Beantwoord

HELP! ik wordt "gegijzeld" door Dynasure/ Dynalogic

• 25 januari 2016
  • 5 reacties
  • 631 Bekeken

Helaas is toch het ondenkbare gebeurt, Scherm kapot. Duizend stukjes. Direct T-Mobile gebeld, doorverwezen naar Dynasure. Nadat het bandje is omgezet in een vriendelijke meneer wordt ik snel geholpen. Zo ver zo goed. Het blijft vervelend, ik krijg te horen dat ik min 3 dagen zonder telefoon zal zitten en 65,- moet betalen. Gek genoeg betaal je al ruim €334,- (24 maanden a 13,95). Helaas wordt alles heel pijnlijk wanneer Dynasure aan Dynalogic een fout adres doorgeeft. Ik woon in Rotterdam, zij staan in Den Haag! Pijnlijker nog dat het mij 50 min. kost a 45 cent pm (€22,50) om hun dit te kunnen melden! en dan de klap, omdat zij de fout hebben gemaakt, komen ze deze een dag later pas oplossen en dus worden de 3 dagen zonder telefoon 4 dagen. tussenstand: €334,- verzekering + €65,- eigen risico (niemand verteld) €22,50 aan belkosten om service te krijgen. Totaal €421,50. reparatie had 130,- gekost om de hoek. Omgerekend had ik het toestel ruim 3 keer kunnen laten repareren. Hoe kom ik hier van af? en hoe komen zij hiermee weg?
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2016, 11:08

Hey Marcillaud,

Welkom op het T-Mobile Forum, wat een binnenkomer zeg! :S

Ik snap dat deze situatie helemaal niet fijn is! Helaas kunnen wij klachten richting Dynasure niet behandelen omdat wij los van elkaar werken. Je kunt je klacht mailen naar klacht.ace@dynasure.eu. Op deze pagina vind je terug welke gegevens je mee moet sturen.

Wel is het natuurlijk nogal balen dat je zoveel kosten buiten je bundel hebt gemaakt hiervoor. Waren de kosten toevallig ook gemaakt met een T-Mobile nummer? Ik zou deze kosten namelijk graag voor je willen vergoeden. Zou je mij hier een privébericht over willen sturen? Alvast bedankt! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Marcillaud,

Welkom op het T-Mobile Forum, wat een binnenkomer zeg! :S

Ik snap dat deze situatie helemaal niet fijn is! Helaas kunnen wij klachten richting Dynasure niet behandelen omdat wij los van elkaar werken. Je kunt je klacht mailen naar klacht.ace@dynasure.eu. Op deze pagina vind je terug welke gegevens je mee moet sturen.

Wel is het natuurlijk nogal balen dat je zoveel kosten buiten je bundel hebt gemaakt hiervoor. Waren de kosten toevallig ook gemaakt met een T-Mobile nummer? Ik zou deze kosten namelijk graag voor je willen vergoeden. Zou je mij hier een privébericht over willen sturen? Alvast bedankt! 🙂
Beste Amy, helaas niet. Ik heb met het toestel van mijn vriendin moeten bellen omdat mijn toestel kapot was. En deze loopt bij KPN. Nu heb ik inmiddels via Dynasure een antwoord. Zeer onbevredigend maar ook apart. Zij claimen dat bij het afsluiten er explicite is gemeld dat ik een eigen risico heb. Helaas mijn fout dat ik de polis niet gelezen heb in de winkel, maar het is mij nooit verteld. Dus voor mijn gevoel trek ik nu aan net langste eind. Jammer.. want het geeft nu ook een direct negatief gevoel over T-Mobile, waar ik al zo lang klant ben....
Reputatie 6
Badge +15
Hey Marcillaud,

Flink balen dat het zo afgelopen is met Ace. Ik kan je hier verder alleen nog voor doorverwijzen naar onze pagina over de toestelverzerkeringen onderaan op de pagina staat ook de voorwaarden.

Aangezien jouw vriendin gebruik maakt van onze groene concullega is het voor mij uiteraard niet mogelijk om haar belkosten te vergoeden. Nou wil ik je natuurlijk wel tegemoetkomen en heb ik je €25,- korting gegeven op je aankomende factuur. Wellicht kun je dit verder met je vriendin rechttrekken! 🙂
Beste Amy. Wat geweldig! Niet verwacht! Je maakt helemaal mijn dag. Dank je wel. Ik ga het zeker regelen.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Marcillaud,

Graag gedaan natuurlijk! Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen of als je nog ergens vragen over hebt dan weet je ons te vinden. 🙂

Goed weekend!

Reageer