vandaag met Note 4,gekocht op 14 april 2015 bij T Mobile Lelystad,Euro 600.Naar T Mobile Shop geweest.
Ging stuk in buitenland,had toen nog 6 maanden garantie.gemeld bij T Mobile op 16 dec 2016.
Was toen in buitenland,aangemeld voor garantie reparatie en zou zelf naar Shop brengen.
Gisteren terug,vandaag naar shop,aardige dame zegt,we kunnen helaas niks voor u doen garantie is 14 dagen afgelopen. Aanmelding van 16 dec. 2016 ,toen ik nog garantie had,is niet relevant.
Had kopie van aanmelding bij me.
We kunnen u wel een nieuw toestel leveren voor de volle prijs.
Dus forumleden let op met T Mobile,mooie praatjes en verkopen,geen service verlenen aan vaste klanten.
Ik ga dit ook doorspelen aan Radar,Kassa en Max ombudsman.
IK heb wettelijk recht op een deugdelijk werkend apparaat,zeker een telefoon van Euro 600 die na anderhalf jaar al stuk is.
Groet,Geert.
Beste antwoord door Poco-Loco
Dan heb ik slecht nieuws voor je...
Je hebt nu meerdere malen de huisregels geschonden en je hebt jezelf van antwoord voorzien. Ik zet het topic op slot, want dit gaat niet tot iets leiden als jij niet je toon wil veranderen.
Prettige avond.
Bekijk origineel
Je hebt nu meerdere malen de huisregels geschonden en je hebt jezelf van antwoord voorzien. Ik zet het topic op slot, want dit gaat niet tot iets leiden als jij niet je toon wil veranderen.
Prettige avond.