Beantwoord

Hoe lang duurt reparatie toestel?

• 30 maart 2016
  • 2 reacties
  • 802 Bekeken

Afgelopen maandag heb ik mijn telefoon afgegevn bij winkel t-mobile voor reperatie De medewerkster zei tege mij dat het een week zou duren?
icon

Beste antwoord door Trajh91 30 maart 2016, 13:09

T-Mobile geeft normaal gesproken ernaar te streven dat reparaties binnen 2 weken zijn uitgevoerd.

Het duurt zo lang, omdat alle toestellen die ter reparatie worden aangeboden bij T-Mobile naar een centraal punt worden gestuurd, waar de reparaties worden uitgevoerd. Doordat er per dag nogal wat toestellen worden opgestuurd, het type reparaties kan verschillen en de tijd die daarvoor nodig is ook nogal uit maakt, duurt het vaak wat langer.

In dit topic vind je wat meer informatie over reparaties en hoe dat precies in z'n werk gaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7
T-Mobile geeft normaal gesproken ernaar te streven dat reparaties binnen 2 weken zijn uitgevoerd.

Het duurt zo lang, omdat alle toestellen die ter reparatie worden aangeboden bij T-Mobile naar een centraal punt worden gestuurd, waar de reparaties worden uitgevoerd. Doordat er per dag nogal wat toestellen worden opgestuurd, het type reparaties kan verschillen en de tijd die daarvoor nodig is ook nogal uit maakt, duurt het vaak wat langer.

In dit topic vind je wat meer informatie over reparaties en hoe dat precies in z'n werk gaat.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Aysen1,

Welkom op het forum! :)

Wel balen dat je toestel gerepareerd moet worden! Ik zie dat Trajh91 al het een en ander heeft verteld over de reparatie (dankjewel!). Het duurt inderdaad gemiddeld 2 weken voordat je toestel weer terug is, maar soms kan het ook sneller zijn. Via My T-Mobile kun je de reparatiestatus volgen. Ik hoop in ieder geval dat je je toestel weer snel in handen hebt.

Ik heb trouwens even je gebruikersnaam aangepast, je had je 06-nummer maar dat kan iedereen op het forum zien. Als je een andere naam wilt, kan ik dat nog voor je aanpassen hoor.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer