Beantwoord

Hoe ontvang ik mijn aankoopbewijs

  • 19 juli 2017
  • 1 reactie
  • 485 Bekeken

Hallo,

ik heb pas geleden een abonnement bij jullie afgesloten voor een samsung s8. daar zou je een vr gear pakket bij krijgen maar daar vragen ze om een aankoopbon/bewijs.

Waar kan ik dat terugvinden/opvragen??

mvg

DBP
icon

Beste antwoord door Issam 20 juli 2017, 10:55

Hallo Bruine Paradijskraai,

Welkom op het forum. :)

Gaaf dat je voor de S8 bent gegaan. Hoe bevalt deze tot nu toe? Begrijpelijk dat je gebruik wil maken van de Gear VR actie, we geven je hier graag uitleg over.

Waar en hoe je jouw aankoopbewijs kan opvragen is afhankelijk van hoe je jouw toestel hebt aangeschaft. Er zijn namelijk 3 opties:

- Toestel aangeschaft in de T-Mobile Shop; je krijgt standaard een aankoopbewijs mee als je jouw toestel aanschaft. Ben je deze kwijt, dan kan je tot maximaal 6 maanden na het aanschaffen van je telefoon de bon alsnog opvragen in de desbetreffende T-Mobile Shop.
- Toestel online of telefonisch aangeschaft; je krijgt ook hierbij standaard een aankoopbewijs met de toestel geleverd. Ben je deze kwijt dan kunnen wij, wanneer deze bij ons beschikbaar is, een nieuwe toesturen per post.
- Toestel is aangeschaft via een externe partij; wij beheren deze aankoopbewijzen niet, je kan hiervoor dus contact opnemen met de desbetreffende partij.

In jouw geval zie ik dat het om een online aankoop gaat. Ik wil je vragen om mijn in een privébericht je 06-nummer te sturen en het IMEI nummer van het toestel waar je de aankoopbon van wilt hebben. Dan doe ik een verzoek bij de afdeling die hierover gaat om jou een nieuw aankoopbewijs toe te sturen.

Ik hoop dat mijn antwoord zo duidelijk is! Heb je verder nog vragen dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Bruine Paradijskraai,

Welkom op het forum. :)

Gaaf dat je voor de S8 bent gegaan. Hoe bevalt deze tot nu toe? Begrijpelijk dat je gebruik wil maken van de Gear VR actie, we geven je hier graag uitleg over.

Waar en hoe je jouw aankoopbewijs kan opvragen is afhankelijk van hoe je jouw toestel hebt aangeschaft. Er zijn namelijk 3 opties:

- Toestel aangeschaft in de T-Mobile Shop; je krijgt standaard een aankoopbewijs mee als je jouw toestel aanschaft. Ben je deze kwijt, dan kan je tot maximaal 6 maanden na het aanschaffen van je telefoon de bon alsnog opvragen in de desbetreffende T-Mobile Shop.
- Toestel online of telefonisch aangeschaft; je krijgt ook hierbij standaard een aankoopbewijs met de toestel geleverd. Ben je deze kwijt dan kunnen wij, wanneer deze bij ons beschikbaar is, een nieuwe toesturen per post.
- Toestel is aangeschaft via een externe partij; wij beheren deze aankoopbewijzen niet, je kan hiervoor dus contact opnemen met de desbetreffende partij.

In jouw geval zie ik dat het om een online aankoop gaat. Ik wil je vragen om mijn in een privébericht je 06-nummer te sturen en het IMEI nummer van het toestel waar je de aankoopbon van wilt hebben. Dan doe ik een verzoek bij de afdeling die hierover gaat om jou een nieuw aankoopbewijs toe te sturen.

Ik hoop dat mijn antwoord zo duidelijk is! Heb je verder nog vragen dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂

Reageer