Sticky Beantwoord

Hoe kan ik de status van mijn reparatie opvragen?


Reputatie 4
  • T-Mobile Medewerker
  • 6111 reacties
Hoe kan ik alle informatie over de status van mijn reparatie opvragen?
icon

Beste antwoord door WillemE 22 augustus 2014, 11:28

Wil jij meer weten over onze reparatieprocedure? Bekijk dan deze video.

https://www.youtube.com/watch?v=7r8igCJDPIo


Heb je jouw toestel ter reparatie gestuurd? Dan begrijpen wij natuurlijk dat het fijn én handig is dat je zo goed mogelijk op de hoogte bent van de actuele status. Er zijn twee verschillende manieren waarmee je de status van de reparatie kunt opvragen.

1. Het opvragen van de status via My T-Mobile

►2. Het opvragen van de status via Dynafix. Dynafix is de naam van de reparateur die de reparaties voor T-Mobile verzorgt.


Als je de Dynafix-tool gebruikt zie je naast alle klant- en toestelgegevens ook de daadwerkelijke status van je reparatie terug. Er kunnen verschillende statussen zichtbaar zijn. Hieronder zie je een voorbeeld van het statusoverzicht:



Je ziet hier dus dat het toestel op 06/08 is ontvangen door Dynafix en op 11/08 weer is verstuurd naar de klant!

►Wil je meer info over een bepaalde status die je ziet in de Dynafix-tool? In dit document vind je een extra uitleg bij alle verschillende statussen die er kunnen worden weergegeven. De meest voorkomende statussen zijn alvast groen gemaakt!

Belangrijk: een gemiddelde reparatie duurt twee weken!

Mocht het zo zijn dat je aanvullende vragen hebt over de status van je reparatie - laat ons dit dan weten. Je kunt dan een nieuw topic openen op ons Forum! 😉

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Wil jij meer weten over onze reparatieprocedure? Bekijk dan deze video.

https://www.youtube.com/watch?v=7r8igCJDPIo


Heb je jouw toestel ter reparatie gestuurd? Dan begrijpen wij natuurlijk dat het fijn én handig is dat je zo goed mogelijk op de hoogte bent van de actuele status. Er zijn twee verschillende manieren waarmee je de status van de reparatie kunt opvragen.

1. Het opvragen van de status via My T-Mobile

►2. Het opvragen van de status via Dynafix. Dynafix is de naam van de reparateur die de reparaties voor T-Mobile verzorgt.


Als je de Dynafix-tool gebruikt zie je naast alle klant- en toestelgegevens ook de daadwerkelijke status van je reparatie terug. Er kunnen verschillende statussen zichtbaar zijn. Hieronder zie je een voorbeeld van het statusoverzicht:



Je ziet hier dus dat het toestel op 06/08 is ontvangen door Dynafix en op 11/08 weer is verstuurd naar de klant!

►Wil je meer info over een bepaalde status die je ziet in de Dynafix-tool? In dit document vind je een extra uitleg bij alle verschillende statussen die er kunnen worden weergegeven. De meest voorkomende statussen zijn alvast groen gemaakt!

Belangrijk: een gemiddelde reparatie duurt twee weken!

Mocht het zo zijn dat je aanvullende vragen hebt over de status van je reparatie - laat ons dit dan weten. Je kunt dan een nieuw topic openen op ons Forum! 😉