Beantwoord

Grote problemen LG G4

• 21 juli 2016
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Binnen 2 maanden mijn toestel 3 keer opgestuurd ter reparatie. Het toestel begaf het 28 mei LG weet van het probleem. Nu na de 3 x repareren binnen 2 maanden krijg ik geen nieuw toestel maar verschuild T-Mobile zich achter voorwaarden. Ik heb geen vertrouwen meer in het toestel. En heb onder protest deze weer aan moeten bieden ter reparatie. Geen keuze.
Nu kan ik het toestel weer ophalen. Geweldig ( not)
Medewerkers al 2 keer gebeld en ik ben blijkbaar afhankelijk van de winkel waar in ik het toestel gekocht heb wat deze gaan beslissen.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2016, 08:13

Hi strandjutter7,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je zo veel problemen hebt ervaren met je toestel. Ik kan begrijpen dat je het vervelend vindt om telkens je toestel opnieuw ter reparatie aan te bieden. Je kan in dit geval het beste de beslissing van de shop afwachten. Ik zie dat mijn collega je gister ook een vergoeding heeft gegeven voor het ongemak. Dit zal zichtbaar zijn op je factuur.

Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi strandjutter7,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je zo veel problemen hebt ervaren met je toestel. Ik kan begrijpen dat je het vervelend vindt om telkens je toestel opnieuw ter reparatie aan te bieden. Je kan in dit geval het beste de beslissing van de shop afwachten. Ik zie dat mijn collega je gister ook een vergoeding heeft gegeven voor het ongemak. Dit zal zichtbaar zijn op je factuur.

Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Daar ben ik weer,
Mijn toestel LG G4 heb ik vrijdag een week terug weer opgehaald voor de 3e maal. En helaas is hij alweer stuk. Weer geen wifi en hij wordt warm en loopt weer vast. En dan ook goed vast.
T-mobile wil niets doen hieraan. En reken maar dat ik heb gebeld gemaild enz enz enz. Met de rug tegen de muur moet ik nu toch juridische stappen ondernemen tegen T-mobile. Wat je eigenlijk niet wil. Maar ze weigeren een duurzame oplossing te bieden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Strandjutter,

Wat balen zeg.. Zo schiet het natuurlijk niet op. Ik ga contact opnemen met de afdeling die hierover gaat om te kijken naar een alternatieve oplossing. Zodra ik bericht heb laat ik het je weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Strandjutter,

Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van de afdeling die hierover gaat. Ze geven aan dat je, omdat je toestel al 3x voor hetzelfde defect is opgestuurd, je recht hebt op een omruiling met een zo goed als nieuw toestel. Als je hier mee akkoord gaat dan krijg je een refurbished toestel, dit zijn toestellen die door het reparatiecentrum volledig zijn gecontroleerd op schade en defecten zodat je direct gebruik kan maken van een goed werkend en goed uitziend toestel.

Laat ons weten of je hier gebruik van wilt maken, want we willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen!
Ik heb juridische ruggespraak gehad en ik hoef geen genoegen te nemen met een gerefurbished toestel. Dit voorstel zal ik dan ook pertinent weigeren.
Als dit het enige voorstel is een tweedehands toestel dan vindt ik dit een zeer treurige service.
Door een fabrieks fout van Lg zit ik met een niet te repareren toestel. En T-mobile houd zich dus niet aan de wettelijke regels.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Strandjutter7,

Jammer dat je hier niet mee akkoord gaat. De refurbished toestellen zijn echt van zeer goede kwaliteit, dit garanderen we dan ook. Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw beslissing en moet je doen waar jij je goed bij voelt.

In ons systeem zie ik dat jouw klacht is aangemaakt. Hier wordt zo spoedig mogelijk op gereageerd. Hopelijk komt het tot een goede oplossing.

Als je voor ons nog vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer