Beantwoord

Gerepareerd toestel is kwijt

Op 24 april is mijn toestel aangeboden voor reparatie. Op 5 mei krijg ik een mail dat het toestel gerepareerd en teruggestuurd is naar de aangegeven T-shop. Bij aankomst blijkt dat men een lege doos in ontvangst heeft genomen. Geen spoor van het toestel. Bij navraag blijkt toestel in een andere T-shop te liggen. Volgende dag erheen en daar gaven ze aan het toestel is teruggestuurd naar andere T-shop. Eenmaal aangekomen bij deze T-shop, gaven ze aan dat de levering van het toestel uiterlijk donderdag zou plaatsvinden. Bij navraag vrijdag blijkt het toestel al 4 dagen 'zoek'. De koeriersdienst van T-Mobile kan niet aangeven hoelang het duurt voordat het toestel is gevonden... Klantenservice gebeld maar die kunnen alleen maar 'een mail sturen'. en afwachten.. Inmiddels alweer 3 weken zonder toestel en T-Mobile kan niets anders zeggen dan 'sorry' voor het ongemak.. ondertussen loopt m'n bundel af maar is die nog ongebruikt en kan ik die niet 'on hold' zetten maar wel betalen voor de volgende bundel.. Hoe lang kan deze soap duren en wat zijn je rechten als klant hierin? ..
icon

Beste antwoord door David 12 mei 2018, 13:50

Hi Pep54,

Een behoorlijk onfortuinlijke situatie! Snap best dat je daar gefrustreerd van raakt!

In ons systeem zie ik terug dat er meerdere malen contact is geweest en dat uiteindelijk mijn collega Aziz hierover gisteren contact met je wilde opnemen. Hij kreeg je jammer genoeg niet te pakken, maar heeft wel jouw voicemail ingesproken. Het toestel is door de T-Shop in Utrecht retour gestuurd naar de winkel in Arnhem en daar wordt het toestel dan ook bezorgd. Dit kan een aantal werkdagen duren, dus houd er rekening mee dat je komende week ergens gebeld wordt met bericht over jouw telefoon.

Mocht er in de tussentijd nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

14 reacties

Badge +13
Beste Pep dit is zeker een soap zeg jeetje daar word je geheel niet blij van.
Betreft je bundels gaat men er vanuit dat je zelf voor een vervangend toestel zorgd tijdens periodes dat je toestel voor reparatie weg is.
Dus of men daar wat aandoet ten tijden van het weg zijn durf ik niet te zeggen.
Dit is verder echt een vraag voor de moderators deze pakken vragen met 24/48 uur op die niet door medeklanten verholpen kunnen worden.
Ook zulllen ze gaan kijken of ze je toestel boven water kunnen gaan krijgen dat lijkt mij nog belangrijker
Thnx Rosan,

Het belangrijkste is dat het toestel weer boven water komt.Het feit dat deze uit T-mobiles scope is, is verontrustend. Het betreft hier waardevolle telefoons die constant gemonitord dienen te worden. Daarom verbaasd het mij ook dat die al 4 dagen 'kwijt' is. Wat ik vervelend vind, is dat niemand een oplossing heeft anders dan (af)wachten.. (probleem ligt bij de klant)... Geen leentoestel of vervangend toestel. Alleen maar 'sorry', kan niks voor je doen.. Hoop echt dat T-Mobile met een passend antwoord komt dat mijn probleem oplost.
Badge +13
Gelukkig hoor/lees je dit weinig tot niet dat dit gebeurt dat is misschien een geruststelling.
Ze zullen eerst proberen om jouw eigen toestel boven water te krijgen mocht dat niet lukken komt er een zeker een oplossing.
Ik verwacht niet dat ze dit weekend met een oplossing komen of dat je toestel in eens boven water is.
Maar aankomende week zullen ze er zeker mee aan de slag gegaan (de moderators hier op het forum dus)
Het kan gebeuren dat een toestel zoek raakt, maar het zou tmobile sieren een leentoestel te geven. En als het niet binnen 3 dagen gevonden is een nieuw toestel.
Nou Rosan, heb net een stukje gelezen op het forum over een verdwenen toestel van Isaz. Daar werd ik niet vrolijk van. Hopelijk is daarvan geleerd...
Badge +13
Wil je er rekening mee houden dat het niet de bedoeling is oude topics omhoog te halen ook is het bumpen (steeds nieuwe reacties onder je eigen reactie) in je topic niet de bedoeling.
Ik zal ook hier de forum regels delen

Dat verhaal was wel bijzonder idd hij had de pech dat hij zijn verhaal pas na 2 maanden deelde op het forum en er daardoor al veel mensen mee gemoeid waren.
Verder weet ik niet hoe het is afgelopen ik ben ook maar een klant.
Jij bent sneller op de bres gesprongen en je zult nu even geduldig moeten afwachten tot een moderator je topic oppakt.
Hallo Rosan, ik reageer op je 'geruststellende' reactie dat dit weinig/niet gebeurt..Ook de afhandeling in deze laat m.i.ook te wensen over. Laten we zo zeggen: Ik herken vooral dat van een 'kastje naar de muur' klantenservice.. Dit stelt mij niet gerust.. Was mij verder niet bekend van dat 'bumpen'.Wou slechts een antwoord koppelen aan jouw bericht..Laten we maar even afw88...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pep54,

Een behoorlijk onfortuinlijke situatie! Snap best dat je daar gefrustreerd van raakt!

In ons systeem zie ik terug dat er meerdere malen contact is geweest en dat uiteindelijk mijn collega Aziz hierover gisteren contact met je wilde opnemen. Hij kreeg je jammer genoeg niet te pakken, maar heeft wel jouw voicemail ingesproken. Het toestel is door de T-Shop in Utrecht retour gestuurd naar de winkel in Arnhem en daar wordt het toestel dan ook bezorgd. Dit kan een aantal werkdagen duren, dus houd er rekening mee dat je komende week ergens gebeld wordt met bericht over jouw telefoon.

Mocht er in de tussentijd nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Badge +13
Verder zul je merken dat veel klanten hier niet meer reageren als er iets is opgelost.
Dus men klaagt/moppert (wat vaak logisch men is teleurgesteld) maar wanneer het naar tevredenheid is opgelost hoor je geen afloop meer hier op het forum.
Of in ieder geval bijna niet , een enkele keer hoor je de afloop van een verhaal maar meestal hoor je enkel het begin de helft maar het einde mist :$
Dus of een rot verhaal een happy end heeft dat horen we eigenlijk nooit :?
Hallo Rosan, dan zal ik wél reageren als deze soap een (happy) end krijgt..👍
Hallo David,klopt.. Toestel is vorige week zaterdag! retour gestuurd..Mij is aangegeven dat deze dan uiterlijk donderdag binnen zou zijn (overigens best lang voor een bezorgdienst) Collega Aziz heeft voicemail ingesproken van sim defecte tel terwijl mijn andere nr bekend was. Op bezoek vrijdag bij T-shop gaf hij aan dat niemand wist waar het toestel was..incl dynafix...Beetje vreemd, toch?
Even terug naar jouw reactie..Die info is bij mij al bekend..
Finally komt er een einde aan deze soap..Toestel ligt weer in Utrecht..😂 Medewerker Utrecht op 12-05 voicemail ingesproken op sim defecte tel.. Toevallig omgewisseld om die voicemails te luisteren... Als een speer naar Utrecht en ja.. Daar is die weer! 😅 excuses en maandtarief aangeboden en geaccepteerd..Een happy end, case closed...😁
Badge +13
Dat is een slimme zet om die sim kaart even in een toestel te doen idd.
Waarom had je die simkaart dan niet in het toestel zitten wat je nu gebruikt?

Maar fijn dat het opgelost is 🆒
Hallo Rosan, omdat dat m’n zakelijke toestel is. Wel het nummer doorgegeven waarop ik bereikbaar was..

Reageer