Beantwoord

Hoe controleer ik of mijn toestel verzekerd is?

• 28 februari 2016
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

Ik vraag mijn af of mijn toestel wel verzekerd is
icon

Beste antwoord door David 29 februari 2016, 10:56

Hoi Rambotoi,

Welkom op ons Forum! 🙂

Vraag je het omdat je de verzekering nodig hebt of is het gewoon een vraag ter controle? Ik heb het even nagekeken in ons systeem, maar je hebt geen toestelverzekering afgesloten bij je verlenging. Dit kun je ook terugvinden op je contract.

Mocht je een andere verzekering hebben afgesloten, dan raad ik je inderdaad het advies van Mic7 aan om even je verzekeraar te bellen om te controleren of je telefoon onder die verzekering valt.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan nog even een bericht, dan helpen we je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Je kan kijken of jouw mobiel bij jouw inboedelverzekering gedekt is. In huis zowieso, bij sommige maatschappijen zelfs erbuiten. Even je maatschappij bellmen dus. Scheelt je zowieso de kosten als je bij tmobile verzekert.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rambotoi,

Welkom op ons Forum! 🙂

Vraag je het omdat je de verzekering nodig hebt of is het gewoon een vraag ter controle? Ik heb het even nagekeken in ons systeem, maar je hebt geen toestelverzekering afgesloten bij je verlenging. Dit kun je ook terugvinden op je contract.

Mocht je een andere verzekering hebben afgesloten, dan raad ik je inderdaad het advies van Mic7 aan om even je verzekeraar te bellen om te controleren of je telefoon onder die verzekering valt.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan nog even een bericht, dan helpen we je graag verder! 🙂

Reageer