Beantwoord

Gesprek bij iPhone 8 Plus

• 2 mei 2018
  • 2 reacties
  • 1071 Bekeken

Goedemiddag, ik heb sinds twee weken een iphone 8 plus maar elke keer als ik aan het bellen ben, valt de verbinding na 30 seconden weg. iemand hier ervaring met dit probleem.
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2018, 10:01

Hey Barryh2o,

Dat is nooit fijn natuurlijk, een nieuw toestel wat kuren vertoont! :S

In ons systeem zie ik terug dat je zojuist ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Ik reken er in ieder geval al op dat je goed geholpen bent, maar voor de zekerheid wil ik alsnog even een aantal stappen met je doornemen. Wie weet ontdekken we nog iets! In dit topic vind je de stappen die je kunt ondernemen om te kijken of je het probleem wellicht zelf al weet op te lossen. Je vindt daar ook direct de vervolgstappen als het uiteindelijk toch niet lukt.

Ik hoop in ieder geval van harte dat je snel weer een volledig functionerende iPhone hebt en ten volste kunt gaan genieten! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Barryh2o,

Dat is nooit fijn natuurlijk, een nieuw toestel wat kuren vertoont! :S

In ons systeem zie ik terug dat je zojuist ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Ik reken er in ieder geval al op dat je goed geholpen bent, maar voor de zekerheid wil ik alsnog even een aantal stappen met je doornemen. Wie weet ontdekken we nog iets! In dit topic vind je de stappen die je kunt ondernemen om te kijken of je het probleem wellicht zelf al weet op te lossen. Je vindt daar ook direct de vervolgstappen als het uiteindelijk toch niet lukt.

Ik hoop in ieder geval van harte dat je snel weer een volledig functionerende iPhone hebt en ten volste kunt gaan genieten! 🙂
Reputatie 2
Badge
Oh jee... is dit nog steeds het geval met iPhones en T-Mobile?
Of is er iets wat Barryh2o kan doen?

Ik dacht dat dit probleem al wel opgelost was... kennelijk nog niet helemaal