Beantwoord

Heb ik een verouderde simkaart?

• 6 november 2016
  • 9 reacties
  • 323 Bekeken

sinds een paar weken heb ik last dat mijn netwerk wegvalt en daardoor dus niet kan bellen of gebeld worden al van alles geprobeerd maar niks helpt en ik dacht dan ligt het aan mijn simkaart dus een nieuwe bestelt maar volgens mij heb ik nog steeds een oud simkaart nummer 8931163200 en krijg nog steeds geen netwerk te pakken.
hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door David 8 november 2016, 09:29

Hoi Natasjadj,

Top dat Rlsikosek12 al met je mee denkt en antwoord geeft op je vragen! Bedankt daarvoor, Rlsikosek12!

Ik heb even gecontroleerd welke simkaart je nu hebt en deze is verre van verouderd. Integendeel zelfs, deze is zeer nieuw. Logisch natuurlijk, aangezien je deze net nieuw besteld hebt! 🙂 Als een andere simkaart ook niet in jouw toestel werkt, dan heeft het er alle schijn van dat het jouw toestel is die kuren vertoont. Ook omdat je aangeeft dat dit overal gebeurt, niet enkel op één locatie. Dit sluit ook het netwerk uit.

In dit topic vind je stappen die je zelf nog kunt ondernemen om een reparatie te voorkomen. Je kunt allicht nog een fabrieksreset uitvoeren, dit is ook het eerste wat bij een reparatie zal gebeuren. Altijd handig om het zelf in ieder geval te proberen. Zorg er dan wel voor dat je een goede back-up van jouw gegevens maakt, zodat je niets verliest. Als ook dit geen effect heeft is het inderdaad handig om contact op te nemen met de verkoper van jouw telefoon, zij kunnen je helpen met de verdere procedure.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Hoi, heb je je nieuwe simkaart wel geactiveerd via My T-Mobile? Zo ja, dan kan het even duren voordat deze naar behoren werkt.
ja dat heb ik een week geleden al gedaan
heb er een nieuwe simkaart van iemand anders ingedaan (kpn) en daarbij valt het netwerk ook uit dus ben bang telefoon stuk is want simkaart doet het wel in andere telefoon
Reputatie 3
Het kan ook aan slecht bereik liggen. Check je bereik eens op de dekkingskaart. Indien je in een nieuwbouwhuis woont kan het ook beton zijn wat het bereik belemmert.
maakt niet uit waar ik ben hij valt overal uit
Reputatie 3
Als je telefoon dit nog steeds doet na een herstart of herstel van je systeeminstellingen dan kan het inderdaad aan het toestel liggen. Mocht dit zo zijn dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
dat heb ik ook al gedaan en morgen maar even bellen met waar ik hem gekocht heb heb nog garantie dus maar laten nakijken bedankt voor de reactie's
Reputatie 3
Hopen dat het opgelost wordt! Succes en alvast een fijne week!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Natasjadj,

Top dat Rlsikosek12 al met je mee denkt en antwoord geeft op je vragen! Bedankt daarvoor, Rlsikosek12!

Ik heb even gecontroleerd welke simkaart je nu hebt en deze is verre van verouderd. Integendeel zelfs, deze is zeer nieuw. Logisch natuurlijk, aangezien je deze net nieuw besteld hebt! 🙂 Als een andere simkaart ook niet in jouw toestel werkt, dan heeft het er alle schijn van dat het jouw toestel is die kuren vertoont. Ook omdat je aangeeft dat dit overal gebeurt, niet enkel op één locatie. Dit sluit ook het netwerk uit.

In dit topic vind je stappen die je zelf nog kunt ondernemen om een reparatie te voorkomen. Je kunt allicht nog een fabrieksreset uitvoeren, dit is ook het eerste wat bij een reparatie zal gebeuren. Altijd handig om het zelf in ieder geval te proberen. Zorg er dan wel voor dat je een goede back-up van jouw gegevens maakt, zodat je niets verliest. Als ook dit geen effect heeft is het inderdaad handig om contact op te nemen met de verkoper van jouw telefoon, zij kunnen je helpen met de verdere procedure.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer