag voor een meid van 18 sinds 18-01-2016.
nu zit er een vlek in de linker boven hoek van haar scherm een iphone s vanaf de eerste week ze dacht dat zo hoorde en was op dat moment niet storend alleen nu begint hij groter te worden iets wat dus mijn inziens schade is aan het toestel.
vd maar eens naar de t mobile winkel om te kijken of dat ze hem kunnen laten repareren .
en daar begint het we krijgen te horen van de verkoper dat ze hem op kunnen sturen en dat je hem binnen 10 werkdagen terug hebt mooi dachten we want daar is garantie voor. maar wat blijkt nu dat je geen vervang toestel krijgt dit vinden we raar hier zouden we graag eens de reden van weten mvgr
icon

Beste antwoord door Issam 4 juni 2016, 12:09

Hi MyLove,

Wat balen dat de telefoon van je dochter defect is. Goed dat jullie al stappen hebben ondernomen. Ik kan me voorstellen dat je dochter te allen tijde bereikbaar wilt zijn.

De medewerkers in het reparatiecentrum doen hun uiterste best om de telefoon binnen een redelijk termijn gerepareerd te hebben. In de tussentijd kan je, met behulp van een 3-pack sim adapter, je simkaart in een ander toestel gebruiken. Dit is ook opgenomen in onze voorwaarden.

Mocht je zelf geen ander toestel hebben voor de periode dat je telefoon ter reparatie is aangeboden, dan kan je ervoor kiezen om tegen een gereduceerd tarief een Alcatel Pixi first aan te schaffen. Zo kan je blijven bellen, sms'en en whatsappen met de mensen in je omgeving. Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Mocht er sprake zijn van val-, duw- of stootschade dan kan je aanspraak maken op de garantie via je verzekering. Zij hebben andere voorwaarden met betrekking tot het repareren en omruilen van een telefoon. Meer informatie vind je op deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi MyLove,

Wat balen dat de telefoon van je dochter defect is. Goed dat jullie al stappen hebben ondernomen. Ik kan me voorstellen dat je dochter te allen tijde bereikbaar wilt zijn.

De medewerkers in het reparatiecentrum doen hun uiterste best om de telefoon binnen een redelijk termijn gerepareerd te hebben. In de tussentijd kan je, met behulp van een 3-pack sim adapter, je simkaart in een ander toestel gebruiken. Dit is ook opgenomen in onze voorwaarden.

Mocht je zelf geen ander toestel hebben voor de periode dat je telefoon ter reparatie is aangeboden, dan kan je ervoor kiezen om tegen een gereduceerd tarief een Alcatel Pixi first aan te schaffen. Zo kan je blijven bellen, sms'en en whatsappen met de mensen in je omgeving. Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Mocht er sprake zijn van val-, duw- of stootschade dan kan je aanspraak maken op de garantie via je verzekering. Zij hebben andere voorwaarden met betrekking tot het repareren en omruilen van een telefoon. Meer informatie vind je op deze pagina.

Reageer