Beantwoord

headset werkt niet volledig

• 11 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 1875 Bekeken

Hoi al eerder heb ik deze vraag gesteld alleen deze kwam niet goed over als ik muziek wil luisteren op mijn telefoon Samsung galaxy s4 Black dan hoor ik het alleen aan de linker kant op mijn headset als ik een beetje rommel aan de plug dan hoor ik het soms aan alle beiden kanten en dat is vervelend wat kan ik hier aan doen deze telefoon heb ik net sinds augustus
icon

Beste antwoord door Chris076 15 oktober 2014, 08:24

Hoi Block64,

Wil je nog 1 ding controleren? Onder de instellingen van jouw toestel, bij 'toegankelijkheid' staat een optie voor 'monogeluid' staat hier misschien een vinkje achter zodat maar 1 kant van de headset werkt?
Als dat niet zo is, zal de uitgang defect zijn en kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Je kunt een reparatiemelding maken via jouw My T-Mobile pagina.
Ik hoor graag van je of het probleem opgelost is 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi block64,

De rechterkant van je headset doet het dus helemaal niet? Kun je het eens proberen met een andere headset of oordopjes om te kijken of het geluid dan wel aan beide kanten werkt? Dit om te testen of het probleem vanuit je toestel komt of vanuit de headset.

Je hebt nog garantie. 🙂 Mocht je het resultaat weten geef dit dan aan ons door zodat we verder kunnen kijken naar een oplossing.
Dit heb ik ook al geprobeerd en werkt ook niet
Reputatie 6
Hoi Block64,

Wil je nog 1 ding controleren? Onder de instellingen van jouw toestel, bij 'toegankelijkheid' staat een optie voor 'monogeluid' staat hier misschien een vinkje achter zodat maar 1 kant van de headset werkt?
Als dat niet zo is, zal de uitgang defect zijn en kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Je kunt een reparatiemelding maken via jouw My T-Mobile pagina.
Ik hoor graag van je of het probleem opgelost is 🙂
De mono geluid is niet aan gevinkt
dus dan denk ik dat hij stuk is
Ik ben achter iets anders gekomen dat de
geluidsbaarheid niet goed was stond niet in de midden;)
Dus nu opgelost!? :D

Bedankt voor de feedback en het plaatsen van de oplossing!

Reageer